Goo Goo Dolls' deluxe edition از 'قرص معجزه' در کیسه مخلوط sans شگفتی

درجه: 3.0/5.0 هر چند Goo Goo Dolls خود را منتشر 12th آلبوم معجزه قرص, آخر سپتامبر این گروه در نظر گرفته شده بر

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

درجه: 3.0/5.0

هر چند Goo Goo Dolls خود را منتشر 12th آلبوم معجزه قرص, آخر سپتامبر این گروه در نظر گرفته شده برای نگه داشتن جریان جاذب, احساس خوب, آهنگ آینده با رونمایی سه آهنگ جدید در لوکس نسخه جولای 10. این آهنگ قبلا منتشر نشده اضافه کردن به ماهیت خوش از آلبوم اما دقیقا نمی آورد و چیز خاصی به جدول. در حالی که آنها در خدمت به عنوان یک فرمت به رکورد که شامل بسیاری از کوتاه, punchy, آهنگ به جای طولانی فزاینده آنهایی آهنگ های جدید همه بیش از حد خاک آشنا.

نه تنها نسخه لوکس تحویل احساساتی صدای تودماغی ساخته شده است که Goo Goo Dolls, معروف, اما آن را نیز بارهای شنوندگان با قدرت پاپ قلاب است که این گروه با تجربه در تلاش برای ارتقا موسیقی خود را به دوران مدرن. در حالی که این صدا ممکن است متفاوت از Goo Goo Dolls' قبلی کار می کند, قلب و روح همان است که همیشه.

معجزه قرصبه طور کلی بسیار عالی تلاش در بخشی از Goo Goo Dolls به ماندن درست به خود را تا کنون مثبت و مهربان و انسان دوستی. -گیتار رانده با برجسته درامز و تمیز ملودی رکورد زباله نیست حتی یک ثانیه اضافی با کرک. آن است که به دور از تلاش بیهوده برای به دست آوردن ستایش از کسانی که نسبت به این گروه به نوبه خود به بیشتر های تجاری بالغ پاپ. خواننده جان Rzeznik را برای تلفن های موبایل صدای نا محدود فقط به عنوان آن را بیش از 20 سال پیش در Goo Goo Dolls' آهنگ های کلاسیک, "جنس زنبق و سوسن."

برای اولین بار از سه آهنگ "امشب با هم" چیدن تا جایی که افزایش آهنگ "فکر می کنم آن را بیش از" سمت چپ خاموش. "امشب با هم" مرزهای قدرت تصنیف اما باعث رکورد به از دست دادن برخی از بخار به دلیل عدم منحصر به فرد قلاب و ابزاری licks. این آهنگ به نظر می رسد بیشتر کم عمق lyrically نسبت به بقیه آلبوم, اما آن را نور و شنگول آهنگ, ظاهرا یکی در نظر گرفته شده به سادگی لذت می برد سطحی.

"مسیر درست" آغاز می کند و پس از آن دستاوردهای قابل توجهی سرعت با Rzeznik از دست دادن موقعیت خود را به عنوان خواننده به گروه عضو رابی Takac که دارای raspier تن خود را تحویل. با جاذب prechorus خرابی آن سرچشمه tinges نوستالژی در حالی که هدف به یک تازه ترکیب. مسیر نجات "امشب با هم" با آن پیام خوش بین بودن "در مسیر درست" و خشنود ملودی. از سه آهنگ "مسیر درست" بهترین متناسب به صوتی و تغزلی تم معجزه قرص.

اگر از آن می آید آخرین رکورد "فقط مرد" است ستاره دانلود آهنگ جدید, یک اتهام, توانمندسازی آهنگ lyrically مجموعه را به یک پیانو آهسته و ملایم گیتار. "من به شما تصمیم می گیرید که فقط جهنم من/ من فقط یک مرد" Rzeznik آواز می خواند به عنوان یک تماس به عمل برای کسانی که گوش دادن به عقب براند در برابر سختی و هر کس تلاش می کند برای شکستن آنها را. این آهنگ نیز یک کشتی برای Goo Goo Dolls ادعا می کنند که آنها به طور کامل آگاه است که آنها پروژه خود را به عنوان و هویت خود را در حال تغییر است برای بهتر یا نه همه آن معتقد است.

آهنگ ها در لوکس نسخه از آلبوم ها اغلب نمی موفق به اضافه کردن هر گونه پیشرفت های قابل توجهی به کیفیت آلبوم و انجام نمی بسیار دیگری نسبت دادن این گروه بهانه ای برای rerelease آن کار قبلی ضعیف گریه برای جلب توجه. در قرص معجزهاین سه آهنگ بسیار-خوش آمدید فرمت به این آلبوم اما موفق به هر دو به طور کامل به تصرف جوهر از بقیه ثبت و در حال حاضر یک رمان واقعا نوآورانه علاوه بر Goo Goo Dolls' تحسین آلبومها.

در حالی که آهنگ لزوما بالا بردن این آلبوم آنها را نگه دارید برخی از شایستگی در قالب catchiness و به طور کلی طبیعت مهربان. هنوز هیچ کدام کاملا darren gould که جذب جذابیت از 1990s Goo Goo Dolls ما همه امید آنها می شود. همه آنها نشان دهنده این است که اثبات ملموس که Goo Goo Dolls به سادگی به حال چیزی بیشتر برای گفتن دارد.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب