شبح از تسوشیما علائم شاعرانه قو آهنگ برای پلی استیشن 4

درجه: 4.5/5.0 شبح از تسوشیما is an open-world بازی ماجراجویی خرید و فروش با افتخار و وفاداری و سنت مجموعه ای د

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

شبح از تسوشیما is an open-world بازی ماجراجویی خرید و فروش با افتخار و وفاداری و سنت مجموعه ای در برابر تاریخی افت 1274 حمله مغول از ژاپن است. بازی باز می شود با یک رویداد واقعی یک نبرد خونین در Komoda ساحل که در آن نمرات از حمله مغول مواجه شد 80 سامورایی. بازیکن کنترل Jin ساکایی یک سامورایی جوان شارژ به بد بخت نبرد برای مردن آماده برای مردم تسوشیما.

هر چند بر اساس جذاب بافت تاریخی بازی باقی مانده است زیبا و دراماتیزه و بدون محدودیت توسط بی معنی صحت و یا رئالیسم. شوم تبه کار تحمیل حکومت خود را در بازی افزایش نسخه تسوشیما است Khotun خان ظالم داستانی پسر عموی به Kublai خان. پس از مطالعه زبان ژاپنی و بررسی کد سامورایی افتخار به بهره برداری سامورایی ضعف Khotun سریع دستمال مرطوب از مدافعان و شروع یک حمله در مقیاس. تنها بازمانده جین است نجات توسط یک دهقان دزد به نام یونا و به زودی می یابد خود را "محترم" قالب جنگ outmatched توسط Khotun. مربی توسط Yuna جین تفریحی و باطل به معنی به منظور مقابله با Khotun را فتح پوشیدن گوشته از شبح.

در اوایل شبح تسوشیما بازیکن آموزش دیده است به رویکرد هر دشمن روبرو می شوند با استفاده از "بن بست" مکانیک است که در آن جین آشکارا چالش های دشمنان و حملات آنها است. اگر چه jin's سلاح های اولیه سنتی سامورایی کتانا و تعظیم این بازیکن در نهایت یاد می گیرد برای استفاده از ننگین و در عین حال موثر "شبح سلاح" از جمله بمب دود مواد منفجره و سمی دارت. کارایی و مجمع تشخیص مصلحت نظام از خفا شبح مبتنی بر مبارزه با آگهی Jin طریق این بازیکن تصمیم گیری های ولگرد دور از آبا و اجدادی خود پرداخته است.

شمشیر مبارزه با گیم پلی لذت بخش ترین زمانی که جین چهره کوچک گروه های دشمن. انواع نوع دشمن نیروهای این بازیکن را به باقی می ماند در گارد به سرعت تغییر به موثر مبارزه با موضع برای هر حمله مغول. با اجتناب از آسیب و نخ کشیدن برگهای توتون وامثال هم موفق بلوک parries و combos مهارت های بازیکن رها قدرتمند Ghost حملات که می توانید ارسال در نزدیکی دشمنان در حال فرار در ترس است. در اوایل این لحظات کمیاب هستند و به خوبی به دست آورده است.

بعد از آن در بازی زمانی که بازیکن وارد کردن به اندازه کافی برای حک کردن از طریق امواج از دشمنان مانند یک ماشین Jin آغاز می شود شبیه به یک فئودال نسخه ژاپنی بتمن. ترکیب قدرتمند غوغا و در دامنه حملات با زرادخانه از تبادل نظر و بازشدنی حرکت ویژه مبارزه با سیستم احساس می کند مانند یک تکامل Freeflow مبارزه با سیستم محبوب ساخته شده توسط بتمن: Arkham پناهندگی از سال 2009. این عمل ممکن است شروع به احساس آشنا, اما آن را هرگز کسل کننده; مبارزه با باقی مانده سرگرم کننده در طول روح تسوشیما.

هرج و مرج و جنگ در مقیاس بزرگ نیز اعتصاب فرد مقابل به نسبتا مقایسه به پایین دعوا رئیس یک در یک دوئل که در آن جین forsakes تمام سلاح ها به جز خود کتانا. مجبور به تمرکز صرفا بر پهناور مشکل حق خوشه در این برخورد و بازیکن باید با دقت استراتژی هر حرکت به منظور آن را زنده. برخی از روح تسوشیما ترین لحظات پرارزش آمده از جنگ و رئیس است که احساس می کنم مثل بازی شطرنج بین دو رزمندگان ماهر.

جذاب جنگی تعبیه شده است به تفصیلی که teems با مناظر خیره کننده. در حالی که کاوش در تسوشیما جین می نوشتن haikus خیس کردن در چشمه های آب گرم و یا به دنبال این جانوران به آثار مختلف از فرهنگ ژاپنی است. شبح از تسوشیما جهان است که به عنوان گرافیکی قابل توجه به عنوان یکی ممکن است انتظار می رود از گذشته عمده پلی استیشن 4 منحصر به فرد.

این دارایی ها کمک همهجانبه طراحی بازی. به جای استفاده از یک نقشه کوچک به عنوان مثال شبح تسوشیما با استفاده از "هدایت باد" قوی نسیم که ushers جین به سمت مقصد خود را. برای بازیکنان که واقعا می خواهید به احساس مانند آنها در یک فیلم سامورایی توسعه دهندگان از Sucker Punch Productions ایجاد کرده اند "کوروساوا حالت" است که قادر می سازد عالی ژاپنی آهنگ های صوتی و می افزاید: سیاه و سفید فیلم سهام فیلتر.

شبح از تسوشیما را قانع کننده داستان و شخصیت های جلوگیری از آن را از بودن فقط یک open-world بازی ماجراجویی. Jin's اصحاب اعم از بودایی راهب جنگجو به رسوا سنسی هر "قصه" یک سری از quests که توسعه غنی خود تاریخ و شخصیت در کنار مرکزی تهاجم داستان. هر چند بسیاری از شبح تسوشیما ارائه می دهد لرزش آشنا به open-world چارچوب آن گردد تجربه و قوی برای پایان دادن به این نسل PS4.

تماس با نیل Haeems در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب