رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom: حمایت از یک گروه قومی مطالعات مورد نیاز در CSUs

به عنوان یکی از معدود شاغل لاتین/o اعضای هیات علمی در سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا — که در آن لاتین/سیستم عا

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

به عنوان یکی از معدود شاغل لاتین/o اعضای هیات علمی در سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا — که در آن لاتین/سیستم عامل را تشکیل می دهند تنها 4 درصد از اعضای هیات علمی شاغل — من درخواست کرد که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom ثبت نام AB 1460 این مطالعات قومی لایحه پس از آن می رسد ،

به عنوان یک پسر از مهاجران مکزیکی که متولد کالیفرنیا, شهرستان پایتخت, من نه درخواست و نه گدایی Newsom. این است که یک "مادر من" و یا "ترجمه" بپرسید. در میان نژادی عدالت جنبش به رهبری دانشکده رنگ دانش آموزان از رنگ و جامعه فعالان Newsom باید انجام کار درست برای ایالت کالیفرنیا و آن CSU دانش آموزان است.

در حالی که من اعتقاد ندارم در حل و فصل برای خرده AB 1460 نشان دهنده کوچک و در عین حال مهم برای اولین بار شروع به تنوع در CSU سیستم های درسی با سه واحد مطالعات قومی درس برای فارغ التحصیلی. در زمانی که پرده های سفید برتری در حال پاره کردن, به عنوان نشان داده شده توسط حذف مؤتلفه مجسمه های سراسر کشور این است که زمان برای Newsom به مخالفت با لایحه با هدف آموزش فردا رهبران در مورد تاریخچه و وضع اسفناک racialized به حاشیه رانده شده و otherized.

با توجه به این که Newsom قدرتمند ترین فرد در کالیفرنیا اگر هر چیزی او باید آن را امضاء برای میراث او. Newsom نمی خواهید به دنبال در ننگین مراحل فرماندار سابق پیت ویلسون با پشتیبانی خود را در سال 1994 از گزاره 187 — یک شکست خورده نژادپرستانه گزاره با هدف مهاجران. بیش از حد اغلب سیاستمداران صحبت از یک بازی خوب در مورد نژادی عدالت و حقوق صاحبان سهام. اما وقتی که می آید به اقدام آنها پنهان در پشت همان قوانین و مقررات و پروتکل های آن ، و dehumanize آمریکا اقلیت.

همانطور که من در بیان قبلی مقاله از دیدگاه یک عضو هیات علمی از رنگ "مطالعات قومی است که در مورد عزت نفس و خود مختاری. آن را در مورد racialized گروه — کارگران و دانشجویان و محققان سازمان و دیگران خودداری مشاهده شود یا gazed پس از یک Eurocentric پارادایم به عنوان پایین تر و یا کمتر از. آن را در مورد رد علمی عمل بودن اشیاء از مطالعات. ما تقاضا می شود افراد در این معادله است. به عنوان افراد ما لازم نیست خارجی ها نوشتن داستان ما, روایت ما از تاریخ و برنامه ریزی آینده ما را." این چیزی است که باعث می شود این دوره نیاز بسیار مهم: به تمام دانش آموزان در خواندن و درک تجارب racialized گروه در کلمات خود را با صدای خود را.

در پایان روز از ایجاد سه واحد مطالعات قومی البته نیاز است که جزئی درخواست. این را شامل نمی شود و به اصطلاح رادیکال ایده های مانند لغو پلیس زندان ها و بازداشتگاه های اداره مهاجرت مراکز در کالیفرنیا نژادپرستانه نهادهای است که ضرب و شتم و قتل و قفس عمدتا قهوه ای و سیاه و سفید بدن. بنابراین با توجه به این که AB 1460 نمی کند, را تهدید می کند وضعیت موجود در یک رادیکال یا تحول شیوه چرا Newsom در حال حاضر متعهد به امضای آن ؟

در حالی که CSU صدراعظم تیموتی سفید مخالف AB 1460 اکثریت CSU دانش آموزان nonwhite. از 23 CSU دانشگاه, 21 اسپانیایی هستند-در خدمت نهادهای; در repugning AB 1460 این صدراعظم است و نه به نمایندگی از منافع CSU دانش آموزان است.

Newsom نباید فریب CSU سیستم رقیق شده "مطالعات قومی و عدالت اجتماعی" فارغ التحصیلی نیاز که شامل دوره های آموزشی در مورد مسائل و گروه فراتر از AB 1460 چهار تعیین شده گروه: لاتین/o آمریکایی ها, آمریکایی های آفریقایی تبار, آمریکایی های بومی و آسیایی و آمریکایی است. با فراتر رفتن از این گروه به بحث در مورد هر و همه نوع از "سلسله مراتب و ظلم و ستم" این رقیق نیاز به دنبال دلجویی از هر کس مانند نژادپرستانه "تمام زندگی ماده" می کند. اگر "مطالعات قومی و عدالت اجتماعی" شامل همه چیز ممکن است تبدیل شدن به چیزی.

این درخواست رسمی به پشتیبانی AB 1460 بخشی از یک بزرگتر نژادی عدالت جنبش به رهبری دانشکده رنگ دانش آموزان از رنگ و فعالان جامعه. این همچنین شامل CSU نیروی کار در پیشرفت مطالعات قومی کالیفرنیا دانشکده انجمن و دیگران که به دنبال تبدیل آموزش عالی به منعکس کننده تغییر جمعیتی این کشور است.

علاوه بر این به عنوان عضو هیات علمی سنا در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در شهر پومونا من خوشحالم که به گزارش ما به تازگی تایید شده ضد نژادپرستانه قطعنامه که شامل پشتیبانی برای مطالعات قومی فارغ التحصیلی نیاز به دنبال در قدم به قدم از دانشگاه ایالتی سن دیگو و CSU استنیسلاس. این هم که CSU نورتریج علمی سنا به صراحت پشتیبانی AB 1460 در یک قطعنامه چیزی که UC سیستم باید در نظر انجام و شاید پیاده سازی خود را.

مانند باب دیلن معروف ترانه "بار آنها Changin" من امیدوارم که Newsom به عنوان فرماندار این ایالت کالیفرنیا "توجه(s) تماس" برای چه ما — racialized به حاشیه رانده شده و otherized — خواستار هستند در طول این دوران تاریک: به گوش و به درمان با عزت و احترام.

Álvaro Huerta, Ph. D. '11 یک دانشیار در مناطق شهری و برنامه ریزی منطقه ای و همچنین قومی و مطالعات زنان در دانشگاه ایالتی پلی تکنیک کالیفرنیا کالیفرنیا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن