Goleta نیاز به ماسک صورت در کسب و کار

Goleta آخرین شهرداری به منظور ماسک-پوشیدن برابر COVID-19 ویروس برای همه ساکنان و مقررات جدید است که در زمان ا

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

Goleta آخرین شهرداری به منظور ماسک-پوشیدن برابر COVID-19 ویروس برای همه ساکنان و مقررات جدید است که در زمان اثر خود را به عنوان اتفاق آرا شورای شهر رای گیری شنبه شب. ضروری کسب و کار باید به جلوگیری از مشتریان از ورود کسانی که ماسک-کمتر قطعنامه متحده و همچنین ارائه آنها را برای کارگران است.

برخی از councilmembers شد با احتیاط از در نظر گرفتن یک گام از شهرستان بود و در عین حال به. "ویروس احترام نیست مرز" Councilmember راجر Aceves مشاهده کرد تا به بهداشت عمومی را به چنین اظهارات countywide. "اگر بخش نمی تواند هماهنگ چیزی شبیه به این, چگونه آن را هماهنگ بازگشایی؟" Goleta خواهد نمی تواند به تنهایی, شهرستان, مدیر, میشل گرین پاسخ داد; سانتا باربارا تا به حال ساخته شده تماس بگیرید زودتر و بردسير و سانتا ماریا شد بحث در مورد آن.

چند بلندگو تن به تن جوانب مثبت و منفی از ماسک موضوع است. چهار — از جمله لی هلر با S. B. شهرستان ماسک شبکه اظهار داشت که هزاران نفر دوخته شده بود در حال حاضر استدلال کرد که با پوشیدن ماسک نگه داشته و هر کس امن به خصوص کارگران ضروری کسب و کار مانند فروشگاه های مواد غذایی که نباید به برخورد لخت رو مشتریان. Kristen Miller با Goleta اتاق بازرگانی اشاره کرد این گروه در حال حاضر ارائه شده 10,000 ماسک رایگان بود و در حمایت از آنها — "ما مانند ماسک," او گفت: شورای — اما کسب و کار شد و صدمه زدن در COVID اقتصاد و دیگری نیاز بود یک بار اضافه شده.
به عنوان با دیگر COVID مقررات اجرای خواهد شد تا حد زیادی وابسته به مردم خود محافظ غرایز. به نظر می رسید روشن است که کالیفرنیا خواهد بازگشایی تنها با همکاری مردم گفت: Councilmember Kyle Richards. "با این قطعنامه ما نیاز به مطمئن شوید که ماسک در دسترس هستند," او گفت: تشویق کارکنان به کار با هلر شبکه. ریچاردز همچنین اشاره کرد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اظهار داشت که با پوشیدن یک پارچه صورت پوشش کمک به سرعت گسترش ویروس و شهر جدید قانون شد و به تنهایی در یک علمی اندام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب