Goleta Solicits مشاوره در ایستگاه قطار

Goleta دهکدهای از 8000 متر مربع به قار قار کردن در قطار انبار ساختمان و 13 میلیون دلار در کمک مالی اولیه برای

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

Goleta دهکدهای از 8000 متر مربع به قار قار کردن در قطار انبار ساختمان و 13 میلیون دلار در کمک مالی اولیه برای ساخت آن است. اما آنچه باید به آن نگاه مانند?

که سوال این است که تا به پاسخ. سه طرح در, نمایش آنلاین در اینجا یک زوم جلسه طول می کشد محل در ژوئن 3 در 6 p. m. برای دادن و گرفتن در مفاهیم مختلف. اطلاعات کامل در دسترسی به جلسه مجازی در صفحه پروژه.

نقطه فقط به سمت دیگر موجود در قطار بستر های نرم افزاری در جنوب لا Patera خط شامل پیر مستقیم تسکین انبار. Goleta امیدوار است آن را تبدیل به راحت و امن ایستگاه خانه با یک لابی, فروش بلیط الکترونیکی, غرفه های کافه جلسه جامعه, فضای, دستشویی, حمام و منطقه در حال تغییر و دوچرخه و چمدان سازی. مسیر های اضافی برای آینده آموزش ذخیره سازی و بیشتر سرویس رفت و آمد فکر است که در حال دوچرخه و عابر پیاده راه و شاتل به و از فرودگاه.

لطفا به صفحه پروژه که شامل یک اسلاید نشان می دهد که ارائه ایده های طراحی floorplan و جاده. این شهر همچنین می خواهد به شنیدن نظرات از طریق یک بررسی مختصر که می پرسد برای یک رتبه بندی از قطار ایستگاه ملایمت انتخاب کند.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب