نیویورک افسانه بسکتبال در پایان دوره در دانشگاه هاروارد و شمال غربی در طول همه گیر

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 2:58 PM EDT مه 27 سال 2020Chantel Tremitiere فقط به پایان رسید البته در کفش

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

Chantel Tremitiere فقط به پایان رسید البته در کفش کتانی ملزومات است.

او همچنین پیچیده یک دانشگاه هاروارد دوره آموزشی در طول همه گیر ورزشی کلاس بازاریابی در دانشگاه نیویورک و دوره دیگری از شمال غربی.

"هر کس می گوید که پس از دریافت دکترای خود را به شما را متوقف یادگیری, اما این درست نیست برای من" گفت: Tremitiere یک York بسکتبال افسانه ای و سابق WNBA ،

او شروع به ورزش حرفه ای بسکتبال در ویلیام پن دبیرستان و سپس به دست آورده یک نقطه در طبقه Auburn تیم زنان که به NCAA نهایی چهار سه بار از 1988-90.

آن را در آبرن نزدیک به سه دهه بعد از آن که او به دست آورده دکترای خود را.

مادر قدم به قدم

آموزش و پرورش است که به او در بخشی به دلیل این زن است که الهام بخش او: باربارا Tremitiere.

یک افسانه در او راه خود Chantel را اتخاذ 12 از 15 کودکان, بالا بردن آنها را در Springettsbury Township. او نیز قرار می گیرد تعداد بی شماری از کودکان یتیم در طول عمر خود.

آن زمان مادر خود را از 10 سال به کسب درجه دکتری خود را یک شاهکار است که الهام گرفته از Tremitiere به دنبال در جای پای او را.

چند ماه پس از باربارا Tremitiere مرگ در سال 2017, دختر خود را به دست آورده دکترا از آبرن. در یک صندلی در کنار Tremitiere در مراسم فارغ التحصیلی شنبه یک عکس از او و مادرش.

یک خانواده صمیمی حتی در حال حاضر Tremitiere مشاهده شده است توسط خواهر و برادر خود را به عنوان مادر خود را مورد علاقه.

"او هرگز آن را می گویند, اما من می خواهم به فکر می کنم من. او به من یک شانس در زندگی" گفت: Tremitiere که متولد Williamsport. "من می دانم که من پدر و مادر بیولوژیک و آنها بزرگ مردم, اما من فکر نمی کنم من می خواهم که این زندگی است که من تا به حال بدون او."

بالا NCAA ورزشکار Tremitiere تکامل یافته زندگی خود را به آموزش و پرورش در حال حاضر تدریس در Auburn, کسب و کار, مدرسه باقی مانده متعهد به خدمت به جامعه و در حال اجرا خود را طراحی گرافیک و تصویری شرکت خالی Mindz.

او وسواس

"من یک کفش کتانی سر" Tremitiere گفت.

خوب هر کسی با 92 جفت از آنها را واجد شرایط به عنوان یک متعصب.

اگر شما تعجب کنید که او ترجیح هوا VaporMax به علاوه. "من هشت جفت از کسانی که" او گفت:. "که من رفتن به در حال اجرا کفش."

در حال اجرا است و به او کمک کرد تا از دست دادن 45 پوند از اکتبر. فقط پس از به دست آوردن او MBA در سال 2015 از Auburn او متوجه شدند که او تا به حال سرطان تيروئيد. اگر چه او سرطان رایگان در حال حاضر او تا به حال به دست اورد وزن در بهبود.

او روال 10 مایل دوچرخه سواری و 3.5 مایل اجرا شود. که از دوشنبه تا جمعه. در نهایت او می خواهم به رقابت در triathalon برای مردم بیش از سن 50 "فقط به من می گویند آن را انجام داد."

Chantel مادر: به خاطر سپردن باربارا Tremitiere: او فقط مادر

عشق: آنها ملاقات در یک دره. هنگامی که او خواست او را به ازدواج او گفت: '(بوق) بله!'

"هیچ چیز مانند برنده'

این سوال هنوز هم خواسته می شود در مواردی که Tremitiere مربیگری کودکان و نوجوانان در آلاباما: بازی من ؟

"جالب است که بچه ها می گویند: من می توانم به شما ضرب و شتم. بیایید ساقه'," او گفت:.

او شمارنده با یک شرط: قرار دادن چند صد اسکناس که در تمام مردانگی و آنها را رها کردن آن. او قصد ندارد به بازی به صورت رایگان و دیگر هیچ.

"هنگامی که شما یک رقیب شما همیشه میخوام از دست ندهید, در این بازی," او گفت:. "وجود دارد هیچ چیز مانند بازی در مقابل 25000 نفر و میلیون ها نفر در تلویزیون. وجود دارد هیچ چیز مانند برنده شدن در یک بازی. این چیزی است که من همیشه گرامی اما من می دانستم که آن زمان به بازنشسته شود."

او بازنشسته از WNBA در سال 2001 پس از آن بازی کمی حرفه ای تر در سال 2002.

این روزها او را در او متمرکز مطالعات کمی از Netflix (او بالا 3: "پول دزدی," "اوزارک" و "همه آمریکایی") و کار. اما او می خواهم به دیدار خانواده اش در نیویورک به زودی -- پس از همه گیر در هنگام سفر امن تر است, او گفت:.

خواسته های خود را: "من امیدوارم که همه در نیویورک است ایمن ماندن. I miss my hometown. من عاشق بودن وجود دارد."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن