از طریق گرفتن این با هم

پس از coronavirus شیوع پدر و مادر در سراسر جهان بوده است نهفته در راه های بی شماری. با خانواده cooped برای هف

توسط NEWSWORLDS در 21 اردیبهشت 1399

پس از coronavirus شیوع پدر و مادر در سراسر جهان بوده است نهفته در راه های بی شماری. با خانواده cooped برای هفته ها در پایان همه ما در جستجوی راه های بهتر برای مقابله با خواهر و برادر جنگ است.

مانند ضرب المثلی موش در قفس کنند در هر یک از دیگر از آن همه بیش از حد معمول برای کودکان و نوجوانان به ناکامی های خود را در هر یک از دیگر که می گفت:
• "بنیامین من تحت فشار قرار دادند!"
• "ملیسا نمی توانید از حمام."
• "من به نوبه خود به بازی در تبلت!"

در علاوه بر این به طور کلی سطوح استرس, خانواده, درگیری بیشتر اتفاق می افتد زمانی که بچه ها لازم نیست ابزار برای رسیدگی احساسات خود را. اگر چه رقابت خواهر و برادر طبیعی است وجود دارد راه هایی برای بهبود وضعیت خود ، با هر کس در خانه, شما باید یک فرصت برای آموزش های جدید اجتماعی و عاطفی و مهارت های یادگیری. فشار که لیمو و مقداری لیموناد!

در اینجا برخی از دستورالعمل ها:

شناسایی مسئله

بسیاری از پدر و مادر از دست داده در برخورد با محتوای خواهر و برادر اختلافات زمانی که آن را واقعا روند که مهم است. علاوه بر تمرکز بر قوانین مانند چقدر زمان هر کودک می تواند از راه دور — چه ناراحتی که بچه های خود را که می تواند منجر به اختلاف نظر در مورد تقریبا هر موضوع ؟

توضیح در یک نشست خانواده که درست مثل اسباب بازی می تواند شکستن و نیاز به تعمیر گاهی اوقات روابط ما نیاز به تعمیر. ما نمی پرتاب یک دوچرخه دور زمانی که آن را پنچر یا زنجیره ای آمده است!

این مهم است برای قرار دادن برخی از توجه به ساخت چیزهای جدید دوباره با مردم است که ما در مورد مراقبت. این احساسات حل نشده در خانواده هایی که در نتیجه درگیری و شکستن فراز و مداوم مجادله است که به سادگی یک سیگنال است که در آن زمان برای تعمیر با صحبت کردن همه چیز.

مدل خوب گوش دادن

خوب گوش دادن یک کلید برای کمک به دیگران اجازه دهید از احساسات منفی است. در واقع مطالعات نشان می دهد که مردم گزارش رضایت بیشتری از زندگی و کمتر علائم فیزیکی در روز هنگامی که آنها بیشتر احساس درک شدن توسط دیگران در تعاملات کلامی. این کمک می کند ما احساس به طور طبیعی بیشتر مراقبت نسبت به آن شخص است. با نشان دادن فرزند خود را که شما به طور فعال گوش دادن شما را به ایجاد احترام و اعتماد و حس درک متقابل است.

معرفی 'تعمیر کیت'

هنگامی که شما نیاز به یک ابزار برای حل و فصل درگیری و صاف کردن یک رابطه, زیر, تعمیر کیت می تواند یک راه موثر نسبت به بخشش. این کمک می کند تا به بهترین ها در دیگران و دکتر مک پژوهش در مدارس ابتدایی نشان می دهد که کودکان به عنوان جوان به عنوان 5 سال می تواند به نفع.

اگر شما و شریک زندگی خود را می تواند با استفاده از کمی tune-up سعی کنید با استفاده از این ابزار به عنوان به خوبی. تجربه خود را با این فرایند اجازه می دهد تا شما را به بهترین مربی بچه های خود را. به جای انتظار برای درگیری رخ می دهد, اولین تمرین مهارت های خود را در یک نشست خانواده در زمانی که همه چیز نسبتا هموار.

در اینجا مراحل فعالیت درسایت: فرد #1: شروع می شود به عنوان سخنران
فرد شماره 2: شروع می شود به عنوان شنونده

خواهر و برادر باید نشستن چهره به چهره به طوری که زانو های خود را تقریبا لمس کردن. سخنران باید جلوگیری از استفاده از کلماتی مانند شما "همیشه" و "هرگز" و "هر زمان" از آنجا که این کلمات افزایش defensiveness. همچنین توصیه می شود که شنونده را مکرر تنفس عمیق برای جلوگیری از تبدیل شدن ناراحت و واکنشی است. برای شروع فرد #1 به اشتراک گذاشتن با فرد #2 زیر است:

• ابراز قدردانی واقعی به سمت دیگر
"یکی از چیزهایی که من در مورد شما است...."

• اکسپرس به اجازه رفتن از یکی ناراحت سوی دیگر به عنوان مثال:
"از آن ساخته شده من دیوانه زمانی که شما به طعنه از من در مورد پیراهن من امروز."
"من آن را دوست ندارم زمانی که..."
"من آن را دوست ندارم زمانی که..."

• ابراز تمایل در مورد آنچه شما می خواهید در ارتباط با ناراحت مانند:
"من می خواهم شما را به خوبی برای من است."
"من می خواهم آن را درک اگر شما می خواهم..."

پس از فرد #1 کامل فعالیت معکوس جریان به طوری که فرد #2 می شود سخنران و فرد #1 می شود شنونده. پس از چند دور عقب و جلو رفتن یک نتیجه گیری به این فرایند است برای به اشتراک گذاشتن عذر خواهی با یکدیگر و به اشتراک گذاشتن یک آغوش یا بالا پنج.

استفاده از آهنگ ها به زمین این ایده ها

به عنوان یک روانشناس است که متخصص در درمان کودکان و خانواده ها برای بیش از چهل سال دکتر مک دارای یک دوره آنلاین پدر و مادر در آموزش و پرورش است. به عنوان یک حرفه ای ترانه سرای او برنده جایزه مجموعه ای از آهنگ ها و فعالیت های شخصیت و

اجتماعی و عاطفی یادگیری است. در طول این زمان به چالش کشیدن او ارائه دو آهنگ رایگان است که همراه ایده آل برای زمین این مفاهیم با بچه های 4 تا 9 سال. اینجا کلیک کنید برای دانلود این صحبت و در همان قایق است.

از طریق گرفتن این با هم

دهه تحقیقات نشان می دهد که ارتباط سالم پرورش قوی و روابط عاشقانه. استفاده از این زمان برای تمرین گوش دادن موثر و سازنده بیان احساسات. با وجود افزایش تنش هنگامی که شما آموزش بچه های خود را چگونه به استفاده از تعمیر کیت خانواده خود را قبل از این زمان بیشتر متصل است. برخی از سرگرم کننده با آن را با اضافه کردن موسیقی و خنده است.

همین MacMannis دکتری روانشناس و مدیر شرکت خانواده درمانی موسسه سانتا باربارا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن