رژیم صهیونیستی. Wolf گسترش اخراج و سلب حق اقامه دعوی در مهلت قانونی از طریق اوت

آسوشیتد پرس منتشر شده 1:27 PM EDT Jul 9, 2020HARRISBURG, Pa. (AP) — رژیم صهیونیستی. تام ولف در روز پنج شنبه تم

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

HARRISBURG, Pa. (AP) — رژیم صهیونیستی. تام ولف در روز پنج شنبه تمدید یک ایالت توقف سلب حق مالکیت و اخراج تا Aug. 31 و گفت مستاجرها باید فضای تنفس بیشتری در میان همه گیر.

گرگ دولت مواجه شده است خواستار رشد به تمدید 4 ماهه مهلت قانونی که تعیین شده بود به گذشت جمعه — با طرفداران مسکن و دیگران پیش بینی عجله به دادگاه و موجی از اخراج و بی خانمانی. مجلس نمایندگان و سنا دموکرات ها نیز شده بود با فشار دادن دکمه سمت فرماندار دموکرات برای فرمت.

"من از این اقدام برای کمک به خانواده ها می دانند که آنها را باید یک سقف بالای سر خود و از یک مکان به مکان زندگی می کنند در حالی که همه ما مبارزه با COVID-19 همه گیر" گرگ گفت: در انتشار اخبار. "در آن طول می کشد یک بار از افرادی که در حال مبارزه و تضمین می کند که خانواده ها باقی می ماند می تواند در خانه های خود را به طوری که آنها می تواند به حفظ سلامت خود و رفاه."

بیشتر: ضروری کارگر یک کارمند بیمارستان او قرارداد COVID در محل کار و درگذشت

بیشتر: نیویورک شهرستان, پزشکی قانونی: در اینجا چگونه COVID مرگ و میر شناخته شده است. اعداد اغراق آمیز نیست

صاحبخانه شده اند و به راه انداختن یک مبارزه قانونی در برابر توقف کرد و گفت که آنها تحت فشار به نگه دارید تا با مالیات و بیمه و خدمات تعمیر و نگهداری و پرداخت وام مسکن بدون توانایی برای اجرای توافق نامه اجاره نامه. دادگاه عالی ایالت هنوز به حکومت خود طرح دعوی در دادگاه.

پنسیلوانیا با استفاده از 175 میلیون دلار از آن فدرال coronavirus امداد پول به ارائه اجاره کمک به واجد شرایط مستاجر و وام مسکن کمک به مالکان اما پول آغاز شده است جریان در عین حال و 750 دلار به ازای هر ماه کلاه اجاره پرداخت نمی خواهد به اندازه کافی برای پوشش کامل اجاره مقدار در بسیاری از موارد.

اخراج متوقف شده اند از اواسط ماه مارس برای اولین بار توسط دیوان عالی کشور و بعد از آن توسط فرماندار ،

گرگ را مبنی بر سلب حق مالکیت و اخراج را پوشش نمی دهد یک مستاجر که خسارت اموال قانون را می شکند یا نقض اجاره نامه در برخی از راه های دیگر غیر از دلیل عدم پرداخت اجاره و یا overstaying اجاره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن