دانش آموز گرید شکایت شیپنسبورگ دانشگاه بیش از asst. دین ادعا پیشرفت های جنسی

آمبر جنوبچمبرزبورگ افکار عمومی منتشر شده در 6:53 PM EDT Aug 14, 2020یک دستیار سابق تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ش

توسط NEWSWORLDS در 25 مرداد 1399

یک دستیار سابق تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شیپنسبورگ ادعا می کند که سرپرست ش بارها او را برای رابطه جنسی اعلام کرده و سپس سعی کرده است او را به تلافي اخراج کند تا او را به خاطر کم کردن شبه هل داده باشد.

زن در حال شکایت از کالج جنوب مرکزی پنسیلوانیا ، گفت : در شکایت در دادگاه ایالات متحده برای منطقه میانی پنسیلوانیا که آن را نقض عنوان مقررات نهم به دلیل مقامات موفق به جلوگیری از آزار و اذیت ادعا و هیچ کاری برای جلوگیری از آن.

او به دنبال محاکمه هیئت منصفه و به مبلغ نامشخص در خسارت برای پریشانی عاطفی، درد و رنج و بازپرداخت برای تمام حقوق و کمک هزینه های شهریه او می گوید او به عنوان یک نتیجه از اقدامات متهم، در میان چیزهای دیگر محروم شد.

مگان سیلوراسترایم سخنگوی دانشگاه گفت: مشاور حقوقی دانشگاه در حال بررسی شکایت است، اما سیاست آن این است که در مورد دادخواهی در انتظار اظهار نظر نیست.

سرپرست ادعا می شود به دنبال 'مردانه تروا'

شاکی، در شکایت با نام اصلی "جین دو" شناسایی شده است، در آغاز ترم پاییز ۲۰۱۸ به عنوان دانشجو به برنامه کارشناسی ارشد بهداشت روانی بالینی SU ملحق شد. به عنوان بخشی از آن برنامه، او به عنوان دستیار ارشد زیر نظر دستیار رئیس در دفتر آموزش حرفه ای، ادامه و از راه دور، شناسایی شده در شکایت به عنوان "دکتر جین رو" آغاز کرد.

ادعای آزار و اذیت جنسی در ژانویه بعد یا اطراف آن آغاز شد هنگامی که رو "پیشرفت های آشکار جنسی" نسبت به Doe و از او خواست که در سه نفری با او و یک مرد، با توجه به شکایت.

دو گفت که او به رئیس بخش برای شکایت رفت اما قبل از او می تواند هر گونه جزئیات را متوقف شد، چرا که رئیس "نمی خواست در مورد آن را بشنوند."

Roe در ادامه به پیشرفت های جنسی نسبت به شاکی دو تا چهار بار در هر هفته از طریق حدود ماه آوریل، شکایت ایالات.

رو پیشنهاد ش برای "تروا" رو تکرار کرد، شکایت ها او عکس ها و پیام های متنی Doe را نشان داد که در طبیعت جنسی بودند و شروع به "به رخ کشیدن جزئیات در مورد زندگی جنسی او (sic)" کرد.

شکایت یک پیام متنی از ۱۱ مارس ۲۰۱۹ را شرح می دهد که در آن رو به دو گفت که یک همدم مرد ظاهراً معتقد بود که زنان او را به یک بار دعوت کرده اند تا یک سه نفری داشته باشد.

بیشتر: در داخل سوء استفاده از جوانان در معرض خطر در مراکز درمان بابا.

زنان در دو سفر تجاری که در آن رو واکنش منفی نشان داد و به دنبال به دو اخراج پس از رد پیشرفت های خود را.

در طول اولین سفر، به فیلادلفیا در حدود مارس / آوریل 2019، رو ادعا می شود نشان می دهد Doe برخی از عکس ها که در آن او برهنه بود و عمل به عنوان یک سلطه با مردان مختلف، با توجه به شکایت. دو گفت که نمی خواد عکس ها رو ببینه وقتي که اونا به خونه برگشتن، "رو" گفت که "دو" اگه به "رو" به عنوان رئيسش احترام نذاره، نابود ميشه.

شاکی این تهدید را درک کرده است به این معنی که دکتر رو سعی می کرد او را به ارعاب دهد تا پیشرفت های ش را رد نکند،

براي دومين بار، دو براي شکايت به رئيس رفت اما تعطيل شد

پایان سال مدرسه به طور منظم باعث ارتباط کمتر بین دو و رو، اما رو هنوز هم اظهار نظر جنسی زمانی که آنها با هم بودند، با توجه به شکایت.

دومین سفر کاری در اوت ۲۰۱۹ برای کنفرانسی در نیواورلئان انجام شد. doe ادعا می کند که رو دو بار ساخته شده است و پیشنهادات جنسی و "داد و فریاد و نفرین" در Doe در مقابل دیگر شرکت کنندگان پس از دفعه دوم رد شد، شکایت می گوید.

رو ناگهان رفت و دو گفت که او در نیواورلئان رها شده است.

پس از بازگشت به خانه، دو برای چند روز از راه دور کار می کرد زیرا او راحت نیست بازگشت به دفتر. وقتی برگشت، فهمید که رو به همه گفته بود که دیگر در دانشگاه استخدام نیست.

دو بار سوم به سمت رئیس دانشگاه رفت و دوباره بدون نتیجه رفت.

-هر دو زن شغل خود را از دست می دهند

چند روز بعد، معاون منابع انسانی دانشگاه، دو را به جلسه ای فرا می گفت تا در مورد ادعاهای که او در زمان نیواورلئان به رفتارهای غیرحرفه ای دست زده بود، بحث کند.

دو گفت که این رو بود که غیر حرفه ای عمل کرد و جزئیاتی برای آزار جنسی که او در آن مدت به طول انجامیده بود ارائه کرد. هنگامی که معاون رئیس جمهور پرسید که چرا او قبلا شکایت کرده است، دو "نگاه دین و گفت که او سعی کرده است،" ایالات شکایت.

معاون رئیس جمهور در جلسه به دو گفت که اشتغال او در حال فسخ است؛ او آخرین چک حقوق خود را که در ماه اکتبر ، و مزایای نسبت به کمک درسی خود را در ماه دسامبر متوقف شد.

او به او گفت که شکایت آزار جنسی به هماهنگ کننده دانشگاه برای عنوان نهم، قانون فدرال است که محافظت از مردم در برنامه های آموزش و پرورش از تبعیض بر اساس رابطه جنسی است.

چند هفته پس از دو شواهد خود را از آزار و اذیت جنسی به عنوان هماهنگ کننده نهم ارائه, Roe در تاریخ به حال خود قرار داده شد. او در نهایت در به از ای را ختم استعفا داد.

بیشتر: داستان های سوء استفاده، ترس و رعایا نشان داد در بررسی واحد درمان کوهستان جنوبی

بنابر این شکایت، معاون رئیس جمهور نیروی انسانی در نوامبر / دسامبر ۲۰۱۹ به دو گفت که او از شواهد یکهو در مورد ادعاهایش علیه رو یاد گرفته است، و او به بازپس گیری اشتغال خود توجه خواهد کرد. با این حال ، Doe تا به حال چیزی بیشتر در مورد آن را از زمان طرح دعوی در دادگاه شنیده شده است.

تعداد در برابر SU

شکایت ی که دانشگاه را به این موارد متهم می کند:

  • نقض عنوان نهم، quid طرفدار موجود برای آزار جنسی
  • عمدی از پریشانی عاطفی
  • -نظارت ناچیز

آمبر جنوبی را می توان در ساعت asouth@publicopinionnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن