به محلی نیویورک موفقیت در همه گیر می تواند رتبه در میان لحظات محوری در نیویورک تاریخچه

جیم مک کلور منتشر شده 12:49 PM EDT مه 5 سال 2020وقتی که می آید به رویدادهای تاریخ شما باید اجازه دهید همه چیز

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

وقتی که می آید به رویدادهای تاریخ شما باید اجازه دهید همه چیز حل و فصل به درک میراث خود را.

رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش بنابراین اعتقاد بر این است. در سال 2013 مصاحبه با سی ان ان از او خواسته شد در مورد عراق و سایر تصمیم گیری های دشوار.

تاریخ قضاوت خواهد کرد کسانی که او گفت:, و او نمی خواهد در اطراف برای دیدن حکم نهایی.

"به عبارت دیگر" او گفت: "من مرده است."

بسیاری از مورخان موافق با "دبلیو"

بنابراین با کمتر از یک هفته پس از نزدیک به محلی نیویورک یک روز به کمپین که بهره مند بیش از 300 سازمان های غیر انتفاعی آن را زود به محل این لحظه در تاریخ است.

اما ما پیش بینی است که آن را به یاد خواهد شد ،

GLY برنده با وجود انباشته عرشه

شما می دانید شانس برابر به محلی نیویورک با شکوه آن اهداف مالی.

ما در وسط یک بیماری همه گیر و بیکاری است که در یک رکود بزرگ-دوره سطح. و شما می توانید با جمع آوری برای تولید شتاب به دلیل اقامت در خانه قوانین.

و هنوز در جامعه با هم به جمع آوری بیش از $3.55 میلیون از 11,000-plus اهدا کنندگان در 24 ساعت.

که در آن است. قابل توجه ترین قسمت به محلی نیویورک 2020 شد جامعه جمع آوری خود را به جشن می گیرند که دادن.

جامعه ما به معنی همه York County است. به هانوفر منطقه که ساکنان گاهی اوقات احساس می کنم فراموش مطرح چندین سازمان های غیر انتفاعی که بهره مند از دادن.

ذینفع بودند سازمان های غیر انتفاعی است که انجام این کار بسیار برای کسانی که در فقر – یک گروه است که نهفته نامتناسب توسط ویروس.

و بسیاری از کسانی که رانندگی را محلی نیویورک کمپین – با Meagan هس داده شده در سرب بودند در هزاره و نسل X گروه های سنی. این بدان معناست که این لحظه در میان یک بحران نشان دهنده نمونه ای دیگر از ظهور نسل بعدی رهبران نور درخشان در جایی که جامعه باید بروید.

با این گروه سرب و تبدیل به محلی نیویورک به دیجیتال-تنها رویداد ممکن بود.

در حالی که هیچ چیز نمی تواند جایگزین فرد تماس وجود دارد یک درس برای جامعه: وجود قدرت در دیجیتال – وب و رسانه های اجتماعی – که در جامعه ما سازمان ها را تنها تا حدودی شنود گذاشته باشند.

به محلی نیویورک نیز ارائه شده سازمان ها از یک پلت فرم به فریاد جدید یا طرح های گمنام. به عنوان مثال هنرمند و رهبر جامعه ریچارد Craighead ترویج همکاری پشت یک "خانه دوباره ابتکار" با هدف کمک به کسانی که reentering جامعه پس از حبس.

و به محلی نیویورک مدل نمایشگاه در توسعه منطقه بیشتر متمرکز رهبری در شهرستان نیویورک.

عبور از بزرگترین نسل به معنای یک تغییر در رهبری و ارائه مدل. به عنوان شاید یک مثال ساده:

در یک زمان 35 خیر و یا متعلق به بخش خصوصی شرکت می تواند با افزایش 3.5 میلیون دلار با 100.000 دلار هدیه هر. امروز 11,000 اهدا کنندگان ارائه میانگین هدیه 320 دلار به ارمغان آورد در حدود 3.5 میلیون.

کریس Strub این "به روز پسر" کمک در این به محلی نیویورک رویداد و کمک مبارزات در دیگر شهرستانها. بنابراین او دیده می شود تعداد کمی از این 24 ساعته به blitzes.

"این یک بیانیه گفت:" چند دقیقه قبل از نیمه شب پایان "در مورد تاب آوری شهر نیویورک و مناطق اطراف آن."

همه این باعث می شود ما به عقب نگاه در لحظات دیگر به خوبی شناخته شده و ناشناخته که در آن York County جامعه و افراد گرد هم آمده اند تا در زمان های دشوار است.

ما به طور خلاصه نگاهی به پنج تن از بسیاری از:

1863: باز pantries برای Gettysburg زخمی

مردم نیویورک شهرستان, بسیج پس از مؤتلفه ارتش کمک کرده بودند خود را به مواد غذایی و لوازم و نمد از پول خود را دو روز پس از اشغال درست قبل از نبرد Gettysburg.

روز بعد از Confederates رفتگان مردم شهر تواند صدای انفجار پوسته و دیگر برای تلفن های موبایل از جنگ 30 مایل به غرب است. آنها می دانستند که قتل عام بزرگ بود که Gettysburg میدان جنگ.

تا زمانی که اسلحه بودند آرام در تاریخ 4 ژوئیه 1863 تماس رفت منابع و اهالی شهر بلافاصله پاسخ داد. ظاهرا زیرک نیویورکی بود stashed چیز از حمله به Confederates' نمایش.

چندین واگن حاوی منابع به رهبری نسبت Gettysburg که بعد از ظهر.

داوطلب پرستار Mary C. فیشر سوار در یکی از واگن مملو از مواد غذایی و تجهیزات پزشکی. او سوار آمد به یک چوب با 500 زخمی مردان برخی از نیمه مدفون در گل و لای.

"زخمی سرد گرسنه و متصلب با درد" او بعدها نوشت: "چگونه از آنها استقبال ما به عنوان ما انجام غذایی و احیای صمیمی."

1941: نیویورک استقبال Marian Anderson

داستان به خوبی شناخته شده است: Contralto Marian Anderson سنگ در بنای یادبود آبراهام لینکلن در سال 1939 پس از دختران انقلاب آمریکا را تکذیب کرد عملکرد او در قانون اساسی سالن.

اما کمتر شناخته شده است که عملکرد خود را دو سال بعد در نیویورک نشان داد که چگونه این شهرستان مجاز چه تاریکی در واشنگتن دی سی را تکذیب کرد. اندرسون و تنور رولاند W. هیز, صورتحساب به عنوان مهمترین سیاه خوانندگان در امریکا گرفتار مخاطبان در حدود 600 نفر در ویلیام پن ارشد در سالن دبیرستان.

یک روزنامه نیویورک گزارش داد که مخلوط مخاطبان از سفید و سیاه و سفید دوستداران موسیقی ارائه شده برابر دوز تشویق و درخواست های متعدد encores.

1945: قربانی کردن در خانه و خارج از کشور

ژنرال یعقوب Loucks Devers بازگشت به زادگاه خود پس از وظایف خود را در پیشرو دو متفقین در اروپا در ماه ژوئن سال 1945.

نیویورک مادری به او امر فرموده بود صدها نفر از هزاران نفر از مردان جنگی به عنوان بخشی از پیروزی متفقین در آن تئاتر است. مخاطبان سپاسگزار از جنگ کارگران پر کردن جایگاه در نیویورک Fairgrounds که روز به نمایندگی از چهار سال از عرضه آن در warfront.

در خطاب به کسانی که مشغول به کار در کارخانه ها و در خانه Devers به رسمیت شناخته شده چگونه York شهرستان افزایش یافته است به این مناسبت:

"با این تلاش زیادی را در نیویورک را به ما داده اند و تجهیزات و مواد غذایی و انگیزه به پیش بروید که بدون آن ما نمی تواند انجام داده اند و آنچه انجام شده است," او گفت: کسانی که کار کرده بود را با دست خود و قلب است.

"ما دریافت کرده اند, این, تجهیزات, و ما آن را دریافت کرده اند در زمان مناسب و مکان مناسب است و ما تا به حال مقدار زیادی از آن است."

1970: یک مرد تلاش برای راه حل مسالمت آمیز

گاهی اوقات یک فرد شروع یک جنبش است. چنین موردی از لیونل بیلی هدفمند برای دستگیری در نیویورک مسابقه شورش از سال 1969. او بعدها گفت که پلیس را تهدید زندگی خود را.

اما زمانی که خشونت فروکش کرد که سقوط بیلی به نمایندگی از جامعه پیشرفت, شورای, سفر به مسکن در یک کنفرانس در دورهام کارولینای شمالی.

آیا او به آنجا رفت تا در آخرین روز مسکن یا تا به حال یک متفکر جایگزین بازدید در ذهن شناخته شده نیست. اما او سفر به نزدیکی رالی که William L. Riddick بود که منجر فشرده جامعه جمع آوری به هدف قرار دادن مسائل مربوط به تقسیم آن شهرستان.

بیلی آورده این ایده از چنین یک گردهمایی یک charrette به نیویورک و استخدام ریدیک به عنوان به خوبی.

ریدیک موفق نیویورک Charrette در آوریل 1970 و یک سوم تابستان از خشونت اجتناب شد و با تاخیر اصلاحات در بهداشت عمومی حمل و نقل و مسکن قرار داده شد به بازی.

2002: منظور از هرج و مرج در نیویورک

دو نفر در تابستان سال 1969 و افراد مسلح بودند و در نهایت به عدالت به ارمغان آورد 30 سال بعد.

در پایان این دادگاه این شهر مواجه شدید چالش ها: شهر کتاب در قتلگاه. نفرت گروه های همگرا دو بار در این شهرستان است. با پرونده های جنایی بیش از این شهرستان در حال حاضر با آن مواجه مدنی.

و این شهر مواجه شد با چه بهتر به افتخار این دو که مرده بود در سال 1969: Lillie دختر خوشگل آلن, یک زن سیاه و سفید دیدن نیویورک از کارولینای جنوبی و هنری C. Schaad سفید patrolman از نیویورک.

شهردار جدید جان برنر و دولت او کار کرده و با سیاه و سفید, جامعه و اعضای خانواده در جستجوی جامعه شفا در این سخت ترین زمان است.

یک لحظه می ایستد وقتی که نیویورک بود که در بهترین حالت آن است.

آلن و Schaad اعضای خانواده و آغوش در آمریکایی های آفریقایی تبار عشق جشن در اوایل سال 2002. این اولین نشست از خانواده های که تا به حال ملاقات خصوصی یک ماه قبل است.

در برخی از راه کسانی که پذیرای به درجه ای از بسته شدن به خشونت شورش 30 سال قبل است.

+++

پنجاه سال از هم اکنون مورخان می گویند که آیا تمام این لحظات را محلی نیویورک 2020 شامل - دیدار با بوش در مورد ایده های میراث.

اما با 2020 چشم انداز آنها نشان دهنده بار که York County جامعه افزایش یافت و به تماس پاسخ داده لمس به درخواست آبراهام لینکلن عبارت که "بهتر فرشتگان از طبیعت ما است."

از این به بعد پسر کلمات ستایش نیویورک شهرستان ادامه داد: دقیقه قبل از به محلی نیویورک مبارزات انتخاباتی به پایان رسید:

"این واقعا یک بیانیه در مورد جامعه ای که احاطه و محافظت و پرورش تمام سازمان های غیر انتفاعی است که وجود دارد در جامعه خود را" کریس Strub گفت. "و آن را یک بیانیه در مورد قدرت و شجاعت از تمام اهدا کنندگان خارج وجود دارد ... ."

منابع: YDR فایل; جیم مک کلور "در شرق Gettysburg" و "در ضخامت از جنگ;" مک کلور نیویورک مربع شهر پست های وبلاگ; پیتر لوی "بزرگ قیام;" نیویورک شهرستان, تاریخچه مرکز فایل های.

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب