جورج فلوید تظاهرات: Pennsylvania ظهور از آخر هفته از تظاهرات بیشتر انتظار

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 8:29 AM EDT Jun 1, 2020مرگ جورج فلوید را برانگیخته شش روز مستقیم از

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

مرگ جورج فلوید را برانگیخته شش روز مستقیم از تظاهرات در سراسر کشور. تظاهرات مسالمت آمیز شده اند ملاقات با شروع خشونت از جمله گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی, و ضرب و جرح.

و پنسیلوانیا است دست نخورده توسط این تظاهرات که دیده شده است در لنکستر, Pittsburgh, Harrisburg, Erie, فیلادلفیا ،

رژیم صهیونیستی. تام گرگ یکشنبه اعلام کرد که 600 Guardsmen قرار داده شد در دولت وظیفه فعال برای کمک به اجرای قانون محلی است.

اعضای گارد ملی در جای خود باقی مانده اوایل دوشنبه در فیلادلفیا برای محافظت از شهرستان سالن و بخش هایی از شهر یک روز پس از مقامات بسته بسیاری از مناطق پس از تظاهرات مسالمت آمیز بیش از جورج فلوید مرگ تبدیل به یک شب دیگر از تخریب.

بیشتر: جورج فلوید ادامه اعتراضات در سراسر کشور 4,400 بازداشت گزارش شده است; سنت جان کلیسا در DC مجموعه ای در آتش: به روز رسانی های زنده

فروشگاه ویندوز به شکست یکشنبه شب در نزدیکی شهر سالن کالا گرفته شده از فروشگاه ها و پلیس و دیگر وسایل نقلیه و سازه های تنظیم شعله ور شد. رهبران شهر گفت: ده ها تن از بازداشت ساخته شد و اشاره کرد که غارتگران ضعف پلیس در بار آنها را شماره 10 به یک است.

مردم دیده می شد در حال اجرا به فروشگاه های متعدد در شمال شرق فیلادلفیا خوبی در خارج از شهر و در حال ظهور با کالا. در غرب فیلادلفیا عمدتا سیاه و سفید محله نیز دور از مرکز شهرستان و پلیس با شلیک گاز اشک آور مردم دیده می شد در حال اجرا از حداقل یک فروشگاه با محصولات و دیگر ماشین پلیس به آتش کشیده شد و یا در غیر این صورت آسیب دیده است.

تصویری از صحنه نشان می دهد که مردم فوق العاده ماشین پلیس ویندوز خان درون لوله تفنگ از طریق خالی کردن وسایل نقلیه و هل دادن ماشین به دیگران است.

در سراسر کشور تقریبا از 4400 نفر بازداشت شده اند پس از فلوید مرگ و 5000 نفر از اعضای گارد ملی شده اند پراکنده در داخل حداقل 15 متحده چندین رسانه گزارش.

در Lancaster, پنسیلوانیا, پنج نفر دستگیر شدند و یک گروه از 1000 معترض شدند اسپری فلفل توسط پلیس در روز یکشنبه ،

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo عذرخواهی به Floyd خانواده در مصاحبه با سی ان ان. او گفت: شلیک درک چوین – افسر دیده می شود برگزاری زانو خود را به Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه و در نتیجه مرگ او و سه تن دیگر از افسران درگیر در این حادثه شد را درست انجام دهد.

تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: به خدشه دار کردند. مینیاپولیس وزارت امنیت عمومی را تایید کرد یک نیمه کامیون سوار به یک گروه از معترضان مسالمت آمیز در بین ایالتی 35. راننده کامیون را بازداشت گرفته شد اما نه قبل از معترضان کشیده او را از کامیون کابین. راننده به بیمارستان منتقل شد با جراحات جزئی.

ایالات متحده آمریکا امروز کمک به این داستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب