Goleta شورای ارتباط با مالیات بر فروش برای رای

به عنوان آنها سه هفته پیش Goleta شورای شهر تقسیم 3-2 بیش از یک رای گیری برای افزودن یک درصد به این شهر مالیات

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

به عنوان آنها سه هفته پیش Goleta شورای شهر تقسیم 3-2 بیش از یک رای گیری برای افزودن یک درصد به این شهر مالیات بر فروش در سه شنبه شب. این پیشنهاد مورد نیاز چهار رای به تصویب و می توانست مطرح اضافی 7 میلیون دلار در سال برای خدمات شهری برای جبران درآمد از ضرر و زیان از این بیماری همه گیر shutdown. با استناد اقتصادی درد به شهروندان در آورده با COVID-19, councilmembers راجر Aceves و استوارت Kasdin حاضر به تکان دادن در مورد این مسئله.

Kasdin استدلال کرد که او لزوما به نفع همه $34.5 میلیون دلار در پروژه های سرمایه ای شرکت را در خود نگه دارد و نه او را متقاعد بود که یک فوریت به جای اندازه گیری در ماه نوامبر انتخابات. شاید دو سال از هم اکنون Kasdin استدلال اگر در شهرستان می تواند کار کند تا یک طرح پیشنهادی برای مالیات خاص — مثلا در کالاهای لوکس و یا یک فرصت کسب و کار مالیاتی به جای یک کل مالیاتی که صدمه دیده و ضعیف ترین.

Aceves گفت: هر کس او می خواهم به صحبت به فکر شورای دیوانه به فکر افزایش مالیات زمانی که مردم به رفتن به Foodbank برای تغذیه خانواده خود را. شاید رای دهندگان را خریداری جاده مالیاتی گفت: اما زمان اشتباه بود با وجود این رای گیری. یک شهر مشاور تا به حال دو بار پرسید چند صد احتمال زیاد رای دهندگان در مورد یک درصد به ازای هر دلار افزایش مالیات بر فروش در ماه فوریه و مه — و بیش از نیمی از آنها می خواهم رای بله در هر زمان. آن را مطرح Goleta فروش مالیات به 8.75 درصد و یا برابر با سانتا باربارا و سانتا ماریا.

ترسیم چگونه ایستگاه های آتش نشانی 10 در غرب Goleta مورد نیاز می شود ساخته شده است, مرکز جامعه earthquaked و شهر و خدمات مانند جاده ها نگهداری می شود قبل از آنها هم پاشیده Councilmember جیمز Kyriaco تلاش شجاعانه برای نجات محکوم اندازه گیری. می تواند آنها سعی می کنند به صورت ویژه مالیات ؟ پس از همه Goleta cityhood در سال 2002 بود که تا حدودی مبتنی بر بهبود جاده ها و پیاده رو فراتر از سطح شهرستان از خدمات او به یاد می آورد. کمتر از یک ساعت قبل وی افزود: این شورا به تصویب $200,000 در کمک مالی و وام برنامه برای کسب و کار صدمه دیده توسط COVID رکود است. این چیز مهم مورد نیاز در حال حاضر بیشتر از همیشه و جدید درآمد در نظر گرفته شده بود به امن تر از آن است.

Kyriaco را سرسختی بود تحسین اما از آنجا که چهار ayes شد مدتی یک رای بود و نه حتی برگزار شد در مالیات بر فروش.

اقدامات دیگر ظاهر خواهد شد در انتخابات از جمله مسابقه برای شهردار و دو کرسی شورای — Kasdin و کایل ریچاردز; آنها باید تا آگوست 7 تا فایل برای انتخاب مجدد. به عنوان ساعت علامت گذشته 10 بعد از ظهر Aceves رفت و در ضبط مخالف رای گیری برای تمدید شهردار مدت از دو سال به چهار Aceves است در حال اجرا برای دفتر در برابر شهردار پائولا Perotte. افزایش مدت بود پیشنهاد شده توسط شهر همکاری کمیسیون تشکیل شده شامل بیشتر شهروندان در دولتی فرآیند به عنوان منطقه انتخابات loom در سال 2022. چهار سال مدت تصویب شد برای رای گیری 4-1.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن