Gettysburg کارشناس می بیند بناهای تاریخی به عنوان "سکولار حرم" هر چند شاید لازم نیست (نامه)

نظرمارک Charisse مهمان نویسمنتشر شده 4:07 PM EDT Jul 9, 2020در تاریخ 4 ژوئیه 1863 روز پس از نبرد به پایان رسید

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

نظر

در تاریخ 4 ژوئیه 1863 روز پس از نبرد به پایان رسید مؤتلفه سربازان در Gettysburg, ماندم, به خود lesbian threesome ... منتظر حمله ای که هرگز نمی آمد.

در سال 2020 157 سال بعد مردان مسلح پرواز شورشی پرچم دوباره منتظر بیهوده برای دشمنان خود را. آنها گفته اند که وجود دارد برای محافظت از برنز و سنگ سربازان که در حال حاضر گارد امریکا خونین میدان جنگ از معترضان و خودخوانده ضد فاشیست. مؤتلفه بناهای تاریخی در سراسر کشور در حال تبدیل شدن تلفات در فرهنگ جنگ و شایعه بود و جنگ بود و در حال بازگشت به Gettysburg.

آنچه در واقع اتفاق افتاده است: Gettysburg با اسلحه شعارهای سیاسی در جولای 4th, اما هیچ Antifa یا خشونت

Gettysburg متخصص:: خدمات پارک و "میهن پرستان" شکست خورده جامعه در هفته گذشته (نامه)

بسیاری می گویند ژنرال رابرت E. Lee ساخته شده یک اشتباه بزرگ آینده در شمال و آخرین مدافعان — اسلحه toting ، مؤتلفه پرچم تکان دادن پرستان که حمله ملی گورستان در روز استقلال — ممکن است ساخته شده مشابه اشتباه است. اگر آنها جدی در مورد حفظ آثار تاریخی و یا صرفه جویی در تاریخچه سفید supremacist سیاسی تئاتر به نظر می رسد یک استراتژی بد. وجود دارد به نظر نمی رسد شده اند هر طرح شوم به محو کردن Gettysburg بناهای تاریخی و یا سوزاندن پرچم هر چند احتمالا وجود دارد در حال حاضر. و برای اولین بار در زندگی من شنیدن معقول مردم صحبت کردن در مورد از بین بردن میدان جنگ بناهای تاریخی.

به عنوان لی یافت جرم نیست, همیشه بهترین دفاع است.

من یک مجوز میدان جنگ, راهنمای, اما من در زمان آزمون ها و کلاس ها به عنوان یک چالش شخصی بسیاری از سال پیش. من انجام تورهای اتوبوس هدایت و راه می رفت در هر اینچ از خطوط نبرد در 20 سال گذشته. در نبرد سالگرد 150 من تا به حال افتخار کمک به Gettysburg داستان به خوانندگان از چند پنسیلوانیا مرکزی روزنامه ها و نشریات در سراسر جهان است.

از من خواسته بودند چند بار در مورد مؤتلفه یادبود در میدان جنگ و در بسیاری از موارد من مطمئن باشید بازدید کنندگان آنها امن از تخریب. مؤتلفه نمادها ممکن است متعلق به دولت پرچم و یا عمومی, مربع, اما من فکر کردم توافق همه موزه ها و جبهه بودند و جایی برای چنین آثار.

در حال حاضر من خیلی مطمئن نیستم تا زمانی که برخی از مردمی باقی بماند در خارش برای یک مبارزه است. بناهای تاریخی غنی سازی میدان جنگ اما شما واقعا نمی نیاز به آنها را به درک تاریخ است. در واقع آنها گاهی اوقات در راه دریافت کنید.

همسر من و مریم و من ازدواج کرده بودند جولای 2 سال 2001 در وقف زمین کمی دور بالا. برای ما میدان جنگ است که یک سکولار حرم که مخفف افتخار و تعهد و شجاعت و فداکاری و کار سخت از آشتی.

خود من تور آثار در هر دو طرف یک محل برای بحث در مورد تاریخچه میدان جنگ خود را. که بنا چیست ؟ هنگامی که آن را ساخته و چه می گویند ؟ سابقه بیش از یک مجموعه ای از حقایق — داستان ما را انتخاب کنید تا در مورد گذشته ما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد ما در حال حاضر.

بسیاری از جنوب یادبود در گیتزبرگ آمد و تا مدتها پس از پیروزی اتحادیه. کارولینای جنوبی اختصاص داده شده آن بنای 100 سال پس از جنگ. به اعتقاد من این اثر تاریخی را"مطیع ایمان تقدس متحده حقوق" ممکن است تا به حال بیشتر به سال 1963 به مبارزه ادامه حقوقی تبعیض نژادی نسبت به سال 1863 نبرد. کارولینای جنوبی بود بسیار خجالتی در مورد دفاع از برده داری در آن زمان.

زمينه و هدف: انجام مؤتلفه بناهای تاریخی در Gettysburg میدان جنگ سزاوار موشکافی?

بنابراین من فکر نمی کنم هر کسی که در تلاش است به دور از هر کسی ، این whitewashed تاریخچه آن آثار ترویج آن واقعی است فراموش کردن گذشته ما است.

در نهایت من راه رفتن در میدان جنگ به سعی کنید برای درک بهتر حقیقت وحشتناک از جنگ. نبرد به نظر می رسد به ارمغان می آورد بهترین و بدترین در ایالات متحده است. برای من که ارزش به خاطر سپردن که ما سعی کنید بگویید غنی تر و فراگیر تر تاریخ Gettysburg در آینده است.

من هنوز هم فکر می کنم کسانی که پرچم ها و بناهای تاریخی به ما کمک می کند به یاد داشته باشید آنچه لینکلن به نام "کار ناتمام" از Gettysburg. اما اینکه آیا آنها زنده ماندن است که مبارزه با نسبت بیشتر به پایان رسید و آشتی باقی مانده است دیده می شود.

مارک Charisse سابق سردبیر روزنامه و روت مورخ با دکتری ارتباطات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن