دروازه خدمات آموزشی ارائه می دهد سهام یادگیری در سانتا باربارا

کانی الکساندر و آدری قمار دو زنان آمریکایی آفریقایی تبار که تاسیس دروازه خدمات آموزشی در سانتا باربارا در سال

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

کانی الکساندر و آدری قمار دو زنان آمریکایی آفریقایی تبار که تاسیس دروازه خدمات آموزشی در سانتا باربارا در سال 2009.

غیر انتفاعی برنامه فراهم می کند که ارزیابی بر اساس تدریس خصوصی برای K-12 دانش آموزان, سابقه از موفقیت فوق العاده ای در آماده سازی بچه ها برای دانشگاه و فراتر از آن.

الکساندر توصیف خودش و قمار که مردم شما را نمی دانم. با وجود ده سال بودن دروازه مدیران آنها اغلب ملاقات با تعجب با دیگر مربیان و تأمین کنندگان مالی. "ما فقط تا به حال یک تجربه بسیار متفاوت به زنان آمریکایی آفریقایی تبار در حال اجرا یک سازمان غیر انتفاعی به خصوص در سمت مالی" الکساندر گفت.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"مردم نمی باید تصویری سیاه و سفید و یک مربی.... آنها تا به حال هرگز یک معلم یا یک استاد پس این یک مفهوم جدید برای آنها. ما پرسید: 'آیا شما فقط یک مربی برای مردم سیاه و سفید?' حتی اگر مرکز آموزش ما به نظر می رسد مانند دهکده جهانی در بعد از ظهر" الکساندر گفت. "ما باید سفید کودکان و نوجوانان ما درصد بالایی از دانش آموزان لاتین به دلیل جمعیتی از منطقه ما ما دانش آموزان هستند که ویتنامی و ما باید از هر طبقه اجتماعی به عنوان به خوبی.

"فشار ما و چشم انداز ما این است که در اطراف عدالت در آموزش و پرورش و چگونه ما حمایت از کودکان و نوجوانان است."

ورود دانش آموزان دریافت یک ارزیابی اولیه به ببینید که در آن آنها نیاز به بهبود است. فردی آموزشی استراتژی است و سپس تشکیل شده برای هر یک از این برنامه 50 نفر از دانش آموزان.

متوسط دانش آموز که می آید از طریق درب دو سطح کلاس و به طور معمول درگیر با این برنامه برای حدود 16 ماه. تمرکز به کمک به آنها در رسیدن به سطح درجه خود در موضوعاتی که در آن آنها باید کمبودها و سپس به آن پیشی بگیرد.

اما دروازه مرکز می رود فراتر از کمک برای مشق شب. در آن طول می کشد یک رویکرد جامع به توسعه علمی و شخصی هر دانش آموز در برنامه است. به عنوان بخشی از برنامه آمادگی دانش آموزان دبیرستانی هستند tutored برای SAT/ACT آزمون و دریافت کمک از اتمام کمک های مالی برنامه های کاربردی. SAT نمره افزایش 200-300 امتیاز پس از دانش آموزان tutored در دروازه. این مرکز همچنین شامل مدیریت مورد کمک به دانش آموزان با IEP و ناتوانی در یادگیری.

در Covid-19 عصر از راه دور آموزش دروازه برنامه را در آغوش چالش و ارائه دانش آموزان با ابزار به رشد در غیر سنتی محیط های یادگیری. خیلی از برنامه نویسی از راه دور توسعه یافته در آتش و آوار جریان 2018 که باعث برنامه برای بستن برای هفت هفته. به عنوان یک نتیجه وجود دارد هیچ گونه وقفه زمانی که Covid-19 ضروری, آموزش از راه دور.

"در مارس 16, ما ضربه که دکمه مجازی – و تا به حال هیچ بسته و 99% از مشتریان ما آمد آنلاین با ما. چند تصمیم گرفتند نه بیش از حد چرا که آنها فکر می کردند این امر می تواند بیش از حد سخت است. آنچه در این بیماری همه گیر به ما آموخته است که عمیق تقسیم بین کسانی که دسترسی به کامپیوتر و سواد مورد نیاز برای حرکت در حال حاضر. ما بیشتر نیاز به کامپیوتر و برنامه های سواد آموزی برای ما اسپانیایی زبان پدر و مادر" الکساندر گفت. "مدرسه iPads ها بزرگ هستند اما آنها نمی توانند همه چیز را بر روی آنها به طوری که ما شروع به گرفتن اهدا لپ تاپ و نوسازی آنها برای خانواده های ما به طوری که آنها بیش از یک دستگاه در خانه."

در علاوه بر این به کار خود را با K-12 دانش آموزان برنامه نیز باقی می ماند در تماس با دانش آموزان در حالی که آنها در کالج برای ادامه حمایت خود را در چه می تواند دشوار گذار برای هر فرد جوان است.

"وجود دارد یک پیو بنیاد پژوهش گفت: یکی از دلایلی که دانشجویان نسل اول اصلا موفق نیست چرا که از پول, اما به دلیل عدم حمایت." الکساندر گفت. "آنها نمی دانند که چگونه برای رسیدن به پشت و به پدر و مادر آنها در حال مبارزه به خاطر آنها احساس فشار برای همه چیز کامل شود.

یکی دیگر از جنبه بنیادی از دروازه خدمات آموزشی در حال آماده سازی معلمان آینده توسط جفت شدن نسل اول دانشجویان که با توجه به حرفه ای در آموزش و پرورش با دروازه دانش آموزان است. 8-10 آموزگار بسیاری از آنها نوجوانان و سالمندان در UCSB خدمت به عنوان مدل نقش و مربیان برای K-12 دانش آموزان است.

Lizette خوارز یک دروازه مدرس که به تازگی فارغ التحصیل از UCSB آغاز خواهد شد و کار به عنوان یک آموزشی متخصص در ماه اوت در صدای دانشگاه موظف زبان آکادمی یک مدرسه منشور برای لاتینی ها در جنوب خلیج. در اصل از Paso Robles, Juarez مدت طولانی از تبدیل شدن به یک معلم و نشان داده است که تدریس خصوصی در دروازه افزایش درک خود را از چالش های این دانشجویان جوان چهره است.

"بسیاری از دانش آموزان[در دروازه] ناتوانی در یادگیری دارند بنابراین بسیاری از آنها به اضطراب در مورد یادگیری و آنها واقعا عدم اعتماد به نفس به منظور توسعه مهارت های خود را" سیوداد خوارس گفت. "این واقعا مهم است برای ایجاد یک رابطه شخصی به طوری که آنها احساس می کنید به اندازه کافی راحت به سوال بپرسید و به بیان نگرانی. و سپس شما می دانید زمانی که آنها در حال یادگیری و زمانی که آنها نیاز به پشتیبانی بیشتر." دروازه دانش آموزان درک کنند که آن را غیر معمول است برای دانش آموزان به نیاز به کمک در سراسر علمی خود مشاغل و بسیاری از اغلب بازگشت زمانی که آنها درک کنند که آنها نیاز به پشتیبانی بیشتر.

در روند آموزش دانش آموزان دروازه خدمات آموزشی نیز به عنوان یک منبع اطلاعات برای پدر و مادر که در زمان می تواند ضعف با کاغذ بازی به خصوص برای کسانی که زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم.

"این برنامه بهترین چیزی است که تا کنون اتفاق افتاده است برای ما. این فوق العاده است" گفت: Rocio Jimenez که ثبت نام سه فرزند خود در برنامه است. "من برای اولین بار به زبان اسپانیایی است و گاهی اوقات من قادر به کمک به آنها را با [فارسی] زبان. من فکر می کنم این بهترین کمک است که ما می توانید دریافت کنید. "

یک چالش الکساندر و قمار را اغلب در تقاضا برای کمک های مالی و دیگر کمک های مالی شده است در مورد موفقیت برنامه های خود را, اما در مورد آنها چه کسانی هستند و چگونه به خوبی متصل شده آنها ممکن است در سانتا باربارا جامعه است."ما می توانیم می گویند خوب در اینجا ما سابقه ای از بهبود در اینجا این است که ما سابقه ای از اثر" الکساندر گفت. "اما آنچه می آید تا مقدار زیادی در سانتا باربارا است که شما می دانید."

با این وجود هر دو الکساندر و قمار در ادامه به دروازه یک مسیر برای دانش آموزان جوان برای رسیدن به رویاهای خود. "این soulfully کار لذت بخش گفت:" الکساندر. وقتی که من از خواب بیدار در صبح من soulfully می دانم که من متصل به هدف. اگر شما قدم به این که شما بهتر می دانید که شما به نام به این دلیل وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین حرفه و خواستار است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن