جورج فلوید تظاهرات بی درنگ تماس برای countywide عمران حقوق کمیسیون در پنسیلوانیا

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 1:56 PM EDT Jun 11, 2020در همان هفته جورج فلوید کشته شد توسط پلیس د

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

در همان هفته جورج فلوید کشته شد توسط پلیس در دستگیری در مینیاپولیس یک حقوق مدنی محقق شد furloughed در نیویورک.

کوچک در شهر نیویورک, روابط انسانی کمیسیون رفته بود از دو کارگر به هیچ عنوان این شهر دست و پنجه نرم با از دست دادن درآمد در طول اپیدمی خاموش شدن ناگهانی.

اما کمیسیون محقق Rabiya خان را دیدم موج فلوید تظاهرات و سحرگاه از یک جنبش حقوق مدنی در حال رشد در نیویورک.

"این واقعا بد زمان برای خلاص شدن از آژانس ما," او گفت:.

پیام ساخته شده راه خود را به شهر رهبری و در روز دوشنبه شهردار مایکل Helfrich او را به کار می کنند.

در حال حاضر این سازمان وظیفه حفاظت از حقوق بشر در نیویورک یکی پاره وقت کارگر. خان با این نسخهها کار 11 صبح تا 3 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه.

رهبران در روابط انسانی کمیسیون در سراسر کشور امیدوارند جدید جنبش را الهام بخش شهر و شهرستان و رهبران دولت در نهایت به سرمایه گذاری در حقوق مدنی حمایت شده اند که توصیه می شود برای چندین دهه است.

در ماه نوامبر سال 1968 پنسیلوانیا روابط انسانی کمیسیون گفت: در شهر نیویورک رهبران محلی کمیسیون کمک خواهد کرد برای جلوگیری از بسیار خشونت که در سمت چپ یک علامت پاک نشدنی در تابستان آینده. گزارش سه شهری متخصص David خرده تماس برای countywide کمیسیون.

اما به تازگی به عنوان جمعه شهرستان رهبران نشده بود در پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا آنها به طور مستقیم بودجه نسبت به این کمیسیون است.

بیشتر: آیا ما نادیده گرفتن هشدارهای مشابهی امروز است که می تواند مانع نیویورک مسابقه شورش در سال 1969?

بیشتر: چگونه ما می توانیم این شکاف به دست آوردن سهام و اطمینان از نیویورک حرکت رو به جلو

بیشتر: جورج فلوید تظاهرات در بهبهان. ربوده شده توسط سفید supremacists دولت رسمی می گوید

بیشتر: در سال 2002 افراط گرایان در بازدید از شهرستان نیویورک تبدیل صلح به خشونت

ایالت نگرانی

در سراسر کشور حقوق مدنی رهبران درک جوامع آنها خدمت می کنند در حال مبارزه از طریق کمبود بودجه ناشی از این بیماری همه گیر. اما آنها همچنین معتقدند در حال حاضر زمان برای ایجاد حفاظت از حقوق بشر یک اولویت است.

"کاری که ما انجام می دهیم به تصویب رسید و پشتیبانی شده توسط دولت های محلی و ادارات پلیس در سراسر کشور به منظور معکوس کردن اثرات مضر نژادپرستی" گفت: غم و اندوه لاندو, مدیر اجرایی, از فیلادلفیا کمیسیون روابط انسانی.

شهردار فیلادلفیا جیم کنی در روز سه شنبه منتشر شد طرح خود را برای پلیس اصلاحات و لاندو تشویق اقدامات مشابه در دیگر پنسیلوانیا جوامع است.

"اگر ما می خواهیم برای پایان دادن به نژاد پرستی آن را نمی توان بر اساس چرخه سیاسی. آن نیاز به اتفاق می افتد در حال حاضر و هر روز کار ما نیاز به نرمال. ما دیگر نمی توانید صبر کنید برای راست شهردار یا راست کمیسر پلیس به دفتر" لاندو گفت.

برای این کار باید انجام شود به طور موثر و به موقع شهر و دولت و کمیسیون خواستار countywide کمیسیون.

"دولت ضعف است. محلی موارد نمی دیده تا چند سال بعد" خان گفت.

که درست بود به تازگی وقتی پنسیلوانیا روابط انسانی کمیسیون تصمیم و بسته گرندویو مورد دو سال پس از آن آغاز شده است. آژانس دولتی تعیین می شود پنج, سیاه, زنان تبعیض شدند که سابق شهرستان کمیسر استیو Chronister به نام 911 دو بار به اتهام آهسته بازی.

بیشتر: Grandview گلف تبعیض صورت بسته است پنسیلوانیا روابط انسانی کمیسیون می گوید

در گرندویو حادثه اتفاق افتاده در یک زمین گلف عمومی در شهرستان دوور خارج از شهر که در آن York کمیسیون هیچ حوزه قضایی است.

در سال های اخیر وجود داشته است دیگر نژادی متهم حوادث خارج از شهر است. وجود دارد نژادی آمیخته مسائل در نیویورک شهرستان, دانشکده فن آوری های پس از انتخابات 2016 و متعدد وجود داشته است حوادث دیگر در حومه مدارس. مسلمانان خواسته شد برای جلوگیری از دعا را با هم در یک داور پارک زیرا جامعه مقامات گرفتن شکایت در مورد اجازه دادن به "تروریست ها" استفاده از امکانات. یک Dallastown پاستور مورد آزار و اذیت پس از او مورد استفاده خود را در کلیسا ثبت نام به آرزو مسلمانان مبارک رمضان.

"وجود دارد بدیهی است که جامعه نیاز به یک countywide حقوق بشر سازمان نه فقط برای حفاظت, اما برای آموزش و پرورش گفت:" خان یکی از مسلمانان که خواسته بود به ترک دوور پارک.

اما دیگر از دموکرات داگ Hoke, او گفت:, شهرستان کمیسیون حمایت کرده اند یک countywide روابط انسانی کمیسیون.

شهرستان سخنگوی علامت والترز نیست پاسخ به یک سوال در مورد اینکه آیا county کمیسیون را در نظر بگیرید مانند یک سازمان.

ارزش سرمایه گذاری'

"اگر ما آن را نمی بینیم در حال حاضر من نمی دانم اگر ما را" خان گفت. "چه خواهد کشید ؟ این مسائل بدیهی است که دور می رویم. شهرستان کمیسیون باید برای دیدن این است که ارزش سرمایه گذاری است."

مشابه وجود دارد نیاز در پیتسبورگ.

مگان استنلی مدیر اجرایی در پیتسبورگ کمیسیون روابط انسانی گفت: سازمان حدود 300 تماس در سال است. اما تنها 100 نفر از کسانی که تماس ها برای حوادث در این شهرستان است. بسیاری از آنها برای حوادث در دیگر نقاط Allegheny County است. کسانی که تماس گرفتن با اشاره به کمیسیون امور خارجه.

در حالی که Allegheny County کند که حقوق بشر در کمیسیون آن را کارکنان. اما اخیرا در پی فلوید تظاهرات کمیسیون نامیده می شود در این شهرستان به استخدام یک مدیر سهام و ورود به شهرستان.

با داشتن بیش موضعی کمیسیون های مردم خواهد بود قادر به دریافت سریع تر نتایج استنلی گفت. کمیسیون امور خارجه است که نیز تا به حال پرسنل کاهش در دهه گذشته می تواند سال به حل و فصل یک مورد به عنوان آن را با این نسخهها کار از طریق جمع شدن. محلی کمیسیون معمولا می تواند حل و فصل مسائل در 6 ماه یا کمتر برای مسکن موارد و از یک سال و یا کمتر برای اشتغال موارد, او گفت:.

"محلی کمیسیون تمایل دارند که بیشتر کارکنان و ظرفیت به کار را از طریق حجم تبعیض موارد" استنلی گفت. "ما می تواند کمک به مردم سریع تر است."

چاد Dion Lassiter ملی متخصص در روابط و مدیر اجرایی, پنسیلوانیا, روابط انسانی, کمیسیون اروپا, استقبال از ایده بیشتر حقوق بشر سازمان ها در دولت است.

کمیسیون امور خارجه را در دفاتر منطقه ای در حال حاضر رسیدگی به پرونده و یا با کمک موارد در همه پنسیلوانیا 67 شهرستانهای استان است. عدالت تحویل داده می شود هر چه زودتر اگر وجود دارد بیشتر به کمیسیون رسیدگی به موارد او گفت:.

"در این لحظه ما در برابر یک پس زمینه از محدودیت های بودجه یک زمان که در آن ما باید به اضافه کردن به مکمل روابط انسانی کمیسیون سراسر کشور" Lassiter گفت.

فقط به عنوان کسب و کار و افراد در حال reevaluating رفتار خود برای تبدیل شدن به بخشی از راه حل رهبران محلی باید با توجه به آنها تخصیص بودجه و آنچه در آن می گوید در مورد آنچه آنها ارزش کمیسیون مدیران به توافق برسند.

"از آن زمان به سرمایه گذاری" Lassiter گفت. "آن دیر شده است. ما نیاز به اضافه کردن روابط انسانی کارکنان در سراسر کشور. وجود کمبود بودجه در هر دولت است. هستند که در آن اولویت های ما? در حال حاضر زمان. کشور در حال حرکت در یک مسیر جدید است. ما از گناه اصلی برده داری به ادموند Pettus پل به مبارزه با سفید برتری به حال لحظه ای که در آن ما می توانیم ایجاد یک پل جدید به جدید امریکا است."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب