رژیم صهیونیستی. Wolf مسائل سبز فاز منظور فراهم می کند هدایت در ناهار خوری و ورزش حرفه ای

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 6:43 PM EDT مه 27 سال 2020روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی است. تام گرگ صادر

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی است. تام گرگ صادر شده به منظور توضیح بیشتر بازگشایی روند سبز فاز شهرستانهای داد و راهنمایی در فضای باز ناهار خوری زرد شهرستانهای ناهار خوری, در, سبز, استان ها و ورزش حرفه ای در زرد شهرستانهای استان است.

وجود دارد 17 شهرستانهای حرکت خواهد کرد که به سبز فاز روز جمعه: Bradford, کامرون, شیپور کلیرفیلد Crawford, گوزن, جنگل, Jefferson, لارنس, McKean, Montour, پاتر, اسنایدر, Sullivan, Tioga, Venango و وارن.

وجود دارد تمام قبلی اقامت در خانه سفارشات معلق خواهد شد.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: Pa. بیش از 750 مورد جدید چهارشنبه; ایالت مجموع نزدیک 70K

گرگ و وزیر بهداشت دکتر راشل Levine به روز شده موجود زرد فاز سفارشات با برخی از تجدید نظر:

  • این سفارش شامل مقررات مربوط به کسب و کار است که اجازه داده شد به رفتار فرد در عملیات زرد فاز کسانی که مجاز به کار با برخی از محدودیت های فرد در عملیات و کسانی که مجاز هر فرد در عملیات تحت زرد فاز.
  • نظم همچنین شامل راهنمایی در اشغال محدودیت و ایمنی و بهداشت سفارشات که کسب و کار باید پایبند به زیر سبز فاز.
  • ویژگی های گنجانده شده در این مناطق است که باید پرسش از صاحبان کسب و کار و ساکنان از جمله:
    • مراقبت شخصی از جمله سالن مو و آرایشگر مغازه ها باید کار توسط قرار ملاقات فقط; قرار ملاقات و یا رزرو نیز به شدت تشویق به ورزشگاه و یا چشمه های معدنی.
    • هر جمعی برای برنامه ریزی یا خود به خودی صورت بیشتر از 250 افراد ممنوع است. این شامل اما نه محدود به, یک, کنسرت, جشنواره, نمایشگاه, کنفرانس, رویداد ورزشی, نمایش فیلم یا اجرای تئاتر.
    • کلیساها و کنیسه ها و معابد و مساجد و دیگر مکان های جمع عبادت به طور خاص از مطالعه حذف از محدودیت های ایجاد شده توسط سفارش. این موسسات به شدت تشویق به اجرای اجتماعی فاصله و سایر اقدامات کاهش چنین به عنوان پوشش در تجمعات.
    • ملاقات به زندان ها و بیمارستان ها ممکن است سر موضوع به صلاحدید مرکز. بازدید کنندگان که در تعامل با شهروندان و بیماران باید سخت کوش در مورد بهداشت. با توجه به اهمیت حیاتی محدود COVID-19 قرار گرفتن در معرض در خانه های سالمندان, خانه سالمندان ملاقات محدودیت را ابتدا در محل باقی می ماند.

فضای باز ناهار خوری زرد فاز

گرگ دولت مشغول به کار با Pennsylvania رستوران و محل سکونت ارتباط به توسعه هدایت در ناهار خوری در هر دو رنگ زرد و سبز فاز.

آغاز ژوئن 5, رستوران ها و خرده فروشی مواد غذایی خدمات کسب و کار واقع در شهرستانهای استان تعیین شده که در زرد مرحله مجاز به اضافه کردن ناهار خوردن در خدمات در مناطق صندلی در فضای باز تا زمانی که آنها به شدت پایبند به الزامات ارشاد از جمله اشغال حداکثر محدودیت.

مناطق داخلی از جمله نوار مناطق از رستوران ها و خرده فروشی مواد غذایی خدمات کسب و کار باید بسته به مشتریان به جز از طریق ترافیک. غیر-نوار صندلی در فضای باز ممکن است مورد استفاده برای مشتریان صندلی. مشتریان که در حال خدمت باید نشسته در یک جدول.

وجود دارد برخی از ممنوعیت. این مجاز در رستوران ها و غذاخوری مناطق:

  • سلف سرویس غذا یا نوشیدنی گزینه های مانند بوفه سالاد و چاشنی ها و نوشیدنی ایستگاه.
  • چاشنی در جداول; این باید توزیع کارکنان بر اساس درخواست مشتری.
  • قابل استفاده مجدد منوها.
  • جایگزینی مواد غذایی و آشامیدنی از ظروف و یا اجازه می دهد پیاده سازی آورده شده در توسط مشتریان.

ناهار خوری در سبز فاز

خرده فروشی مواد غذایی خدمات کسب و کار از جمله رستوران ها و کافه های واقع در شهرستان ها در سبز فاز مجاز به ارائه را خارج و تحویل فروش و همچنین به عنوان ناهار خوردن در خدمات در هر دو محیط داخلی و فضای باز صندلی مناطق تا زمانی که آنها به شدت پایبند به الزامات راهنمایی.

هیچ کسب و کار مورد نیاز است به رفتار فرد در عملیات و نباید فراموش بنابراین اگر قادر به پیروی قابل هدایت است.

بیشتر: کروناویروس در Pa.: فرماندار به تشریح برنامه برای بازگشایی بقیه دولت

ناهار خوری هدایت نیز اشاره می کند که رستوران ها و خرده فروشی مواد غذایی خدمات کسب و کار واقع در شهرستانهای استان تعیین شده که در فاز قرمز مجاز به ارائه را خارج و تحویل فروش فقط و ممکن است اجازه می دهد تا خدمات و یا مصرف مواد غذایی یا نوشیدنی ها در محل.

ورزش حرفه ای

ورزش حرفه ای مجاز به تمرین و یا بازی در زرد و سبز مراحل بازگشایی بدون در محل یا محل تماشاگران اگر تیم (یا لیگ از طرف تیم) را توسعه داده است یک COVID-19 ایمنی طرح است.

یک طرح باید به تصویب پنسیلوانیا وزارت بهداشت و شامل در میان نیازهای دیگر تست یا غربالگری و نظارت از همه در محل برگزاری بازیکنان و پرسنل.

بدون فن یا تماشاگران ممکن است اجازه داده شود در فضای داخلی و یا بیرونی محل اموال.

ورزش حرفه ای سازمان ها را تشویق به تماس با گرگ دولت به سهم بازگشایی مجدد برنامه ها و دریافت آنها تایید شده توسط وزارت بهداشت ،

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن