Gettysburg در جولای 4th: آنچه ما می دانیم درباره سوزاندن پرچم اعتراض و Antifa شایعات

Lyzz استالینگس Hanover Evening Sunمنتشر شده 2:49 PM EDT Jul 2, 2020شایعات از پتانسیل خشونت و اختلاف -- پرچم سو

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

شایعات از پتانسیل خشونت و اختلاف -- پرچم سوزاندن و هتک حرمت از مجسمه های counter-تظاهرات-در گتیزبرگ در جولای 4 شده اند شایع در رسانه های اجتماعی در هفته های اخیر.

در اینجا چیزی است که ما می دانیم به عنوان تعطیلات آخر هفته:

Facebook صفحه تماس برای سوزاندن پرچم اعتراض به حذف

"پشت سر گذاشت ایالات متحده آمریکا" آغاز شده بود در تاریخ 2 ژوئن 2020 و ایجاد یک رویداد خواستار "صلح آمیز پرچم سوزاندن به مقاومت در برابر پلیس" در گتیزبرگ در جولای 4.

صفحه و رویداد قابل مشاهده بودند به مردم از طریق ژوئن 24. اما در ژوئن 25, یک پیام از Facebook به نظر می رسد بیان کرد که این محتوا در دسترس نیست و این که "این لینک ممکن است منقضی شده و یا صفحه تنها ممکن است قابل مشاهده برای مخاطبان است که شما نیست ،

این رویداد تا به حال نام برای هواداران به نشان می دهد تا به ملی گورستان به "اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه غیر مسلح غیرنظامی" و ادعا کرد که ایالات متحده آمریکا پرچم هم پرچم آبی و زندگی موضوع پرچم خواهد بود سوخته است. پست همچنین اظهار داشت که هواداران خواهد بود "از نظر قانونی مسلح" و ارائه چهره-نقاشی برای کودکان است.

بسیاری از کسانی که مشترک این رویداد در Facebook نسبت داده و آن را به Antifa اعضای.

بیشتر: Facebook صفحه پشت 'پرچم سوزاندن' گرفته شده بدون مجوز برای Gettysburg رویداد

بیشتر: Gettysburg ملی نظامی پارک فراهم می کند و نبرد مجازی تورهای

مرکزی بهبهان Antifa تکذیب درگیری: 'این یک جناح راست جعل'

یک نماینده از مرکز بهبهان Antifa را رد دخالت در پرچم سوزاندن رویداد.

"این یک جناح راست جعل مانند زمان گذشته (در سال 2017)," گروه نوشت: در یک ایمیل در ژوئیه 1. "به هر دلیلی آنها را به هم بزنید هر یک از دیگر بدون هیچ دلیل. هر کس به دنبال یک جنگ من حدس می زنم. آخرین بار آنها در شات خود را. امیدوارم که دوباره اتفاق می افتد.

"ما حتی از راه دور درگیر است. اجازه دهید آنها را به یکدیگر COVID. ما خواهد بود با خانواده ما."

2017: Shippensburg مرد به طور تصادفی در شاخه های خود را در پا در گیتزبرگ پارک ملی نظامی

2017: Gettysburg ملی نظامی پارک آرام باقی می ماند با وجود اعتراضات

Gettysburg پلیس GNMP مقامات در پاسخ به شایعات

در پاسخ به پرچم سوزاندن رویداد و پس از آن رسانه های اجتماعی دیوانگی در اطراف آن Gettysburg قصبه رئیس پلیس رابرت Glenny جونیور با صدور این بیانیه به شرح زیر:

"ما می خواهیم برای اطمینان از کسانی که به ما خدمت می کنند که ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات احتیاطی در اختیار ما برای حفظ امنیت ساکنان و بازدید کنندگان به این منطقه و همچنین حفاظت از اموال شامل کسب و کار و خانه و بناهای تاریخی و کلیساها و دیگر گنجینه های تاریخی واقع در بیشتر Gettysburg منطقه است."

بیانیه ای در Gettysburg ملی نظامی پارک سایت نشان می دهد کارکنان "در ادامه به حفظ باز و مکرر ارتباطات فدرال و دولت های محلی و سازمان های اجرای قانون به ماندن بگیرید به روز در آخرین هوش است."

اخیرا یک پست طولانی در Facebook نشان داد که Gettysburg پلیس تایید کرده بود یک "Antifa طرح" برای ژوئیه 4. پلیس نوشت: در یکی دیگر از Facebook پست که این درست نیست.

"این و پست های مشابه در حال تجزیه و تحلیل های مختلف هوش بخش در اجرای قانون در جامعه است. ما خواسته است که مردمی هوشیار باشند. لطفا تماس با آژانس های اجرای قانون با صلاحیت در منطقه خود را برای گزارش هر گونه فعالیت مشکوک و یا چیزهایی که شما احساس می کنید خارج از محل."

بیشتر: تهمت قول به موضوع اجرایی به منظور حفاظت از مجسمه می گوید که می خواهد 'تقویت' قانون فعلی

دو مجوز صادر شده برای Gettysburg پارک ملی نظامی

مقامات پارک را دریافت دو مجوز برنامه های کاربردی برای ژوئیه 4. هر دو برای گروه پنج به شش نفر با توجه به Jason Martz عمومی امور برای Gettysburg ملی نظامی پارک.

یک نرم افزار است که به صورت یک جدول به دست ادبیات در قانون اساسی و منشور حقوق. گروه دیگر خواهد بود صحبت کردن در مورد تاریخچه برده داری. هر دو گروه باید فضا راه اندازی در زمینه آنچه که ژنرال مید این ستاد در Taneytown جاده جنوب ملی گورستان.

بیشتر: Gettysburg مقامات پارک: مؤتلفه بناهای تاریخی در اینجا به ماندن بگیرید

بیشتر: آیا مؤتلفه بناهای تاریخی در Gettysburg میدان جنگ سزاوار موشکافی?

هیچ نشانه ای از گارد ملی

گارد ملی فعال شده است برای محافظت از مجسمه در پایتخت و دیگر شهرهای اما Martz بود آگاه نیست که اتفاق می افتد در گتیزبرگ در این آخر هفته.

چند درخواست نمی شد جواب داد: درخواست برای نظر از کاخ سفید و وزارت امنیت داخلی.

Gettysburg نمایش آتش بازی هنوز هم برای شنبه

مقصد ميخواهند و ميخواهند منطقه تفریحی اقتدار میزبان چهارم جولای جامعه آتش بازی در 9:20 p. m. 4 جولای در Gettysburg منطقه پارک تفریحی در Breckenridge خیابان.

کسانی که شرکت باید پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله. مشاهده پیش نمایش رایگان است اما در محل پارکینگ خواهد شد در دسترس برای $2 در هر خودرو. آنها نیز زنده جریان نشان می دهد در مقصد Gettysburg, Facebook صفحه.

خورشید شب عکاس دن Rainville کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب