آماده برای پایان باز کردن دفتر برنامه

به عنوان کشور شروع به فکر کردن در مورد رفتن به کار در این COVID-19 گیر مشتریان شرکت های بزرگ هستند توصیه می ش

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان کشور شروع به فکر کردن در مورد رفتن به کار در این COVID-19 گیر مشتریان شرکت های بزرگ هستند توصیه می شود توسط وکلای آنها به تغییر فضاهای اداری کارکنان قبل از بازگشت به کار به منظور کمک به جلوگیری از گسترش ویروس. کارفرمایان باید مسئولیت ارائه یک محیط کاری امن است. اگر آنها گرفته نشده و اقدامات احتیاطی برای حفظ مردم خود را امن و کارفرمایان می تواند مسئول اگر کارکنان مریض و یا بدتر هنوز, می میرند. پس از آن خواهد شد غیر ممکن است برای ارائه یک 100 درصد ایمن محیط زیست بسیاری از کارفرمایان اگر آنها را مشاوره وکلای مدافع خود را بپرسید کارگران خود را به نشانه مسئولیت پوشی به منظور به دفتر بازگشت. آنها همچنین با توجه به نیاز کارکنان به طور منظم با پر کردن پرسشنامه های خود را در خصوص وضعیت سلامت فعلی و بالقوه قرار گرفتن در معرض coronavirus. رفتن به محل کار بیمار دیگر اجازه خواهد داشت. علاوه بر بیماری های همه گیر به طور کلی در حال حاضر در همه رادار و آن را روشن است که راه ما از زندگی باید در انطباق با کاهش پتانسیل شیوع آینده.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در چند دهه گذشته اکثریت قریب به اتفاق شرکت ها به تصویب رسید دفتر باز طرح طبقه با باز کردن محیط کاری یا desking. این انجام شد به فاستر همکاری. به عنوان یک شرکت طراحی, بیانیه, طراحی هدف در بسیاری از پروژه ها شده است که اغلب شدن همکاران به گرد هم می آیند در باز سالن جلسه رسمی فضاها و اتاق استراحت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و خلاق باشد. اما باز همکاری متمرکز بر طرح طبقه مطلق بدترین نوع طرح به صورت فیزیکی فاصله. بنابراین در حال حاضر چه ؟

وکلای شرکت در حال ارائه مشاوره به مشتریان خود را برای از بین بردن اتاق استراحت که در آن مردم به اشتراک گذاری قهوه و یخچال و سینک ظرفشویی و همچنین شاید حتی اتاق ملاقات. راه حل هایی که ممکن است کمتر آشکار به غیر از طراحان در حال تغییرات به سیستم تهویه مطبوع وجود دارد منفی فشار علاوه بر این از یک تصفیه هوا سیستم جایگزینی بالا-استفاده از سطوح ضد میکروبی و صاف و cleanable مواد و علاوه بر این از با کیفیت بالا و پیاده کردن تشک در درب ورودی. نقاط تماس را می توان با لمس-رایگان دستگاه در هر کجا که ممکن است. درب های اتوماتیک در سنسور ممکن است بیشتر شایع است. موقت پلکسی گلاس تقسیم بین فضاهای کاری ممکن است نصب شود تا بیشتر راه حل دائمی را می توان دستور داد و نصب شده است. پلکسی گلاس یا شیشه ای تقسیم حتی ممکن است نصب شده در اتاق ملاقات به عنوان به خوبی. مبلمان باید بخواهند صفحاتی دوباره مرتب و جدید مبلمان ممکن است لازم باشد.

بسیاری از شرکت ها را انتخاب کنید برای ادامه به استفاده از زوم و دیگر وب سایت کنفرانس خدمات برای جلسات گروه به جای ملاقات در فرد است. بیشتر مردم ادامه خواهد داد به کار از خانه و بسیاری از صاحبخانه ها را پیدا خواهد کرد خود را با فضای خالی. چگونه این همه را تحت تاثیر قرار شرکت فرهنگ, ارتباطات و کار تیمی و احساس تعلق جالب خواهد بود برای دیدن. شرکت ها را مجبور به آمده تا با روش های دیگر برای پرورش این جنبه های مهم کسب و کار خود را. مبتنی بر همکاری و نرم افزار و شاید حتی استفاده از کامپیوتر آواتار افزایش خواهد یافت. شغل و سیستم می خواهد دوباره طراحی همراه با فضاهای فیزیکی است. برخی از شرکت ها ممکن است تلو تلو خوردن در روز است که کارکنان به دفتر آمده به طوری که آن را ممکن است برای نگه داشتن مردم حداقل شش فوت از هم جدا. مربوط به فراشی روش تغییر خواهد کرد. استفاده از نور فرابنفش برای ضد عفونی ممکن است افزایش یابد. طراحان باید یک چالش جدید را جلوتر از آنها به طور کامل تجدید نظر دفتر طراحی به ادامه برای دیدار با اهداف مشتریان ما در حالی که حفاظت از کارکنان خود را از عفونت است.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب