جورج فلوید تظاهرات در بهبهان. ربوده شده توسط سفید supremacists دولت رسمی می گوید

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 9:48 AM EDT Jun 2, 2020بالا حقوق مدنی عامل در پنسیلوانیا هشدار داده

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

بالا حقوق مدنی عامل در پنسیلوانیا هشدار داده است که تظاهرات مسالمت آمیز در سراسر کشور در حال نفوذ توسط سفید supremacists و دیگر افراط گرایان.

"من در روی زمین برای سه روز در فیلادلفیا و من آشفته آنچه من از دیدن" گفت: چاد Dion Lassiter ملی متخصص در روابط و مدیر اجرایی پنسیلوانیا کمیسیون حقوق بشر.

غارت و تخریب و آتش سوزی به تازگی پیشی گرفت و در غیر این صورت مسالمت آمیز اعتراضات در فیلادلفیا حومه آن و دیگر جوامع در سراسر دولت است. تظاهر کنندگان شده اند محوری در حمایت از جورج فلوید که در طول بازداشت در مینیاپولیس و راهپیمایی علیه خشونت پلیس.

اما کسانی که در تظاهرات مسالمت آمیز در حال ربوده, پنسیلوانیا, مقامات می گویند.

"آنچه که من دیدم یک تلاش هماهنگ شده از غارت تشویق سفید supremacists که پنهان در پشت نشانه خواستار عدالت در حالی که ترویج هرج و مرج" Lassiter گفت.

دیگر پنسیلوانیا مقامات نیز گزارش چه Lassiter دیدن است.

لنکستر رئیس پلیس Jarrad Berkihiser روز دوشنبه گفت: پلیس باید "شواهد قطعی" که ملی گرایان در میان جمعیت معترضان در طول تعطیلات آخر هفته.

آنها با پوشیدن زره بدن و حمل اسلحه و "افراد قفقازی" پرتاب سنگ و بطری های حاوی فلفل هندی در پلیس Berkhiser گفت.

وجود دارد همچنین تهدید به آتش به ایستگاه پلیس دادگاه شهرستان و فروشگاه های محلی, او گفت:.

"نگرانی اصلی ما در حال حاضر در حال آشوبگران که در حال آمدن به شهر و تلاش برای تحریک خشونت بین جمعیت و افسران پلیس," او گفت:.

این هشدارها آمده به نیویورک آماده برای یک زندگی توجه به تجمع در 5 p. m. روز شنبه.

دوشنبه اعتراض: اعتراض در نیویورک آزادانه تشکیل بی ربط و عصبانی اما آن را به بسیاری از شانس برای دریچه

روز شنبه در اعتراض: از طریق ضخیم و نازک: بهترین دوستان سازماندهی Black Lives Matter تظاهرات مسالمت آمیز در نیویورک

توییتر روز دوشنبه حذف حساب های مربوط به هویت Evropa سفید قدرت ، رسانه های اجتماعی شرکت گفت: یکی از حساب های ایجاد شده توسط هویت Evropa جعلی بود Antifa حساب که ترویج خشونت است. توییتر گفت: تحریک به خشونت است که تخلف از آن, رسانه های اجتماعی, سیاست و به همین دلیل آن را حذف حساب.

هویت Evropa مستقر در اسکندریه و ویرجینیا و همچنین تحت نام دیگری آمریکا Identitarian جنبش با توجه به ضد افترا لیگ.

گروه ترویج خود را به عنوان "identitarian," که مردم باید خود را حفظ نژادی و هویت فرهنگی. آمریکا Identitarian جنبش می گوید: از آن منع خشونت و فعالیت های غیر قانونی.

این روشن نیست که چه مقدار از رسیدن به آن گروه بود و یا در پنسیلوانیا اما مشخص است که دولت به چند گروه نفرت و سفید supremacists. وجود 36 گروه نفرت در پنسیلوانیا در سال 2019 با توجه به مرکز قانون فقر جنوب. از کسانی که 19 شد سفید گرایان یا نژادپرست است.

"من بسیار نگران خشونت در پنسیلوانیا" Lassiter گفت. "من در بالا هشدار و همه ما باید در آماده باش. ما باید برای همه باشد در lookout برای آنارشیست facists سفید supremacists و دیگر افراط گرایان که ممکن است نفوذ تظاهرات."

دیگر حقوق بشر سازمان ها می گویند آن را سخت به دقت اشاره کردن که مقصر خشونت که فوران در تظاهرات.

Antifa است که نسخه کوتاه شده از ضد facists است که به طور کلی مخالف اجرای قانون و می توانید مبارز در تظاهرات. جورج فلوید تظاهرات به antifa معترضان فرصتی برای دامن زدن به هرج و مرج است که هدف از کسانی که در حال حمل نشانه ها خواستار برابری و عدالت با توجه به جاناتان " Greenblatt, مدیر عامل ضد افترا لیگ.

اما هیچ راه خوب برای پیگیری کدام گروه مسئول خرابکاری های اخیر, او گفت:.

همچنین مشخص نیست که چگونه بسیاری از معترضان ارتکاب خشونت و یا از بین بردن اموال بخشی از antifa یا فقط ناراحت این موضوع در حال انجام از پلیس خشونت " greenblatt گفت.

"بسیاری از مردم در حال نشان دادن و صدای آنها شنیده می شود. مرکز ما در افراط گرایی است و نگه داشتن زبانه ها در افراط گرایان که می تواند با استفاده از ناآرامی های مدنی برای پیشبرد خود نفرت, برنامه," او گفت:.

گروه نمایش شامل نه تنها سفید گرایان بلکه آنارشیست ها و boogalooers که افراط گرایان آماده شدن برای یکی دیگر از جنگ داخلی.

اما نه هر کس که مرتکب خشونت افراطی و یا متصل به یک سازمان و نه هر افراطی شرکت در تظاهرات است بلافاصله قابل شناسایی با توجه به ADL.

"این است که ما ارزیابی اولیه که در حالی که تعداد زیادی از افراطیون از جمله ضد دولت آشوبگران دولت و یک تعداد انگشت شماری از سفید supremacists – در حال گرفتن یک نقش فعال این تظاهرات باید نمی شود طبقه بندی به عنوان "تندرو" ها در این نقطه" به ADL مرکز در افراط گرایی گفت: در یک گزارش.

York County police chiefs: هیچ اتاق در اجرای قانون برای افسران که مرتکب اعمال شنیع

"ادعا می کند که افراط گرایان در حال مصرف سرب در این تظاهرات کاهش پیام معترضان در حال تلاش برای انتقال" این گزارش گفت:. "آن است که آسان تر به این باور است که سفید supremacists یا آنارشیست ها هستند که منجر به اتهام از آن است که به قبول است که آمریکایی ها اینقدر عصبانی بنابراین اساسا خشم در دولت کشور خود را که آنها در حال حاضر را به خیابان ها فشار علیه یک نظامی نیروی پلیس خطر آسیب جدی و یا بازداشت."

وجود ندارد بسیاری از نشانه هایی از تلاش سازمان یافته برای هماهنگ کردن خشونت در تظاهرات با توجه به هوارد گورهای یک تحلیلگر تحقیقات در مرکز قانون فقر جنوب.

"من را دیده اند و نه هر گونه شواهد روشن است که سفید supremacists یا شبه نظامیان در حال پوشش و رفتن به سوزاندن و غارت او گفت:" به نیویورک تایمز.

Lassiter گفت: بزرگترین نگرانی در پنسیلوانیا فرهنگی هستند و نه اختصاص به یک منطقه خاص است.

"من ملاقات بزرگ و شگفت انگیز ساکنان نیوکاسل اما من هم احساس glares و خیره چون من 6'6" مرد سیاه" او گفت:. "من می دانم که اگر من کشیده بیش از این ممکن است آخرین روز از زندگی من است."

در حالی که وجود دارد ساکنان نیوکاسل نیز وجود دارد ساکنان نیوکاسل که نمی بینم و همه به عنوان انسان و یا درمان آنها را به همان اندازه.

او heartsick برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده است به Floyd.

"وقتی دیدم آقای فلوید با یک زانو بر گردن او چیزی بیرون رفت از من. وقتی که من شنیده ام او را می گویند "من نمی توانم نفس بکشم "چیزی در من مرده" Lassister گفت.

او نیز مختل اخیر تصویری در پنسیلوانیا نشان می دهد که یک ایری افسر پلیس لگد نشسته معترض در شانه شنبه در طول یک تظاهرات علیه خشونت پلیس. یک افسر با استفاده از پای خود را به پا زدن هانا Silbaugh یک 21 ساله ایری ساکن و دست کشیدن او را به عقب. او همچنین maced در طول این رویداد.

"هیچ منطقه پنسیلوانیا است که سیستم ایمنی بدن به ناآرامی" Lassiter گفت.

ایری رئیس پلیس دن Spizarny در طول یک شنبه در کنفرانس خبری گفته بود "نگران کننده" با توجه به ایری نیوز-اخبار. پلیس شهرستان اداره دفتر استانداردهای حرفه ای در حال بررسی است که آیا وجود دارد هر گونه استفاده-از-نیروی نقض.

Lassiter گفت: او را تشویق توسط تعداد فزاینده ای از روسای پلیس در پنسیلوانیا که در حال محکوم کردن خشونت پلیس و روش های مورد استفاده توسط افسر که با قرار دادن زانو در Floyd گردن.

"شگفت انگیز وجود دارد افسران پلیس از همه نوع که در حال محکوم کردن این پرقدرت رفتارهای پلیس در تظاهرات" Lassiter گفت. "ما نیاز به نگه داشتن انجام است و ما باید به یاد داشته باشید سیب بد نیست تعریف دسته. همه ما نیاز به کار به سمت صلح است."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن