دختران Inc. از کارپینتریا مجموعه به بازگشایی ژوئن 1

عکس: حسن نیت ارائه میدهددختران, Inc. دختران Inc. از کارپینتریا خواهد بازگشایی آن خواندن و ریاضی, نوشتن, هنر و

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهددختران, Inc.

دختران Inc. از کارپینتریا خواهد بازگشایی آن خواندن و ریاضی, نوشتن, هنر و ورزش و به طور کلی دختر-قدرت شروع جلسات 1 ژوئن مطابق با دستورالعمل دولت در خصوص اجتماعی-فاصله شیوه های غیر انتفاعی اعلام کرد در روز دوشنبه. چهار کارکنان را در دست می شود برای حداکثر 20 جوانان بین سنین 5 و 12 سال در ساعت 8 صبح به ظهر جلسات در روزهای هفته برای دختران که والدین آنها ضروری کارگران است.

ثبت نام در حال حاضر در پنج فرزند مدیر جیمی کالینز گفت: این طرح این است که به جای پنج بچه در هر اتاق در میز هستند که به لحاظ اجتماعی فاصله از هم جدا. کالینز خندید او به عنوان این باورند که آیا آنها خواهد همه عمل پوشیدن حولا به کودکان یک ایده از آنچه که "فاصله اجتماعی" ممکن است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


پدر و مادر ممکن است تنها رانندگی به رها کردن بچه های خود را خاموش و ماسک مورد نیاز خواهد بود و هر دو کودکان و کارکنان را از طریق یک, روزانه, سلامت غربالگری و متوسط بررسی کالینز گفت. همچنین به طور منظم ضد عفونی سطوح برگزار خواهد شد و دست بهسازی ایستگاه های در حال راه اندازی است. کوله پشتی و اموال شخصی خواهد شد در سمت چپ در صفحه اصلی با یک میان وعده ارائه شده است.

کارپینتریا هنوز رای به تصویب اجباری ماسک قانون کالینز اشاره کرد. در حال حاضر همه دختران, Inc. کارکنان را ماسک می پوشند اما توصیه می شود برای کودکان کمتر از 10 سال به عنوان چهره خود را کوچکتر از بسیاری از ماسک. اما اگر کپور رای به پیاده سازی ماسک تمام تابستان کمپ نیاز به آنها را می پوشند کالینز گفت.

"تابستان برنامه اغلب دارای 100 کودک در دانشگاه ما و یکی دیگر از 40 در UCSB جلسه," او گفت:. "به عنوان محدودیت های شل و یا به عنوان ما و پدر و مادر راحت تر ما ممکن است قادر به گسترش است. ما باید مقدار زیادی از فضای در دسترس است!" برای در دختران, Inc., تصویری جلسات شده اند مداوم از مدارس منتقل آموزش در خارج از دانشگاه.

"بسیاری از پدر و مادر هستند و خوشبختانه قادر به بازگشت به کار" کالینز گفت: "ما می خواستیم تا مطمئن شوید که بچه ها در یک نقطه امن است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن