Gettysburg اعتراض تساوی تماس برای حذف مؤتلفه مجسمه انتقاد از پاسخ

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 11:59 AM EDT Jul 7, 2020حوادث در Gettysburg ملی نظامی پارک بیش از آخر

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

حوادث در Gettysburg ملی نظامی پارک بیش از آخر هفته کشیده اند واکنش از جامعه از جمله یک تماس برای حذف مؤتلفه بناهای تاریخی.

گروه کوچکی از معترضان نشان داد تا در روز شنبه پس از شایعات از پتانسیل خشونت — پرچم سوزاندن هتک حرمت مجسمه و مبارزه-اعتراض — منتشر شده در رسانه های اجتماعی.

اعضای Antifa که شایعه شد به بخشی از یک پرچم سوزاندن رویداد هرگز نشان داد. یک عضو از ضد فاشیست به نام قرار است پرچم سوزاندن رویداد "یک جناح راست جعل."

به شدت مسلح افرادی که توصیف خود را به عنوان وطن پرستان را نشان می دهد. یک فریاد مسابقه بین یک مرد با پوشیدن یک زندگی ماده تی شرت و معترضان گزارش شده است.

در اینجا چیزی است که برخی می گویند:

خدمات پارک 'شکست' در اجرای مقررات

بریت Isenberg مجوز میدان جنگ هدایت در Gettysburg ملی پارک نظامی نوشت: در یک روزنامه نظر قطعه که خدمات پارک های ملی و میهن پرستان' شکست خورده و جامعه است.

"در موارد متعدد در طول بعد از ظهر تعاملات بین "میهن پرستان" و بازدید کنندگان را به گورستان تبدیل شد کاملا مقابله و تهدید," او نوشت. "فریاد نژادی القاب و زبان صریح و روشن شد قابل قبول در طول بعد از ظهر و ظاهرا تمدید کنون در خارج از ملی گورستان دیوار."

خدمات پارک همراهی یک مرد بود که با پوشیدن لباس سیاه در زندگی مهم T-پیراهن و در مواجهه با معترضان از ملی گورستان "خود ایمنی" Isenberg نوشت. اما هیچ یک از معترضان برداشته شد.

"پارک موفق در اجرای مقررات خاص خود را," او نوشت.

نگاهی مؤتلفه بناهای پایین

Adams County کمیسر مارتی Qually واکنش نشان داد و در رسانه های اجتماعی بیش از آخر هفته خواستار مؤتلفه آثار باید در نظر گرفته شود. او نوشت که او تلاش می کند برای پیدا کردن سازش اما "امروز هیچ میانه زمین است."

"... ما نمی توانیم اجازه می دهد تا ما شهرستان برای تبدیل شدن به یک مقصد تعطیلات برای نفرت و نژاد پرستی و میهن پرستی دروغین. ما سخت کار کرده اند برای ساخت یک فراگیر استقبال جامعه برای مقابله با این. اگر هر سال این احمقها در حال رفتن برای پاسخ به آشکار مضر به اینجا می آیند را محافظت جنوبی آثار تاریخی و در انجام این کار ترساندن بازدید کننده ای تلاش برای تأمل در تجربه آمریکا, چرا نگه داشتن آثار تاریخی? اگر این تبدیل به یک دولت دائم از امور سپس چه درس ما واقعا آموزش کودکان ما ؟ که تمام طول می کشد چند نژادپرستان با اسلحه برای از بین بردن اتحاد ما."

در Facebook های ایالتی پنسیلوانیا ارتش در پاسخ به Qually نظرات گفته آنها نه متعصب و خواستار عذرخواهی.

مؤتلفه بناهای تاریخی تفسیر در تاریخ ملت

Adams County کمیسیون سفت Phiel و جیمز مارتین صادر دو صفحه نظر در پاسخ بیش از آخر هفته و مؤتلفه بناهای تاریخی در پارک نظامی. Phiel گفت: صبح روز سه شنبه که آنها خواسته شد تا نسبت به دولت موضع خود را پس از Qually مشترک افکار خود را در رسانه های اجتماعی.

"به مجموعه ای از رکورد مستقیم موضع ما این است که هر دو گروه تا به حال قانون اساسی حق قانونی بیان اعتقادات خود را به عنوان مجاز توسط 1st اصلاح" آن را می گوید. "این که آیا آن بود decrying مؤتلفه نمادها, اعتراض به پرچم در ساحل و یا نمایش نمادهای دیگر از حمایت و یا مخالفت آن با قانون اساسی حق قانونی انجام این کار — که آیا دیگران موافق یا مخالف!"

Phiel گفت: دولت های فدرال و ایالتی و محلی اجرای قانون در حال حاضر بیش از آخر هفته "می دانم که چه چیزی حلال است و چه چیزی نیست." هیچ جدی حوادث اتفاق افتاده است با وجود تعداد زیادی از مردم با عقاید مختلف در حال حاضر و "که تحسین."

بیشتر: Gettysburg با اسلحه شعارهای سیاسی در جولای 4th, اما هیچ Antifa یا خشونت

بیشتر: Gettysburg در جولای 4th: آنچه ما می دانیم درباره سوزاندن پرچم اعتراض و Antifa شایعات

در بیانیه این دو کمیسیون نیز گفت: آنها به شدت مخالف حذف مؤتلفه بناهای تاریخی در پارک نظامی.

"ارتباط این آثار و ماموریت خدمات پارک های ملی است و به تفسیر در تاریخ ملت ما برای یکی از معروف ترین در جهان و محوری جنگ" در این بیانیه می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن