گلدن استیت قاتل پنجه نرم می کند گناه به چند دهه Goleta قتل

جیمز جوزف دی آنجلو اعتراف نمود که گلدن استیت قاتل در صبح روز دوشنبه شفاعت گناه به چهار قتل و تجاوز دو متعهد ده

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

جیمز جوزف دی آنجلو اعتراف نمود که گلدن استیت قاتل در صبح روز دوشنبه شفاعت گناه به چهار قتل و تجاوز دو متعهد دهه پیش در Goleta. آنها در میان 13 قتل درجه اول و نزدیک به 50 مورد تجاوز او را به اعتراف به ارتکاب بین 1975 و در سال 1988 در یک جلسه در ساکرامنتو. وحشتناک حساب از جنایات شنیده می شد از دادستان از شهرستان تولار سانتا باربارا و ونتورا شهرستان قبل از دادگاه اول خود را شکستن.

این جلسه به خصوص به نام به قبول 74 ساله DeAngelo را از گناه درخواست در ازای زندگی در زندان را به جای مجازات اعدام. باعث این تصمیم به اجازه DeAngelo تمنایی بود COVID-19 و پیشرفته سنین DeAngelo خود قربانیان و شهود. طولانی جلسات مقدماتی برای شواهد قبل از محاکمه شدند و انتظار می رود به ماه و بررسی 100 شهود. ساکرامنتو برتر قاضی دادگاه مایکل بومن گفت DeAngelo تقاضای خود را خواهد نتیجه در 11 متوالی زندگی جملات برای اتهام قتل و 15 همزمان آنهایی که در ربودن اتهامات عنوان شده علیه. او همچنین به اعتراف گناه خود را به عمل است که به عنوان-و در عین حال خالی در هفت شهرستان است.

Santa Barbara County معاون دادستان منطقه کلی دانکن ارائه یک حساب دقیق از دی آنجلو را شکستن به Goleta خانه های اشغال شده توسط رابرت Opperman و دبرا منینگ در سال 1979 و Cheri دومینگو و گرگ سانچز در سال 1981. او بازگو خلاصه گریم جزئیات چگونه آنها بودم بسته کردگی زنان تجاوز گلوله یا ترومای بلانت زخم آنها پایدار و آنهایی که باعث مرگ خود را.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


سانتا باربارا دا را یکی از نه در این جلسه که به نمایندگی از نوار گسترده ای از کالیفرنیا که دی آنجلو وحشت بین 1975 و 1988. در این جلسه در ادامه با توصیفاتی دی آنجلو را به طور فزاینده ای خشونت آمیز و سادیستی جنایات از وکلای مدافع برای ساکرامنتو, Contra Costa, نارنجی, San Joaquin, Yolo و گردشگاه عمومی شهرستان که ناشناخته قاتل نامیده می شد ویسالیا Ransacker اصلی Night Stalker و منطقه شرق متجاوز.

Thienvu هو از ساکرامنتو دفتر دادستان منطقه چراغ خاموش به شنیدن. حتی کارآگاه پلیس در دوران بازنشستگی همچنان به از طریق شانه دی آنجلو مورد Ho گفت: به دلیل آن برگزار شده بود از جمله گرفتن در جوامع خود به عنوان DeAngelo مرتکب دزدی تجاوز و قتل بی وقفه. قاتل DNA شده بود سمت چپ در صحنه در شهرستان ونتورا و سانتا باربارا — و جمع آوری و حفظ شود — و یک مسابقه ساخته شده بود در سال 2018 از طریق اعضای خانواده خود را. ماموران در ساکرامنتو شهرستان برداشت DeAngelo سطل زباله با استفاده از خالی زباله کامیون هوو گفت: دوره نقاهت بعد از یک بافت برگزار شد که شواهد مورد نیاز به شارژ DeAngelo.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدجوزف دی آنجلو, 74 و سه نفر از وکلای دفاع عینک سپر چهره های در خواستی-مقرون به صرفه شنوایی در ساکرامنتو در دوشنبه 29 ژوئن 2020.

دی آنجلو شنبه در یک صندلی چرخدار در یک جدول با سه نفر از وکلای خود در حال دهن دره پاسخ به قاضی بومن سوالات در یک quavering, خشونت صدا: "گناه ... اعتراف میکنم." دی آنجلو و خود را وکیل عینک پاک کردن صورت سپر در سالن از دانشگاه ایالتی ساکرامنتو بود که تبدیل به یک دادگاه برای برگزاری قربانیان به خانواده های قربانیان, وکیل مدافع و مطبوعات در حال حاضر در میان COVID فاصله مورد نیاز است. چهار در دفاع از جدول به حال چهره خود را پوشش داده شده با چهره سپر. قاضی بومن و bailiffs عینک سیاه و سفید پوشش صورت در هنگام صحبت کردن.

دی آنجلو یک افسر سابق پلیس و هو متهم او را از بازی در این سیستم از "feigning ضعیف incoherence." هنگامی که دی آنجلو متوقف شد برای دزدی از مغازه چکش و سگ دافع در سال 1979 هو گفت DeAngelo وانمود به یک حمله قلبی و سپس مبارزه با فروشگاه های امنیتی. او فریاد زد incoherently و چرخ دیوانه وار در یک صندلی اما DeAngelo بعد گفت: کارآگاهان او می خواهم عمل دیوانه برای جلوگیری از مشکل گفت: Ho. او پس از اخراج از آبرن اداره پلیس.

هنگامی که دی آنجلو در آورده بود برای بازجویی در سال 2018 به تنهایی در مصاحبه اتاق DeAngelo شروع به صحبت کردن با خود Ho گفت. دی آنجلو ثبت شد گفت: او می خواهم "انجام می شود همه کسانی که همه چیز" و به بیان او "تحت فشار قرار دادند و جری و تا به حال یک زندگی شاد. ... من همه آن چیزهایی است. من همه زندگی خود را." هفته زودتر هو گفت DeAngelo تا به حال سوار موتور سیکلت خود را در بزرگراه بافی در داخل و خارج از ترافیک در "پیچیده" نظارت اجتناب تکنیک های. او می خواهم "شور و نشاط" gardened و "شروع به پریدن کرد در داخل و خارج از کامیون خود را" تنها چند ساعت قبل از دستگیری او.

این روش از روز شامل بومن درخواست وکیل اگر آنها موافقت با دیگر وکلای' اظهارات. آنها در هر نمونه در طول صبح را شنیدن.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدترجمه دمینگو McMullan (سمت چپ) دختر Cheri دومینگو و سانتا باربارا دادستان منطقه جویس دادلی در یوسف DeAngelo درخواست-مقرون به صرفه شنوایی در ساکرامنتو در ژوئن 29 سال 2020 است.

این توافق شامل یک حکم شنوایی, به جای برنامه ریزی شده برای هفته اوت 17-21 که در آن قربانی اظهارات شنیده خواهد شد بدون محدودیت به زمان و یا محتوا. سانتا باربارا دادستان منطقه جویس دادلی اظهار داشت که او معتقد به تأخیر انداختن دی آنجلو را پذیرش خواهد بود یک مورد از "عدالت به تاخیر افتاد این است که عدالت را تکذیب کرد." او ابراز لطف ساکرامنتو دا امی شوبرت و کارکنان تلاش در آوردن عدالت به بسیاری از قربانیان و خانواده های که "بسیاری از آنها را به حق بر این باور ... هرگز نمی خواهد آمد."

Cheri دومینگو را ترجمه دمینگو McMullan یکی از اعضای خانواده قربانی که به صحبت علنی در مورد قتل ظاهر می شود در میشل مک نامارا کتاب من رفته در تاریکی — که لقب DeAngelo گلدن استیت قاتل — در حال حاضر ساخته شده است به یک سری جریان های ویدئویی. McMullan توییتی "ما در خانه کشش" به تازگی و اشاره کرد در تاریخ 16 ژوئن: "مادر من به حال او زندگی می کردند می شد 74 چند روز پیش. به جای قاتل او زندگی می کردند ... به همان سن. استراحت در صلح و آرامش مادر و گرگ. آن را تقریبا بیش از."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن