خوب از بد

فقط در چند ماه coronavirus همه گیر زده تقریبا در هر کشور مشمئز کننده میلیون و باعث نزدیک به 300,000 مرگ و میر.

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

فقط در چند ماه coronavirus همه گیر زده تقریبا در هر کشور مشمئز کننده میلیون و باعث نزدیک به 300,000 مرگ و میر. برای مبارزه با این ویروس دولت مجبور به استخدام مستندات ، quarantines و اجتماعی فاصله مقررات — خاموش کردن صنایع بسته شدن کسب و کار و محدود کردن جنبش — و صدها میلیون ها نفر از مردم بدون کار یا درآمد. اجتماعی و اقتصادی هزینه شده است و ادامه خواهد داد ، وجود دارد یک نتیجه خوب از این فاجعه جهانی — آلودگی هوا قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

محققان تخمین می زنند که آلودگی هوا ناشی اضافی 8.8 میلیون مرگ و میر زودرس در 2015 — کوتاه شدن جهانی دهانه های زندگی به طور متوسط سه سال و مرگ و میر ناشی از جنگ/خشونت و بیماری و بی اهمیت در مقایسه ، تمام جنگ و خشونت در جهان در سال 2015 کاهش امید به زندگی تنها 0.3 سال یک دهم از انسان و زندگی, هزینه های آلودگی هوا است. آلودگی هوا باعث مرگ و میر بیشتر نسبت به مالاریا توسط یک عامل از 19 HIV/ایدز توسط یک عامل از 9 الکل توسط یک عامل از 45 و سوء مصرف مواد مخدر توسط یک عامل از 60.

تخمین زده می شود که حدود دو سوم از جهانی آلودگی هوا ناشی از فعالیت های انسانی. در نتیجه محدود کردن فعالیت های اقتصادی و مسافرت شده است قابل ملاحظه ای پاک تر و واضح تر هوا بیش از صنعتی و مناطق پرجمعیت آشکار مناظر به ندرت دیده می شود, اگر تا کنون توسط مردم ، قول می شنویم بهبود سلامت انسان هستند قابل توجه است. احتمالا این کاهش موقت آلودگی هوا گسترش امید به زندگی تا آنجا که این بیماری همه گیر است که کاهش آن. تحقیقات نشان داده است که پس از کاهش قابل توجهی در ایالات متحده ذرات کاهش می یابد و از سال 2009 از طریق 2016 از اوباما مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات به کاهش درجه استاندارد را ناشی از ذرات معلق به سطح سنبله در نتیجه اضافی 9,700 مرگ و میر زودرس از آمریکایی ها در سال 2018 است.

امیدوارم بعد از این همه گیر فروکش همه مردم و دولتها را تشخیص عظیم اجتماعی و اقتصادی مزایای تمیز کردن هوا قبل از رفتن به کسب و کار به عنوان معمول است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب