Gettysburg با اسلحه شعارهای سیاسی در جولای 4th, اما هیچ Antifa یا خشونت

مایک Argento Hanover Evening Sunمنتشر شده 8:07 PM EDT Jul 4, 2020چهارم جولای است که معمولا یک روز بزرگ در Gett

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

چهارم جولای است که معمولا یک روز بزرگ در Gettysburg, آینده, توسط, تصادف, یک روز پس از سالگرد پایان جنگ در شهر است.

معمولا تعطیلات به شرح زیر اجرا یا نمایش مجدد از the Battle of Gettysburg نقطه عطفی در جنگ داخلی و لحظه ای سرنوشت ساز در تاریخ آمریکا است.

این چهارمین ماه ژوئیه بود و فوق العاده شلوغ در Gettysburg با ترافیک در حال حرکت در یخبندان سرعت در سراسر شهر اما به دلایلی که به خوبی ممکن است بازتابی از زمان ما و از بخش های که وجود داشته در این کشور قبل از جنگ بین ایالات متحده و زمان. آن بخش در حال تشدید این بیش از حد گرم سیاسی فصل بازی کردن در برابر پس زمینه از COVID-19 همه گیر و مرتبط با آن بحران اقتصادی و اعتراضات که بالا گرفت تا در سراسر کشور و جهان, در پی کشتار جورج فلوید در دست یک مینیاپولیس افسر پلیس است.

در این سال در Gettysburg, تعطیلات قرار بود در برخی موارد دوباره دادخواهی از جنگ با زندگی ماده و ضد فاشیستی فعالان در تلاش برای شکست کنفدراسیون پاره کردن مجسمه ها و اخذ مؤتلفه گور و به شدت با افراد مسلح که خود را میهن پرستان دفاع از بناهای تاریخی به علت از دست رفته آن را به عنوان نامیده می شود.

نبرد ملحق شد در زمانی که برخی از مردم را به مناطق تیره تر از رسانه های اجتماعی – مهمترین on Facebook – به گردش شایعاتی که Antifa ضد فاشیستی سازمان بود که به Gettysburg در چهارم جولای برای دلایل مختلف.

بیشتر: عکس: تظاهرات در Gettysburg پارک ملی نظامی

یک پست نشان داد یک پوستر که آگهی پرچم-سوزاندن کامل با Antifa, اعضای, انجام نقاشی چهره از همه چیز است. یکی دیگر از پست پیشنهاد کرد که 30,000 اعضای Antifa شد برنامه ریزی برای حمله به Gettysburg و حومه آن به کشتن مردم سفید و تهمت حامیان. این پست همچنین پیشنهاد کرد که Antifa عضو شده تنظیم کردن آتش برای هفته منتهی به تعطیلات برای عادت دادن مردم به صدای تیراندازی به طوری که آنها نمی خواهد با پلیس تماس بگیرید زمانی که Antifa شروع اجرای سفید مردم است.

هر دو چیز معلوم بود به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده می گویند جعلی اخبار. پرچم-آتش سوزی گرفته شده توسط Facebook و Antifa ادعا آن را می دانستند هیچ چیزی در مورد آن. این پست در مورد Antifa قرار تهاجم Gettysburg — که ادعا کرد که قصبه پلیس تایید کرده بود آن را تبدیل به یک تب رویای دور از جناح راست توطئه نظریه پرداز. به سهم خود Gettysburg پلیس گفت که آنها تا به حال هرگز تایید هر گونه اطلاعات و آن را به نام کامل بی معنی است.

Antifa هرگز نشان داد و تنها گروه کوچکی از معترضان محقق. فقط یک زد و خورد ظاهرا رخ داده است, گزارش بازی فریاد بین یکی از میهن پرستان و یک مرد با پوشیدن یک زندگی ماده تی شرت. رزمندگان به سرعت از هم جدا شده توسط مقامات گفته.

"بدیهی است که در آن همه چیز ساخته شده است" گفت: Kurt Andresen, یک استاد فیزیک در Gettysburg که برای بازدید از میدان جنگ یکشنبه پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند ماده تی شرت. "(پرچم-سوزاندن رویداد) ساخته شده بود توسط جناح راست به سعی کنید به دریافت افزایش از مردم است. آنها به آنچه آنها می خواستند."

بیشتر: نامه به سردبیر: حذف مؤتلفه مجسمه در میدان جنگ Gettysburg

دوست خود کریس Kauffman یک تئاتر استاد در Gettysburg گفت: "این مانند یک pop-up سفید supremacist کنفرانس."

Gettysburg محاصره شد به شدت مسلح مردم برخی از اعضای جناح راست شبه نظامیان و دیگران فقط افرادی که مقدار زیادی از اسلحه. فقط راه رفتن در اطراف و رعایت آن به نظر می رسید عادلانه برای نتیجه گیری کرد که وجود ندارد تا این حد قدرت شلیک در حال حاضر در Gettysburg از سال 1863.

قابل ملاحظه گروه از افراد مسلح با سبک نظامی نیمه اتوماتیک سلاح – بسیاری از AR-15s و چند AK-47s (یک سلاح) – ایستاده در سایه بلوط بزرگ با ورود به پارکینگ در سراسر Taneytown جاده از ملی گورستان. آنها پرواز آمریکایی و مؤتلفه پرچم. بسیاری از عینک تی شرت ابراز حمایت خود را از حقوق تفنگ و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

یک گروه از افراد مسلح به حال خود مستقر در ویرجینیا یادبود در مؤتلفه خیابان در میدان جنگ است. نیم دوجین از عوامل U. s. Department of Homeland Security – به نام با خدمات پارک های ملی برای تامین امنیت نگه داشته تماشای بیش از آنها را.

در میان آنها یک پسر به نام ناتان که نزدیک به هفت ساعت رانندگی به Gettysburg از Cuyahoga County در اوهایو با سه نفر از دوستان خود را برای حفاظت از Confederate monument از حمله معترضان. او نمی خواهم به گذشته خود نام به خاطر همسرش عصبانی بود با او برای گذراندن تعطیلات در Gettysburg و نه با خانواده اش.

بیشتر: پنج مجروح پس از GettyPeds خودرو flips در گیتزبرگ پارک ملی نظامی

او و دوستان خود را گفت: آنها اعضای اوهایو, شبه نظامیان, و آنها احساس مجبور به آمدن به Gettysburg برای حفاظت از بناهای تاریخی در میدان جنگ از خرابکاری.

"تاریخچه آن," او گفت:. "ما از آن یاد بگیرند پس از آن دیگر اتفاق نمی افتد."

به عنوان او صحبت کرد او گفت که هیچ تفاوتی از مردم نیاز به یادگیری تاریخ آلمان نازی است. هنگامی که این ذکر شد که هیچ آثار به هیتلر و یا دیگر نازی ها در آلمان گفت: "ایالات متحده یک فرهنگ متفاوت. متفاوت است در اینجا."

در سراسر خیابان چاک و کتی میلر نگه داشته تماشای. چاک پوشیده بود camo با "مزدور" دوخته شده در بالا یکی از پیراهن خود را در جیب و تا به حال AR-15 در پشت او پرتاب. کتی در بسته بندی 12 gauge shotgun و یک 9mm Glock در ران او. (چاک گفت که او بازنشسته شد اما او نمی تواند می گویند آنچه که او را برای یک زندگی.)

آنها را به Gettysburg از Shippensburg چاک گفت: "تا اجرای قانون."

"ما شنیده BML یا پل و یا هر آنچه که قرار بود به نشان می دهد و پس از آنها چه کشیده در ایالت یوتا شب گذشته..." چاک گفت.

یوتا ؟ او معنا جنوبی داکوتای ؟

"Yeah, داکوتای جنوبی," او گفت:.

او گفت: "من نمی ذهن مردم از آمدن به اعتراض. فقط نگه داشتن دهان خود را بسته است."

او گفت: great-great-grandfather, درگذشت Gettysburg مبارزه برای اتحادیه. آیا او فکر می کنم این عجیب و غریب بود که او را از یک بنای یادبود اختصاص داده شده به نیروهای که خود را کشته جد?

"این همه سابقه," او گفت:. "آنها نمی تدریس تاریخ در مدرسه دیگر. مردم لازم نیست که هر گونه احترام. ما در اینجا برای نشان دادن نسل جوان ما در حال رفتن به قرار داده تا با این."

اسکات هنکاک یک استاد تاریخ در Gettysburg و اچ – هر دو از آنها را سیاه و سفید – رفت و به مؤتلفه خیابان به گیاه سیاه زندگی موضوع پرچم در بناهای تاریخی به نیروهای متفق از کارولینای شمالی و ویرجینیا و می سی سی پی. او گفت: counter-معترضان آنها را گرفت و پاره آنها را در عرض چند دقیقه.

"آنها نمی مراقبت در مورد آزادی بیان آنها در مورد مراقبت از خود آزادی بیان" او گفت:.

آنها همچنین به دنبال دوچرخه سواران و هنکاک گفت: این ترسناک بود.

او با حضور در یک شبیه جمع آوری سه سال پیش و گفت که یکی از صلح آمیز تر است. او احساس چیزی تغییر کرده بود. در حال حاضر, او گفت: آن را به نظر می رسید مردم عصبانی تر و تهاجمی تر. او گفت مردم او را احاطه کرده و دوست خود را به عنوان آنها با نزدیک شدن به بناهای تاریخی. آنها فریاد زد: "برو خود را چک رفاه" در آنها.

"به نظر می رسد مانند چیزی منتقل شده پس از سال 2017," او گفت:.

پایین جاده از گورستان لایحه Humpf دست از آنچه که او به نام "ضد Antifa" ادبیات در زیر یک سایبان بنا در محدوده گاو شمشیربازی یکی از دو حوزه در یک زمین چمن برای گروه هایی که تا به حال برای اعمال مجوزها به Gettysburg.

Humpf یک زن 69 ساله بازنشسته چاپگر از لنکستر اجرا می شود که یک وب سایت به نام AmericanAction.ما که به ترویج ارزش های محافظه کار ارائه ادبیات آن را رد کرد و خواستار پرداخت غرامت برای برده داری و ذکر اعمال خشونت سیاسی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات, در میان چیزهای دیگر. خود را در مؤتلفه مجسمه هر چند به نظر می رسد بر خلاف بسیاری از کسانی که خود را محافظه کاران است.

او معتقد است متفق مجسمه در میدان جنگ و یا در یک موزه باید حفظ شود. اما او فکر می کند که دیگر مجسمه باید جایگزین با کسانی که تجلیل از "قهرمانان واقعی از جنوب."

"دلبستگی به کنفدراسیون برخی از آمریکایی ها است نابجا و وفاداری" او در دست خود را-را با عنوان "مؤتلفه مجسمه." "کنفدراسیون بود و مبارزه برای حفظ بردگی از طریق متحده حقوق. چگونه می تواند شما را توجیه کند؟"

او نشان می دهد قرار دادن جنگ داخلی در پشت سر ما و متحد در برابر "امریکا دشمنان – Black Lives Matter, NAACO, KKK جدید Black Panthers, ملت, از, اسلام, CAIR (Council on American-Islamic Relations), La Raza حزب نازی و افشای سیاه و سفید در سفید جرم است."

او پیشنهاد احداث مجسمه آمریکایی قهرمانان از جنوب از جمله Audie Murphy, شش مدال افتخار برندگان از کارولینای شمالی و ادوین G. Seibels جنوبی Carolinian که اختراع کابینه, در میان دیگران.

او در ابتدا فکر تقابل بین زندگی و ماده Antifa و کسانی که مخالف آنها رخ می دهد. "من فکر کردم که آن را انجام دهد" او گفت:. "اما من باور نمی آنها می تواند از 30000 نفر است. شاید آنها می تواند 500 یا 1000."

و او امیدوار است که Ku Klux Klan خواهد بماند. "کسانی که بچه ها احمقها" او گفت:.

2017: Shippensburg مرد به طور تصادفی در شاخه های خود را در پا در گیتزبرگ پارک ملی نظامی

2017: Gettysburg ملی نظامی پارک آرام باقی می ماند با وجود اعتراضات

Jason Martz سرپرست امور عمومی افسر برای خدمات پارک در میدان جنگ گفت: خدمات پارک "برای بدترین آماده و امید برای بهترین" کار با اجرای قانون محلی و ایالتی و فدرال دولت به حفظ صلح.

او گفت: این گردهمایی بود یادآور یکی در چهارم جولای در سال 2017, زمانی که شبیه شایعات از چپ هتک حرمت به میدان جنگ و گورستان گردش و یک گروه مسلح از مردم به دفاع از پارک. هیچ گونه هتک حرمت رخ داده است و تنها تلفات این رویداد یکی از افراد مسلح به طور تصادفی تیراندازی خود را در ران.

پرسید چه این تجمع می گوید: در مورد زمان ما Martz برای یک لحظه فکر کرد.

"که $30,000 سوال," او گفت:. "من حدس می زنم آن را بسیار نماینده از آنچه در جریان است در حال حاضر."

یکشنبه شب خبرنگار ماریانا Veloso کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن