Giffin & جرثقیل مشخصات: برآورد متی مورفی

متولد و بزرگ شده در پاسادنا متی مورفی به دنبال پدر و برادران تحصیلی قدم به قدم به کارپینتریا کوهپایه شبانه روز

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

متولد و بزرگ شده در پاسادنا متی مورفی به دنبال پدر و برادران تحصیلی قدم به قدم به کارپینتریا کوهپایه شبانه روزی در Cate مدرسه یک کالج خصوصی مقدماتی تاسیس در سال 1910. ورزشی و 6'3" در آن زمان مورفی پیوست, تیم والیبال. "ما بسیار خوب" او به یاد می آورد lamenting است چگونه تیم "تنها برنده یک مسابقه در سه سال است." یک سال پس از فارغ التحصیلی خود را رقابتی رکود بدبختانه وارونه است.

در سال 1985 به عنوان یک 6'6" دانشجوی سال اول در پپرداین دانشگاه مورفی راه می رفت بر روی تیم والیبال در آخرین روز از محبوب. در پایان اولین دانشگاهی فصل مورفی این رکورد شخصی رفته بود از یک پیروزی در سه سال به مسابقات قهرمانی ملی NCAA. پپرداین در دفاع از این عنوان در سال 1986.

خاموش دادگاه مورفی مورد مطالعه بازاریابی و تبلیغات. اولین شغل خود را راست از کالج نوسانی شد یک چکش برای framer در پاسادنا. "من همیشه علاقه زیادی به در ساختمان همه چیز," او می گوید. "و من همیشه خراط و انجام آن yourselfer." به زودی به اندازه کافی هر چند او کار خود را در زمینه. پس از یک تعداد انگشت شماری از سال در, تبلیغات, او شروع به کسب و کار خود را در نشر رومیزی و زمان آن را به Ketchum, آیداهو, جایی که او زندگی می کردند برای چندین سال.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در سال 2000 مورفی فرود در سانتا باربارا با یک تعداد انگشت شماری از تکنولوژی های شغلی منجر می شود. سپس dot-com bubble ظهور و همه شرط خاموش بودند. پس از روی لئامت دادن به عنوان یک مدیر مالی برای کیت مورفی کار کرده و دادگاه ورزش کالیفرنیای جنوبی فروش و ساخت مسکونی تنیس و بسکتبال دادگاه از Cambria به ونتورا. که زمانی که او برای اولین بار عبور مسیرهای با Giffin & جرثقیل.

مورفی همچنین باز Ohana شرکت سرگرم کننده نمای در کارپینتریا فروش همه چیز از مهره ها و بازی های هیئت مدیره به ایستادگی کردن paddleboards ضد آب و دوربین. این شرکت با شعار بود "سرگرم کننده برای تمام خانواده!" (مورفی خود بچه ها Shelagh یک کیت فارغ التحصیل در حال حاضر در دانشگاه و Makaio که حضور اسقف دیگو گارسیا دبیرستان.)

زمانی که مورفی آمد در سراسر فرصت اشتغال با Giffin & جرثقیل, او به دنبال آن است. "من تا به حال برخی از تجربه ساختمان با ورزش, دادگاه, و من فکر می کنم من مهارت های فن آوری بودند به علاوه" او به یاد می آورد در مورد مصاحبه با شرکت cofounders بروس Giffin و جف جرثقیل. "توجه به جزئیات همواره بسیار برای من مهم است." او روی عرشه کشتی در سال 2016.

در حالی که خوب تنظیم صفحات گسترده است که بخشی از شغل خود مورفی همچنین درک می کند که برآوردگرهای اغلب برخی از مواد اولیه شرکت نمایندگان به پیاده روی سایت کار با مشتریان بالقوه است. "ما سعی می کنیم به ما حرفه ای سازمان و اعتماد به نفس آنها را راحت" او می گوید.

مورفی که به تازگی ازدواج مورد علاقه او تنیس و pickleball شریک اتحاد خود را حفظ رگه رقابتی, بازی middle blocker برای Balboa خلیج والیبال باشگاه برابر سن-طبقه بندی شده اند تیم های از سراسر جهان است. آنها به U. S. A. اتباع هر سال و به پایان رسید برای اولین بار چند بار. مورفی نیز برنده متوالی مدال طلا با تیم خود در شکارچی دنیا ارشد بازی. او قصد ندارد در حال کاهش باشد.

"در اتباع وجود دارد سن بخش تا 78 و بیش از," او می گوید. "من امیدوارم که آن را نگه دارید — به خصوص به عنوان خالص می شود پایین تر!"


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب