Goleta Punts فروش مالیات مذاکرات تا جولای

Goleta را در جلسه شورای اواخر سه شنبه شب unspooled مانند یک قسمت از برخورد تیتان به عنوان استدلال برخورد در اث

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

Goleta را در جلسه شورای اواخر سه شنبه شب unspooled مانند یک قسمت از برخورد تیتان به عنوان استدلال برخورد در اثر افزودن 1 درصد به این شهر مالیات بر فروش در وخیم اقتصادی همه گیر بار.

"در حال حاضر فدرال رزرو است که پیش بینی حداقل دو سال از بررسی آثار اقتصادی" گفت: Councilmember Kyle Richards نیاز به اضافه کردن درآمد برای ارائه خدمات شهرستان ، "همه چیز می تواند بدتر اگر وجود دارد ادامه داد: موج عفونت" او تاکید کرد "و یا آنها ممکن است کمک به ادامه بررسی آثار اقتصادی. اینها حقایق است."

"در یک رکود اقتصادی آن را سخت برای توجیه [جدید مالیات بر فروش] به خوبی سیاست عمومی" Councilmember استوارت Kasdin گفت که اغلب ریچاردز متحد در شورای. "ما [تا] در برابر یک دیوار" گفت: به دلیل دور قبلی از کاهش بودجه نگهداری این شهرستان در صندوق روز بارانی. "کسانی که بودجه در دسترس هستند و اگر ما به آنها نیاز دارید ما به شما استفاده از آنها را."

در قلب مخالفت شد Kasdin و راجر Aceves این مشاجره که مالیات را تحت تاثیر قرار مردم در پایان پایین تر از مقیاس اقتصادی و ساکنان که می تواند رای دادن نیست. در حالی که ریچاردز جیمز Kyriaco و شهردار پائولا Perotte اذعان زمان بد بود آنها اصرار داشت که خدمات همه ساکنان شمارش در شهرستان ارائه شد در غیر این صورت در معرض تهدید است.

Kasdin و ریچاردز هر دو رای دادند بر روی این شورا در سال 2016 و هر دو را تجربه جدی وزن هزینه ها و مزایای طرح ها و برنامه ها. استوارت Kasdin یک از اعضای کاخ سفید دفتر مدیریت و بودجه در گذشته طول عمر و تدریس دولت در دانشگاه جورج واشنگتن. Kyle Richards است علمی تحلیلگر سیاست برای UCSB علمی سنا و شده است وجود دارد برای بیش از دو دهه. زمانی که آنها برای اولین بار انتخاب این دو اغلب دیدم چشم به چشم در شورای مسائل. در اینجا آنها راه جدا.

"من درک می کنم یک مالیات بر فروش است regressive," ریچاردز گفت. "از دست دادن خدمات دولت نیز عقب. اگر ما مجبور به قطع خدمات مانند کتابخانه و مرکز جامعه, پارک, جاده — از آن خواهد صدمه دیده فقیرترین بیشتر است."

ریچاردز با اشاره به زمان فکر کردن: "وجود یک رشد نگران و تحقق است که این ویروس و اثرات اقتصادی آن خواهد بود گسترده تر عمیق تر و طولانی مدت تر از آنچه در ابتدا تصور. سناریو 2 [کاهش بودجه] ممکن است به اندازه کافی به آب و هوا طوفان, اما ما ممکن است نیاز اضافی کاهش است." او افزود که یکی از این شهر بزرگترین اقتصادی موتورهای UCSB هنوز نامشخص است اگر در کلاس های دانشگاه را سر و یا اگر دانش آموزان خواهد بازگشت.

"Goleta ممکن است نیاز به درآمد اضافی است که در بودجه برای برنامه های مانند محرک اقتصادی و دیگر شبکه امنیت برنامه های" ریچاردز استدلال کرد درخواست که در آن پول خواهد آمد از زمانی که خرید و فروش و مالیات هتل در حال حاضر پایین است.

ریچاردز همچنین گفت که او را درک نمی کنند چرا با وجود مخالفت اجازه Goleta رای دهندگان را انتخاب کنید. مشاور ریچارد برنارد که گفته بود قبلا گرفته شده بود نظر سنجی که نشان داد برای حمایت از افزایش مالیات تا به حال در واقع رشد بین ماه های فوریه و مارس به 68 درصد از 579 احتمال زیاد رای دهندگان مورد بررسی.

شهردار موافقت با ریچاردز اما اضافه کردن یک پیچ و تاب: "من می خواهم به یک نقطه شفاف" پائولا Perotte گفت. "من نه رای گیری به منظور بالا بردن Goleta را مالیات بر فروش. من رای گیری برای قرار دادن و اندازه گیری در انتخابات به رای دهندگان اجازه تصمیم می گیرید. ... توسط زمان انتخابات شاید این ویروس خواهد بود مورد ضرب و شتم و اقتصاد به حالت عادی بازگشت" Perotte گفت. "اما این ویروس در حال ساخت باز گشت در 17 ایالت کالیفرنیا که یکی از آنها. اکثر پیش بینی است که یک واکسن ممکن است در دسترس از یک سال از شرکت در اولین."

شهردار اشاره کرد که دولت های ایالتی و فدرال در عین حال برای کمک به شهر خود و که بعد از بسته محرک گیر کرده بود در کنگره است. "ما می تواند تن ناشنوا اگر ما محروم رای دهندگان از این فرصت برای رای دادن به این اندازه" Perotte گفت.

جیمز Kyriaco که عضو این شورا در سال 2018 به رسمیت شناخته شده این مالیات را بیشتر تحت تاثیر قرار مردم با درآمد پایین اما او فکر کرد که این موضوع تا به حال به متعادل در برابر آنچه انجام خوب ترین. هر چند این بررسی ارائه شده است که بسیاری از شهرستان فروش مالیات پرداخت شده توسط مردم در خارج زندگی Goleta Kyriaco اشاره کرد که به همین ترتیب ساکنان شهر در مناطق دیگر. او شده است می خواهم زده می کند " سخنان هفته گذشته که این شهر می تواند "در حال حاضر پرداخت و یا پرداخت خیلی بیشتر بعدا" به تعمیر جاده ها; به عنوان آنها رو به وخامت گذاشته و آنها نیاز به بیشتر توانبخشی.

پیشنهاد, اندازه, اگر, گذشت, به نظر می رسد در ماه نوامبر انتخابات: "من اعتقاد ندارم ما را ببینید میزان مشارکت بالاتر از ما هستند که از جمله از اعضای کمتر جمعیت" گفت: Kyriaco که اجرای کمپین برای چندین دموکراتیک نامزدها در گذشته است. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به دیدن یک افزایش قابل توجهی در تعداد کمتر احتمال دارد رای دهندگان گاه به گاه رای دهندگان برای اولین بار رای دهندگان هر کدام نوع از رای دهندگان." استان و شهرستان مصرف شد در هر مرحله ممکن است به اطمینان حاصل شود مردم می توانند رای, او گفت:. "چالش ما نمی خواهد برود. و آنها نمی خواهد حل و فصل خود را اگر ما این را در انتخابات."

راجر Aceves, طولانی ترین خدمت عضو نشسته در شورای وزن در گذشته است. "اکثریت بزرگ ما از تشکیل از یک کار furloughed کار اخراج شدند و یا کسب و کار خود بازگشت نیست," او گفت:. اگر 579 نفر نظرسنجی حتی بیشتر رفت unpolled, Aceves فکر می کردم. "این هستند که در انتخابات ماه نوامبر است." فقط به عنوان به سفت کردن کمربند خود را, "کارکنان انجام یک کار بزرگ هزینه های برش. که آنچه می خواهد شما را به انجام," او گفت: دیگر از اعضای شورای.

در حالت عادی زمان Aceves ادعا کرد او را کاملا پشتیبانی بالا بردن Goleta مالیات 1 درصد به سطح کارپینتریا و سانتا باربارا 8.75 درصد است. "اما در حال حاضر زمان مناسب برای جمع آوری مالیات به هیچ وجه نمی هنگامی که ما در حال رفتن به یک رکود اقتصادی" و پیش بینی افسردگی است. ساکنان بودند که از کار و بیکاری را در پیدا کردن که در پایان ژوئیه, او گفت:. به منظور بالا بردن مالیات 1 درصد "فقط به نظر نمی آید خوب است." هزینه های برش و ساخت درآمد بدون افزایش مالیات بود و راه رفتن: "ما در حال رفتن به قادر به مالیات ما راه خروج از این."

نیاز به یک فرد رای برای به دست آوردن رای خود را اندازه گیری به جای رفت و 3-2 برای زبان های رای به بازگشت به میدان نبرد در جولای 7.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن