گلدن استیت قاتل بنا به گزارش مجموعه به اعتراف به گناه

COVID تغییر ممکن است از نظر دادستان جوزف دی آنجلو دستگیر شد و در سال 2018 به عنوان گلدن استیت قاتل یک فرد مسئو

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

COVID تغییر ممکن است از نظر دادستان جوزف دی آنجلو دستگیر شد و در سال 2018 به عنوان گلدن استیت قاتل یک فرد مسئول ده ها تن از تجاوز و قتل در '70s و 80s — از جمله چهار قتل در Goleta.

وحشتناک جرم ولگردی و قانونی شکنی توسط شرکت 74 ساله DeAngelo در سراسر شش شهرستان و وکلای منطقه از آن شش شهرستان تبدیل کردن یک درخواست مقرون به صرفه برای پذیرش از گناه در ازای زندگی در زندان — به جای مجازات اعدام — در اوایل ماه مارس. اما در روز دوشنبه, Santa Barbara County District Attorney جویس دادلی و دیگر DAs صادر شده و منتشر شده در مطبوعات مبنی بر "یک اخلاقی و معنوی مسئولیت به در نظر گرفتن هر گونه پیشنهاد از دفاع با توجه به گسترده دامنه مورد سن پیشرفته بسیاری از قربانیان و شاهدان و ذاتی ما تعهدات به قربانیان."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


دو ساعت زودتر از لس آنجلس تایمز به چاپ حرکت شبیه چمچه زنی که درخواست معامله شد در دی آنجلو زندگی در ازای یک گناه. مقدماتی جلسات به تنهایی می تواند بنا به گزارش شامل بیش از 100 شاهد و ماه — مشکل در این COVID روز برای سلامت آسیب پذیر سالمندان شاهد درگیر است. برخی از قربانیان assented به DeAngelo درخواست با توجه به همه گیر در حالی که دیگران اعتراض که جزئیات این تحقیقات چند دهه پیش هرگز شناخته شده است.

دی آنجلو شده بود یک افسر پلیس در Auburn, CA, از سال 1973 تا 1979 زمانی که او از کار اخراج شد و پس از او افتاد در یک فروشگاه سخت افزار. بخشی از قربانیان نگرانی شده اند, کمبود اطلاعات در مراحل محققان در زمان با توجه به زمان. در سانتا باربارا در سال 2011 کلانتر محققان جدا کرده قاتل DNA از یک سال 1981 صحنه جرم در Goleta که در آن Cheri دومینگو و گرگ سانچز کشته شدند; این بود که دو سال پس از قتل دکتر رابرت Offerman و دبرا منینگ همچنین در Goleta. در سال 2013 و 2018 آنها خواسته برای کمک در شناسایی یک قاتل است که می خواهم به کمک رنگ طولانی داروخانه در Goleta در سال 1979.

دی آنجلو شد و در نهایت دنبال کردن از طریق بستگان که می خواهم خود را ارسال DNA نتایج جستجو در یک وب سایت. او بنا به گزارش مجموعه به اعتراف بسیاری از جرایم از جمله تجاوز که برای او نیست متهم شده اند در ساکرامنتو دادگاه در ژوئن 29.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب