فرماندار Newsom اعلام کرد غرامت کارگران, مزایای کارگران که قرارداد COVID-19 در طول اقامت در خانه سفارش

به عنوان کالیفرنیا آماده برای ورود به مرحله 2 از بازگشایی تدریجی از دولت این جمعه فرماندار گاوین Newsom امروز

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان کالیفرنیا آماده برای ورود به مرحله 2 از بازگشایی تدریجی از دولت این جمعه فرماندار گاوین Newsom امروز اعلام کرد که کارگران که قرارداد COVID-19 در حالی که ممکن است واجد شرایط برای دریافت غرامت کارگران. فرماندار امضا فرمان اجرایی که ایجاد یک زمان محدود اثر فرض برای دسترسی به جبران خسارت کارگران مزایای قابل اجرا به کالیفرنیا که باید کار در خارج از خانه های خود در طول اقامت در خانه سفارش دهید.

"ما در حال از بین بردن یک بار برای کارگران در خط مقدم که خود را در معرض خطر خود ایمنی و بهداشت برای ارائه خدمات اساسی به ما همکار کالیفرنیا به طوری که آنها می توانید دسترسی به منافع و قادر به تمرکز بر روی بهبودی خود را گفت:" فرماندار Newsom. "جبران خسارت کارگران یک قطعه مهم برای بازگشایی دولت و آن کمک خواهد کرد که کارگران مراقبت از آنها نیاز به دریافت سالم و در محافظت از سلامت عمومی است."

کسانی که واجد شرایط خواهد شد که این اثر فرض اگر آنها آزمایش مثبت برای COVID-19 یا تشخیص داده شد با COVID-19 و تأييد مثبت آزمون در 14 روز پس از انجام یک کار و یا خدمات در محل کار پس از اقامت در خانه سفارش صادر شد در 19 مارس سال 2020 است. این فرض را در محل اقامت به مدت 60 روز پس از صدور فرمان اجرایی.

فرماندار همچنین یک فرمان اجرایی را امضا که waives مجازات برای مالیات بر املاک پرداخت می شود پس از مارس 10 برای مالیات دهندگان که نشان می دهد آنها را تجربه کرده اند مشکلات مالی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر از طریق مه 6 2021. این اعمال خواهد شد به املاک مسکونی و کسب و کارهای کوچک. علاوه بر این حکم اجرایی خواهد شد تمدید مهلت برای کسب و کار خاص به فایل کسب و کار شخصی ملک اظهارات از فردا تا 31 می سال 2020 به اجتناب از مجازات است.

"این COVID-19 همه گیر نهفته است که زندگی و معیشت بسیاری از, و به عنوان ما به سمت باز کردن جوامع محلی ما و اقتصاد ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن کسانی است که اکثر نهفته توانایی به عقب بر گردیم روی پای خود گفت:" فرماندار Newsom.

پس از اعلام وضعیت اضطراری به دلیل COVID-19 روز 4 مارس سال 2020 فرماندار Newsom شده اقدامات به نفع کارگران در خط مقدم از جمله پرداخت مرخصی استعلاجی مزایای کارگران بخش مواد غذایی که به موضوع قرنطینه و یا جداسازی سفارش; بحرانی کودک خدمات پشتیبانی برای کارگران ضروری و جمعیتهای آسیبپذیر اضافی هفتگی مزایای بیکاری و نیاز به کمک در قالب وام برای کسب و کارهای کوچک و فرصت های شغلی در بخش صنایع برای کارگران که آواره شده اند با این بیماری همه گیر.

متن از امروز اجرایی دستورات را می توان یافت در اینجا و اینجا و نسخه می توان یافت در اینجا و اینجا.

اطلاعات بیشتر در مورد این دولت در حال انجام COVID-19 پاسخ تلاش های اینجا. بازدید covid19.ca.gov برای مرحله بحرانی کالیفرنیا می تواند به سالم ماندن و منابع در دسترس برای کسانی که تحت تاثیر شیوع بیماری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن