'چشم خوب' قابل پیش بینی است اما استقبال تنها از پدر هاکی

درجه: 4.0/5.0 با وجود شلوغ طبیعت گشت و گذار سبک راک استرالیا گروه هاکی پدر مصمم به ایجاد امواج. با آن جدیدترین

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

درجه: 4.0/5.0

با وجود شلوغ طبیعت گشت و گذار سبک راک استرالیا گروه هاکی پدر مصمم به ایجاد امواج. با آن جدیدترین تک "خوب چشم" منتشر شد ژوئن 11 از تاخیر آلبوم مغز آب نباتهاکی پدر و هدف در محفظهای قرار دادن احساس خوب طبیعت گشت و گذار راک در حالی که حفظ گردیده سبکی است که به طور فزاینده ای دشوار برای رسیدن به این ژانر است.

"چشم خوب" شروع می شود با یک, رو به آفتاب, fuzzed از ریف که نکات در یک حس امید. کافی اعوجاج حمل و نقل شنوندگان به جهان دیده می شود از طریق یک گرم, فیلتر, خلاصه صحنه اتفاق می افتند.

درام پشت سر هم بر روی صحنه چند ثانیه بعد ساختمان تا آهنگ تا تمام عناصر با هم می آیند به عنوان یک جریان واحد است. لایه بندی یکی از ابزار دیگر را می دهد که آهنگ های لازم عمق و پویا با کیفیت است که آن مانع از سقوط طعمه به یکنواختی. به طور کلی این آهنگ رضایت بخش, روشن, وتر با twinges از جدیت مانند استرن دست کشیدن شما را به واقعیت قبل از لغزش و بازگشت به جهان هاکی پدر گردد برای شما.

عجیب ترین جنبه از این آهنگ این است که عنوان شعر "من یک چشم خوب است." در نظر گرفته شده به عنوان یک اعلامیه از اعتماد به نفس و اعتماد به یکی دل و روده داشتن یک "چشم خوب" قابل تحسین است پیام در بخشی از پدر هاکی. در یک نوع اشباع شده با تیره تر آهنگ ها با معانی منفی این شعر از "چشم خوب" هستند قدردانی تغییر دهید. هاکی پدر و حتی می رود تا آنجا که به می گویند "بله من یک چشم بزرگ." خواننده ژاک استفنسون درست صلیبی برای اعتماد به خود, ارائه, "خوب, من شده است بازی در حالی که برای/ من پرداخت می شود من غرامت پرداخت می شود همه آنها را."

"چشم خوب" به حداقل می گویند است که یک احساس خوب و جاذب آهنگ. آن را به پیروی از استاندارد instrumental دستور العمل برای گشت و گذار راک و حتی شاخه به حومه گشت و گذار راک, خواهر, گاراژ راک. اما دستور محاکمه و درست است و آثار آن را در هاکی پدر را به نفع. "چشم خوب" نمی آوردن هر چیزی به ویژه با توجه به ساختار آهنگ; آن را به یک آهنگ ساده با یک گروه در کنار درب هاله. اما چه خوب است که تصرف شادی بخش soulfulness.

بسیاری از گشت و گذار راک آهنگ بالماسکه احساسی متهم شعر و معانی پشت روشن گیتار و طبل خوش بین اما "چشم خوب" نیست پنهان کردن این واقعیت است که آن را به معنای بالا بردن روحیه و القای امنیت در یک حس از خود در میان اشتباهات و شکست است. "چشم خوب" یک جیغ وداد بازی کردن از طریق یو پی اس و فراز زندگی از زندگی و هر چیز جادویی در میان است. این واقعا یک آهنگ از طریق و از طریق یکی از خالص شادی و رضایت از زندگی و این چیزی است که جوهر از گشت و گذار راک واقعا است — و یا حداقل باید باشد.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن