شیشه ای حیوانات single 'امواج گرما' مظهر stripped-down مالیخولیا

درجه: 4.0/5.0 شیشه های حیوانات به ادامه موم موضوعی نوستالژی در "موج گرما" به چهارمین واحد از آن پیش بینی studi

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

شیشه های حیوانات به ادامه موم موضوعی نوستالژی در "موج گرما" به چهارمین واحد از آن پیش بینی studio, آلبوم سرزمین خواب وخیال است که به تعویق افتاد و به تاریخ 7 اوت از در نظر گرفتن برای زندگی مهم جنبش است. تنها آخرین تکرار از ایمان به این گروه با نام تجاری قابل تشخیص روانگردان پاپ و در عین حال آن را ارائه می دهد نوظهور صداقت. کسانی که آشنا cooed خواننده و چسبناک انتقال پاک کن. کسانی که تار cadences واضح تر. معینی غبار برداشته شده است و این آهنگ ویژگی های صادقانه تر ملودی از گروه معمول طوفان reverbed است کوبه ای و گیج و منگ کر.

آهنگ شروع می شود با نمونه های از این آهنگ گروه کر. خاموش و صدای برخورد با این گروه امضا باس سنگین خط ملودیک که پس از آن به یک dystopian تن به تن-پایین پوشش از اول که کر. هر تغییر جرقه بزند مانند توزیع از المپیک باتون — سرعت غیر قابل انعطاف است و چهره رو به جلو دادن وام راحت درد در طول مسیر.

کلی آرامش را یادآور پیر بازدید مانند "فصل 2 قسمت 3,", اما این شباهت ها را تحت الشعاع قرار استارک اعتماد به نفس از خواننده ها. خواننده گروه دیو Bayley تنفس زندگی را به لذت بخش نازایی در 40-علامت دوم و نادر به نوبه خود این چهار قطعه این خواننده اولویت دارد بر اعتیاد آور dancey ضرب و شتم.

معمولی شیشه ای حیوانات اشعار خارق العاده ها, munchie گرا punchlines — "مردم ایستاده در صف برای خرید هر McFuck آنها ممکن است می خواهم" کره بادام زمینی "vibes" "آناناس در سر من." اما "موج گرما" شکسته است به تکراری بندهای بلانت بلوک analogizing جاده سراب به آینه صفحه نمایش. در انعکاس پل Bayley نفس نفس آواز می خواند: "من فقط آرزو می کنم که من می تواند به شما بدهد که/ این نگاه که کاملا سازمان ملل متحد غم انگیز است." فقدان معمول تغزلی عید پاک تخم مرغ سالم توسط جذاب مفهوم "سازمان ملل متحد غمگین" بیان و همچنین خرد کردن حساسیت است که با Bayley آواز می خواند کلمه "ماه ژوئن است."

Bayley زم "موج گرما" و همراه آن موسیقی و ویدئو از طریق Instagram captions. آهنگ ضبط شده بود به قصد برقراری ارتباط از دست دادن: "این مورد متوجه شما نمی توانید همه را خوشحال. و تحقق آن را ok به شکست چیزی" Bayley می گوید از این آهنگ. او توضیح داد که این موزیک ویدیو بازتاب خاص از دست دادن از مستند محدودیت: "گرما امواج تصویری است که یک نامه عاشقانه را زنده موسیقی و فرهنگ و هم اطراف آن است. آن فیلم برداری شده بود در اوج مستند در محله ای در شرق لندن توسط مردم دوست داشتنی زندگی می کنند که در اطراف من فقط با استفاده از تلفن های خود را."

جشنواره عزیزم پس از آن موفقیت اولیه شیشه ای حیوانات جعلی شهرت پرماجرا زندگی می کنند نشان می دهد که rework آهنگ در فعال همزیستی با مخاطبان زنده. گروه عملکرد "از طرف دیگر از بهشت" در سنگ سرخ در سال 2018 (برای همیشه جاودانه در یوتیوب) دارای فوقالعاده لبه: این جمعیت خروشان سیل بارندگی اعتصاب رعد و برق به عنوان Bayley آواز می خواند "من تندر را تکان داد او را."

این "موج گرما" تصویری است که یک ادای احترام به این رابطه — رابطه کشت بین جو از نفس و عرق بین صدا و لمس است. به عنوان Bayley پیاده روی پایین خیابان با کنسرت تجهیزات در دو او ثبت شده از درگاه و ویندوز از طریق گوشی های هوشمند بسیار است که سند یک لیوان حیوانات زندگی می کنند نشان می دهد. این تصویری است که آمیخته با فیلم از گوشی های دانه دار و لرزان این همه بیش از حد آشنا فیلمبرداری از یک concertgoer. وجود دارد و در صورت لمس تنهایی در این بخش از عملکرد خود را. Bayley می رسد در یک محل خالی و مجموعه. او bandmates بازی بر روی صفحه نمایش از تلویزیون و با او انجام پایان دم از این آهنگ. این ویدئو را می بندد در یک mock-up "فروخته شده" پوستر از لغو سرزمین خواب وخیال تور. برای تمام مفاهیم و اهداف این موزیک ویدیو بود زنده نشان می دهد.

با خواب وخیالشیشه حیوانات خواهد بود reoccupying فضایی که نبوده است را لمس کرد پس از آخرین آلبوم استودیویی در سال 2016. "موج گرما" نشان می دهد آنها پدید آمده از باتلاق با یک صدا است که در هنگامی که هر دو آشنا و آسیب پذیر است.

تماس با کاترین چن در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن