خبر خوب خبر بد برای COVID-19

Santa Barbara County مقامات بهداشتی گزارش COVID-19 مورد افزایش 67 در جولای 9, پایین به طور قابل توجهی از 121 م

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

Santa Barbara County مقامات بهداشتی گزارش COVID-19 مورد افزایش 67 در جولای 9, پایین به طور قابل توجهی از 121 مورد جدید گزارش شده در روز قبل از. با توجه به بهداشت عمومی آمار تعداد فعال موارد آغشته از 444 روز گذشته به 359 امروز. که خبر خوبی است. خبر بد این است که تعداد زیادی از مردم در بیمارستان بستری به دلیل COVID شروع به پریدن کرد از 72 روز گذشته به 80 امروز. اگر چه معمولی بستری در بیمارستان برای COVID می تواند از یک تا 47 روز متوسط برای Anglos است 10 روز و برای Latinos آن 11. از 80 بستری COVID بیماران, 23 قرار داده شده در واحد مراقبت های ویژه افزایش دو از روز قبل.

در حالی که COVID مورد اعداد نوسان روز به روز — گاهی اوقات کاملا به طور چشمگیری — روند کلی شوم است به اندازه کافی برای متقاعد کلبه بیمارستان به اعلام آن ضربه زدن به ترمز برای اعمال جراحی الکتیو. کلبه هنوز ارائه برخی از روش انتخابی اما نه به عنوان بسیاری از. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به "S. B. COVID بستری شدن در بیمارستان رسیدن به تمام زمان بالا" توسط تایلر هیدن.)

ائمه جمعه شهرستان ونتورا مقامات بهداشت عمومی خود را اعلام کرد, اتاق های اورژانس و مراقبت ويژه اشباع رسیده بود و در ظرفیت. لس آنجلس است که در تلاطم چشمگیر افزایش خود را دارد. و اعداد برای سانتا ماریا — مشخص تر شدید و فقر و تنگ و چهارم زندگی, زبان, تفاوت های فرهنگی و chasms — در حال رانندگی این بار برای شهرستان سانتا باربارا. بر اساس آمار اولیه منتشر شده در ماه مه COVID است اثرات احساس نامتناسب با شهرستان لاتین جمعیت که گزارش میزان عفونت و بستری نرخ به طور قابل توجهی بالاتر از نمایندگی خود را در جامعه به عنوان یک کل. شهرستان مدیران باید امن 15 اتاق های هتل برای کمک به ارائه "عدم جمع" فضا برای افرادی که آلوده به قرنطینه. از آن 12 در حال حاضر اشغال شده است. (برخی از این فضاها می تواند اشغال شده توسط افراد بی خانمان نیز هست.)

در حالی که COVID ممکن است این شهرستان را قریب به اتفاق قربانیان بحران بهداشتی در حال حاضر بیماری های دیگر ادامه مصرف و عوارض آنها تخت بیمارستان مورد نیاز برای آنها را. در حال حاضر حدود 55 درصد از بخش مراقبت های ویژه واحد اشغال شده نه همه با COVID بیماران. حدود 60 درصد از شهرستان تخت بیمارستان نیز سخن گفته است.

COVID عفونت نشان داده اند توانایی برای سرعت بخشیدن به از بد به بدتر در مدت زمانی کوتاه. این موجودات گفت: Santa Barbara County بیمارستان ظرفیت می افتد به خوبی در درون دولت مورد نیاز کوسن. که در آن سانتا باربارا تا موفق به دیدار با کسانی که دولت دستورالعمل این است که برای تعداد موارد جدید در هر 100 ، 000 بیش از یک دوره 14 روزه. دولت اجازه می دهد تا بیش از به طور متوسط از 100 در هر 100 ، 000. سانتا باربارا کانتی رزرو همراه در نرخ 274 موارد جدید. که متریک نگه داشته است سانتا باربارا در تیررس دولت و مقامات بهداشت عمومی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب