Goleta شورا اعلام نژادپرستی بهداشت عمومی اورژانس

نژادپرستی بهداشت عمومی اورژانس Goleta شورای شهر قول داد در روز دوشنبه بعد از ظهر رای گیری به اتفاق آرا به قطعن

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

نژادپرستی بهداشت عمومی اورژانس Goleta شورای شهر قول داد در روز دوشنبه بعد از ظهر رای گیری به اتفاق آرا به قطعنامه ای برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند ماده و ساکنان خود را در زندگی عاری از ترس از پلیس. اما در ابتدا Councilmember جیمز Kyriaco کبابی, Santa Barbara County Sheriff لایحه ای که نمایندگان ارائه policing در Goleta روی گردن محدودیت و گروه خود را به استفاده از زور در سیاست. قهوه ای آماده شد با Goleta رئیس پلیس ستوان غنی Brittingham توزیع او آمار خارج از دوربین.

Kyriaco می خواستم به دانستن در مورد گردن نگه دارید به نام عمودی جانبی داری که اجازه داده شد در کلانتر ، "در پنج سال گذشته" براون پاسخ داد: "از آن استفاده شده است سه بار توسط کلانتر ، این نقاط فشار در شریان کاروتید محدود کردن خون و اکسیژن به مغز به جای به جلوی گلو و راه هوایی یک فرد به او گفت: این شورا بودند که جلسه بیش از یک خوراک ویدئویی که glitched کردن گاهی اوقات بسته به مشاور خدمات اینترنت. براون استدلال لازم "ابزار در جعبه ابزار" است که می تواند به جلوگیری از استفاده از نیروی مرگبار. با استخدام زنان و افراد کوچکتر از قد و قامت — قهوه ای است به اندازه یک جوان grizzly bear — "اغلب ما یک وضعیت که در آن نمایندگان در یک درگیری با کسی که به طور قابل توجهی بیشتر آنها است."

جانبی عروقی خویشتن داری به وضوح رفت و آمد مکرر گذشته گفت: قهوه ای استفاده می شود تنها در یک حمله خشونت آمیز به طور فعال در برابر یک افسر و نه منفعلانه مقاوم در برابر فرد است. آن آموزش داده شد در پست (دولت افسر پلیس استانداردهای آموزشی و صدور گواهینامه) آموزش خود را از نمایندگان دریافت خواهید کرد. براون گفت: کلانتر, وب سایت را نمایش می دهد سیاست های دستی و آموزش درسی بود که بارها تجدید نظر شده. استفاده-از-نیروی سیاست او اظهار داشت: صحبت از د تشدید و حرمت زندگی انسان است. "آن را بر وظیفه یک معاون برای متوقف کردن یکی دیگر از معاون درگیر در نیروی بیش از حد و به گزارش آن."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


براون در ادامه به توجه داشته باشید 8 نمی توانید صبر کنید توصیه های پلیس که شامل نه تیراندازی در یک وسیله نقلیه در حال حرکت. دو بار در این جامعه گفت: وسایل نقلیه استفاده شده است به عنوان "سلاح های کشتار جمعی." اگر معاونان او تا به حال اجرا پس از الیوت Rodger خودرو "درگیر شدن در یک جنگ تفنگ و زخمی شدن او در وسیله نقلیه در حال حرکت ... وجود دارد که بیشتر قتل آن روز."

این councilmember به ذکر آمار برای سانتا باربارا در اداره پلیس گزارش مستقل در اینجا است که در میان شهر 1.3 درصد, سیاه, جمعیت, استفاده از زور علیه مردم سیاه و سفید نشان داده 8.7 درصد از موارد است. در خواست آمار مشابه برای Goleta قهوه ای اظهار داشت: هشت نفر کشته شده اند و یا به طور جدی مجروح شده توسط نیروهای نظامی خود را بین سال های 2013 و 2018 — 63 درصد Latinx و 38 درصد آنها سفید است. آماری آنها مواجه می شوند بنابراین تعداد کمی از مردم سیاه و سفید, قهوه ای گفت که درصد که زندگی خود را در منطقه خدمات ذکر شده بود به صفر است.

قهوه ای اضافه شده است که او می تواند بهتر ارائه آمار اگر او تا به حال یک مدیر داده که بودجه خود را نمی تواند استطاعت. اطلاعات از داده های دفتر او مورد نیاز برای ارسال به دولت و به اف بی آی است. (این اطلاعات را می توان در کمپین صفر شهردار پائولا Perotte اضافه شده است.) وقتی پرسیده شد که در مورد بدن کم قهوه ای اظهار داشت که دوباره پول محدودیت های او را نگه داشته و از به کارگیری آنها در طول نیروهای خود را — همه اتومبیل داش کم اما — و این که او نیز نیاز به بودجه برای یک مدیر برای رسیدگی ارسال ویدئو و پاسخ به سوالات برای آنها.

قهوه ای شده بود به روشنی از بودجه خود را در ذهن خود. شهرستان است که بحث در مورد سال مالی آینده این هفته و قهوه ای باعث می شود زمین خود را روز سه شنبه در ایمنی بخشی از بحث های است که می تواند زندگی می کنند در یک تعداد آنلاین شهرستان خوردها.

هنگامی که آن را به نظارت قهوه ای حفر پاشنه خود را با استناد به هزینه دوباره و گفت آنها "exorbitantly گران به قرار دادن با هم" به عنوان دو گروه از غیرنظامیان و یا استخدام مشاور. "جامعه نهایی نظارت" او استدلال کرد. "من باید برای به دست آوردن رای هر چهار سال." Goleta و سانتا باربارا کانتی نیست مینیاپولیس است که پلیس بررسی هیئت مدیره گفت: با توجه به طنز. "من می خواهم به شما ارسال کنیم باید آن نوع از مسائل اساسی. اگر ما, من ممکن است به نفع از نگاه کردن به آن. اما ما دیگر نیاز در کلانتر, که کمبود بودجه روبرو هستند."

Councilmember Kyle Richards, که تا به حال خواسته Goleta کارکنان برای تهیه قطعنامه چهارشنبه گذشته گفت قهوه ای است که ساکنان می خواستم نظارت: "آنها می خواهند می گویند در برگزاری پلیس پاسخگو" ریچاردز گفت: پیشنهاد گزینه های خلاق تر بودند وجود دارد.

در پاسخ به ریچاردز سوال در مورد نظامی کلانتر, قهوه ای ذکر شده موارد آنها می خواهم دریافتی از مازاد نظامی دوباره که او نمی تواند در غیر این صورت استطاعت به خرید: چهار هلیکوپتر یک خودروی زرهی به نام MRAP — که همراه با Bearcat وسایل نقلیه مورد نیاز برای نجات Montecitans در طول سال 2018 را 1/9 باقی مانده جریان — کمک های اولیه دنده و بالستیک کلاه. آنها می خواهم بدون دریافت سلاح های قهوه ای گفت: "به جز برای برخی از سرنیزه. ما فکر کردیم آنها را می خواهم, خوب چاقو سودمند اما به دلیل تصویر آنها مناسب نیست; ما آنها را فرستاده است."

حدود دو ساعت و نیم به جلسه براون مشخصه پژمردگی در صندلی خود را, اما در ادامه برای پاسخ به سوالات:

  • ملکی تخته بررسی: در میان حدود 18,000 نیروهای پلیس در ایالات متحده در حدود 150 وجود داشته است.
  • شکایات خود را به دفتر: رفتار حرفه ای و استانداردهای واحد است که یک معاون کلانتر گروهبان معاون کلانتر محقق و بازداشت معاون محقق شده است. "برخی از مناطق روستایی بخش تا پایان استخدام افراد با لکه های خود را ضبط و حتی به جرم و جنایت. ... من می توانم به شما اطمینان دهم, ما نمی خواهد به استخدام یک معاون با آن نوع از بروز."
  • تظاهرات: مردم حق دارند به جمع آوری و از آنها بخواهید برای جبران از شکایت اما نیروهای نظامی خود را به حال آماده شود باید آن را منحط به غارت.

"خشونت پلیس و سفید برتری هیچ جایی در ما نیروی پلیس" براون گفت: شورای. قهوه ای به تصویر کشیده معاونان او به عنوان اعضای همان جوامع است. "از 28 نمایندگان که در Goleta نه اسپانیایی صحبت می کنند روان" براون گفت و پنج زنان اختصاص داده شده به این شهرستان است. او همچنین مطرح استخدام مسائل بیان خطر بود از "دیدن نیست مردم از رنگ یا مایل به اجرای قانون به دلیل چیزهایی که اتفاق می افتد هزاران مایل دور."

به عنوان شورای, تلاش برای فراگیر, دقیق, کامل و معاصر در طولانی جلسه ویژه آنها به گوش براون هشدار می دهند که برخی از موارد استفاده از زور است که در اصلاح قطعنامه — در این پیشنهاد از شفا عدالت سانتا باربارا — تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است adjudicated. دیگران تا به حال حکم توجیه قتل توسط دادستان منطقه از جمله Meagan Hockaday مورد در اخنرد. "همه موارد غم انگیز" براون گفت. "من آرزو می کنم آنها تا به حال رخ داده است." اما نه در همه موارد در سطح جورج فلوید و Ahmaud Arbery) بودند که به خاطر برخی از درگیر تیراندازی و یا استفاده از یک چاقو در, افسران پلیس, او گفت:.

این شورا موافقت به ارائه دقیق تر درخواست به کلانتر در نامه ای در عرض دو هفته. قطعنامه تصویب روز دوشنبه خوانده شده در قسمت:

"[F]رام بردگی برای Jim Crow قوانین مدرن سیستم عدالت کیفری سیاه مردم در این کشور شده اند سرکوب و dehumanized برای قرن ها از جمله سانتا باربارا کانتی سیاه را به بردگی کشانده ساکن جری فورنی. ... [T]او مبارزات مردم سیاه و سفید شده اند برجسته ترین به تازگی توسط نگران کننده ای یافته است که آمریکایی های سیاه و سفید در حال مرگ هستند از COVID-19 در یک نرخ بسیار بالاتر در مقایسه با سفید آمریکایی به علت سیستمیک ساختاری نژاد پرستی. [و] ... در قرن 21 مردم سیاه و سفید در آمریکا همچنان به زندگی در ترس از دست دادن زندگی خود را در دست اجرای قانون و یا اعضای سفید supremacist گروه است."

در اواسط قرن 19 فورنی وارد در سانتا باربارا با صاحب خود. او حاضر به بازگشت به کارولینای شمالی با او به جای استخدام 500 آمریکایی های آفریقایی تبار به سانتا باربارا در سال 1881 با توجه به ریشه های جامعه نمایشگاه برگزار شده توسط مجموعه ویژه در UC Santa Barbara کتابخانه در سال 2008.

فورنی داستان یک قطعه از تاریخ به خاک سپرده شد در یک کتابخانه یک مثال از اینکه چگونه black voices شده اند "گریه کردن برای سال" گفت: Councilmember Kyriaco. مثلا مرگ Brenden میلو Lewis, او گفت:. این SBCC دانش آموز و بازیکن فوتبال مرده پیدا شد در سال 2018 پس از از دست رفته برای سه ماه. "دوستان و خانواده خود گزارش آن را" Kyriaco مرتبط "بود اما نه تحت پوشش هست. وجود دارد بنابراین بسیاری از حوادث مانند این است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن