دولت گرگ بازدید از یورک ، بحث $ 96M در کمک های مالی کسب و کار کوچک ، کمک هزینه های COVID - کمک

نیل استرابیگ یورک دیلی رکوردمنتشر شده در 4:29 EDT یدلایمخیرات اوت 17, 2020دولت گرگ ساخته شده توقف در نیویورک ب

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

دولت گرگ ساخته شده توقف در نیویورک بعد از ظهر امروز به اعلام آزادی 96 میلیون دلار بودجه برای دور اول از کمک های مالی کسب و کار مزیت.

کمک های مالی بخشی از برنامه کمک های مالی کسب و کار کوچک این ایالت است. اولین دور بودجه بخشی از 226 میلیون دلار است که در امداد COVID-19 از طریق اداره جامعه و توسعه اقتصادی اختصاص داده شده است.

ولف در مقابل مرکز آموزش روزهای جادویی در یورک گفت: «بیشتر امکانات مراقبت از کودکان در پنسیلوانیا مجبور به بستن در بدترین حالت همه گیر بود» "بیشتر آنها مشتریان خود را بهبود نیافتند زیرا والدین نگران امنیت فرزندان خود هستند."

فرماندار در جریان کنفرانس مطبوعاتی به رسانه ها سخنرانی کرد و خاطر جمع آوری کرد که ۵۱ درصد از بودجه برای دور اول کمک های مالی به کسب و کارهای یکه و عمدتاً متعلق به اقلیت ها و اداره کننده کسب و کارهایی مانند مرکز یادگیری روزهای جادویی رفت.

"من واقعا باور دارم که کسب و کار کوچک مانند ما ستون فقرات جامعه ما هستند، "جادویی روز ها هم مالک آدرین دیویس گفت. به طور سنتی، کسب و کارهای کوچک، به ویژه موسسات اقلیت و زن متعلق به، برای سرمایه کسب و کار و بودجه ناديده گرفته شده اند ... ما همه در این با هم و تا زمانی که ما به هم چسبیده ما را از طریق این همه گیر مبارزه خواهد کرد و یک روز بهتر را ببینید."

دیویس با خواهرش ورونیکا باتی هم صاحب روزهای جادویی است. مرکز مراقبت و یادگیری کودکان در خدمت بیش از 100 کودک 12 سال و زیر. روز جادویی 25،000 دلار کمک هزینه داده شد.

در شهرستان یورک، 25 کسب و کار، از جمله روزهای جادویی، در مجموع 385،000 دلار کمک مالی دریافت کرد.

در مجموع، DCED 96 میلیون دلار کمک مالی به 4933 کسب و کار در سراسر 67 ایالت داد. معاون وزارت امور خارجه DCED نیل ویور گفت : مبلغ کمک هزینه به طور متوسط اعطا شده 25،000 دلار بود.

شرایط لازم برای کسب و کار بابا کمک هزینه

  • کسب و کار باید در پنسیلوانیا واقع شده باشد و باید حداقل ۵۱ درصد از درآمد خود را در داخل ایالت تولید کند.
  • درآمد سالانه باید 1 میلیون دلار یا کمتر از پیش COVID.
  • باید ۲۵ یا کمتر کارمند داشته باشد قبل از ۱۵ فوریه ۲۰۲۰.
  • کسب و کار (ها) باید در حال اجرا و یا قبل از یدلایمخیرات 2020 فوریه 15.
  • برای پوشش هزینه های مرتبط با COVID-19 باید از کمک مالی کمک هزینه استفاده شود.
  • متقاضی نمی تواند از طریق ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، هیچ گونه بودجه اعطایی دولتی دیگری را بین دوره ۱ ژوئن ۲۰۲۰ درخواست یا دریافت کند.

در DCED، کمک به کسب و کارهای کوچک بخشی از ماموریت اساسی ماست، ویور گفت. کسب و کارهای کوچک پنسیلوانیا هسته اصلی مشترک المنافع و اقتصاد ما هستند."

این فقط مراقبت از کودکان نیست که از این کار بهره مند است. وقتی این همه گیر شدن بالاخره تمام شود همه ما نیاز به فروشگاه ها برای خرید داریم، همه ما نیاز به رستوران داریم تا با دوستانمان به آن برویم. ما همه به مکانیک، باربر، تولیدکننده و گلفروش نیاز داریم." چه ما صاحب کسب و کار کوچک، چه کارگر و چه مصرف کننده. همه زندگی ما از یک جامعه تجاری پر رونق بهره مند هستند."

پنجره برای دور دوم کمک های مالی کسب و کار کوچک دولتی کمک های مالی در حال حاضر باز است و تا 28 اوت باز باقی خواهد ماند. انتظار می رود که مبلغ ۱۳۰ میلیون دلار باقی مانده در جریان نزدیک شدن به دوره دوم ارسالی، به دست ما داده شود. واشنگتن دی سی دی کمک های مالی بین 5000 تا 50000 دلار را فراهم خواهد کرد.

کسب و کار واجد شرایط باید از طریق یک موسسه مالی توسعه جامعه واجد شرایط اعمال می شود. در شهرستان یورک، موسسات واجد شرایط برای کمک های مالی تجاری، صندوق سرمایه گذاری دوباره، فینانتا، دارایی، راش سرمایه، جامعه صندوق اول هستند.

اشخاص علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درخواست به وب سایت DCED مراجعه کنید.

نیل استربیگ روزنامه نگار روزنامه نیویورک دیلی رکورد و مدعو برای نیویورک در خبرنامه انتقال است. او می تواند در ساعت nstrebig@ydr.com، 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

از خوندن داستان هايي مثل اين لذت ببريد؟ کمک به ما چراغ روشن نگه دارید و ثبت نام برای اشتراک دیجیتال YDR و حمایت از روزنامه نگاری محلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن