کمک های مالی اهدا شده به دانشگاه برکلی فن آوری های نوآورانه پروژه های

چند دانشکده و دانشجویان دریافت افتتاحیه برکلی Changemaker نوآوری در فن آوری کمک های مالی در تاریخ 25 ژوئن به ص

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

چند دانشکده و دانشجویان دریافت افتتاحیه برکلی Changemaker نوآوری در فن آوری کمک های مالی در تاریخ 25 ژوئن به صورت پروژه محور در سراسر نوآوری های فن آوری در نظر گرفته شده به سود پردیس.

این awardees را به اشتراک بگذارید 400.000 دلار در بودجه به منظور توسعه پروژه های خود را. اعطای رقابت است بخشی از یک طرح بزرگتر ایجاد شده توسط دفتر پردیس افسر ارشد فناوری لایحه آلیسون به پردیس افزایش استفاده از فن آوری های نوآورانه.

"نوآوری" است نه یک "خوب به' " آلیسون گفت: در یک ایمیل. "این ضروری است برای حفظ برتری ما به عنوان یک نهاد و همچنین بحرانی به کمک ما مقیاس در اطراف دسترسی به برکلی آموزش و پرورش است."

بسیاری از برنده شدن پروژه با استفاده از تکنولوژی به آدرس عوارض آورده از راه دور یادگیری است. به عنوان مثال اعضای این گروه شیمی توسعه [email protected] برای ایجاد آنلاین برنامه های درسی خود را برای بزرگترین آزمایشگاه دوره.

به طور مشابه یک پروژه led توسط اعضای پردیس منسجم گروه زیست شناسی با هدف ارائه دانش آموزان با رشته های مجازی و آزمایشگاه تجارب و دانش آموزان به طور مستقیم درگیر در علم است.

"ما می خواستیم به دانش آموزان هنوز هم قادر به مشاهدات با استفاده از ابزار های علمی درگیر در بحث غنی در مورد چگونگی اندازه گیری و سپس آنها را گفت:" تامارا Mau آزمایشگاه آموزش مدیر و یکی از رهبران پروژه در یک ایمیل. "این changemaker فناوری و نوآوری اعطا واقعا اجازه دهید من با کارکنان و مدرسان فکر می کنم با قاطعیت و در راه های جدید برای انجام درست آن."

امید به استفاده از آموزش از راه دور دوره Elnaz Tafrihi که تحصیل برای دکترا در ساختمان برنامه علمی در UC برکلی و دانشگاه معماری استاد Luisa کالداس در حال تلاش برای بهبود حالت آنلاین ارتباطی برای طراحی دانشجویان و استادان از طریق InsightXR یک پلت فرم که در آن مردم می توانند همکاری در محتوای 3D.

اریک Paulos دانشیار مهندسی برق و علوم کامپیوتر در حال کار بر روی ابزار برای بهتر تسهیل کار کیفی — برای مثال مشترک پروژه های طراحی — که در آن راه حل اغلب کمتر ساده و متنوع تر و با سند و مراحل آن طول می کشد برای رسیدن به محصول نهایی.

"وجود ندارد به عنوان ابزار های بسیاری برای حمایت از این فرایند خلاقانه کار به خصوص در تیم ها و گروه ها از طریق طرح های مختلف و نه فقط گرفتن پاسخ نهایی بلکه روند" Paulos گفت.

پروژه های دیگر استفاده از فن آوری به مسائل نژادی و بی عدالتی. مطالعات قومی مدرس پابلو گونزالس اعمال شده به اعطای امید به "شکاف" بین گروه خود و فن آوری است.

از طریق پروژه "داربست داستان/ساختمان جوامع" Gonzalez برنامه ای برای ایجاد یک مرکز که در UC برکلی دانشجویان بهتر می تواند ارتباط برقرار کردن با قومی مطالعات برنامه درسی با استفاده از پادکست و واقعیت تقویت.

داده ها عدالت-جامعه عدالت ابتکار همکاری بین دانشگاه آمریکایی فرهنگ برنامه D-آزمایشگاه و کتابخانه دانشگاه به دنبال توسعه "داده toolkits" به حمایت از شرکای اجتماعی پس از آن را که داده ها را به دانشگاه برای بهبود پس از کارشناسی آمریکایی فرهنگ های برنامه درسی.

"این همه در مورد نژادی سهام گفت:" ویکتوریا رابینسون مدیر آمریکایی فرهنگ مرکز و مدرس در مطالعات قومی و گروه مطالعات زنان. "چگونه دانشگاه اذعان خود منعکس کننده خود را ؟ چگونه ما واقعا درک است که ما باید انجام دهید برای نژادی عدالت؟"

تمام پروژه های در حال انتظار برای استفاده از اعطای کمک های مالی در ماه ژوئن 2021.

تماس با اما Rooholfada در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب