هیئت منصفه نشان

در 12 فوریه سال جاری ایندی کارکنان منتشر شده به ظاهر شتابزده و گمراه کننده حمایت از دس ویلیام برای 1st Distric

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

در 12 فوریه سال جاری ایندی کارکنان منتشر شده به ظاهر شتابزده و گمراه کننده حمایت از دس ویلیام برای 1st District شهرستان سرپرست. این حمایت smacked از یک بار جایگزین مطبوعات تبدیل شده به شدت استقرار. آن را تایید ساخته شده با اندک گنجاندن فضل مخالف ديدگاه.

"هر انتخابات سال سانتا باربارا مستقل تحقیقات مسائل و نامزدها به عنوان دقت به عنوان ممکن است،" ایندی کارکنان اعلام کرد. "در این مسابقات که در آن ما می بینیم گزینه های روشن ما را تایید. ما را تایید نمی کند در هر مسابقه اما در کسانی که ما فراموش کنیم بنابراین با اعتماد به نفس و یا حداقل با یک درک روشنی از اینکه چرا ما حمایت از یک نامزد و یا یک رای گیری ابتکار عمل بیش از دیگری است.

"اما بعد از ویلیامز در شاهدانه قانونی برای سال, ما در حال متقاعد شده است که ویلیامز را برای حمایت از این صنعت جدید است نه سیاسی فاسد یکی از" آنها ادامه داد. "تا زمانی که او شده است در انتخاب دفتر ویلیامز بوده و طرفدار قانونی و مقررات و مالیات. او بود که راه را زمانی که او خدمت در سانتا باربارا شورای شهر; او که راه در حال حاضر."

در نور از دیروز داغدار هیئت منصفه گزارش بر ارتباط این شهرستان با هیئت ناظران به طور خاص ویلیام نقش و محلی ما شاهدانه صنعت, من بپرسید سانتا باربارا مستقل به سرعت جمع شدن حمایت خود را از ویلیامز.

برخی از نکات برجسته در هیئت منصفه گزارش بسیاری از آن شد vocalized نگرانی از بسیاری از اعضای جامعه که در انتخابات دولت:

"شهادت به دست آمده از شاهدان در جریان تحقیقات به عنوان به خوبی به عنوان اسناد و مدارک تولید شده به موجب درخواست توسط داوران توصیف اعطای توسط هیئت آسان و مکرر دسترسی به حشیش لابی های صنعت در طول ایجاد این احکام. ... وجود دارد آشکار عدم محدودیت به زمانی که این تماس ها رخ داده است از جمله درست قبل و یا حتی در طول جلسات هیئت مدیره با شاهدانه تصمیم گیری در دستور کار (sic)"

"اسناد به دست آمده توسط هیئت داوران که تا به حال نشده است که قبلا بصورت عمومی نمایش های حجیم ایمیل از شاهدانه لابی و حشیش تولید کنندگان به اعضای هیئت مدیره. در حالی که داوران می داند که ارسال ایمیل به مدافع موقعیت مطلوب برای منافع مشتری خود را بخشی از این کار از یک لابی آن دلسردکننده به داوران برای دیدن هر دو تن و زمان این ایمیل."

"در تاریخ 20 مارس 2018, افراطی ترین مثال بود ایمیل ارسال شده توسط عضو هیئت مدیره به یک لابی در طول یک جلسه هیئت مدیره درخواست لابی اگر آنها توافق کردند که با یک P&D کارکنان توصیه."

اینها اما تنها تعداد کمی از تاول یافته های موجود در هیئت منصفه گزارش. هر یک از سرپرستان باید 90 روز برای پاسخ. بدیهی است که وجود دارد در حال حاضر شواهد کافی گرفته به رکورد این گزارش وارد می شود. با توجه به اندازه آن است که اخلاق در تصمیم گیری برای Indy کارکنان به رسمیت شناختن جمعی خود را خطا در حمایت ویلیام و موضوع یک مکان جمع شدن.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب