زندگی یونانی فرهنگ را تغییر دهید: این زمان به انشعاب از سبک های کلاسیک و کلیشه

محتوای warning: خشونت جنسی و آزار و اذیت جنسی که به ذهن می آید زمانی که شما فکر می کنم از کسی که در یونان زندگ

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

محتوای warning: خشونت جنسی و آزار و اذیت جنسی

که به ذهن می آید زمانی که شما فکر می کنم از کسی که در یونان زندگی ؟ شاید Bluto Blutarsky از "حیوان خانه" ال وودز از "قانونا بلوند" یا Steve Stifler از این "پای آمریکایی" حق رای دادن?

همه این شخصیت های کهن الگویی تجسم از افراد در زندگی کاملا به نمایندگی از کلیشه است که بسیاری از معاشرت با کلاسیک "frat فرض" یا "دختر خواهری." این کلیشه ها ریشه در یک قرن سابقه از نخبه گرایی و عدم تحمل. و در حالی که یونانی زندگی تکامل یافته است به بهتر آغوش تنوع و ارزش های مترقی هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن. وقت آن است که به کنار گذاشته کلاسیک کلیشه و گام به 2020.

آنچه باید رخ دهد این است که گسترده فرهنگ را تغییر دهید. چیزی که در مورد این نوع از تغییر این است که آن قصد ندارم به اتفاق می افتد در یک ترم و یا یک سال یا شاید حتی چند سال. تغییر مبانی و انحراف از تاریخی استانداردهای اتفاق نمی افتد در یک چشم بر هم زدن.

فرهنگ تغییر زمانی رخ می دهد که افراد پرشور و گروه های کار با هم به سوی یک هدف مشترک بیش از یک دوره قابل توجهی از زمان. آن اتفاق نمی افتد از فداکاری یک فرد به تنهایی — آن را در مورد هر فرد با در نظر گرفتن گام بعدی در مسیر درست به طور مداوم هل دادن به سمت مثبت تغییر و برگزاری کسانی که در اطراف آنها پاسخگو بودن بهتر است.

وجود دارد بسیاری از جنبه های مثبت زندگی یونانی برای ایجاد کردن و من به وضوح نمی تواند در این موقعیت از درخواست برای تغییر اگر من فکر می کردم وجود دارد بد تر از خوب بیرون آمدن از سیستم. بسیاری از دانش آموزان توسعه بسیار نزدیک اوراق قرضه خود را با اعضای همکار در این دوره از گذراندن یک دوره چهار سال با هم. جامعه ای که در حال حاضر شامل حدود 3,600 دانش آموزان یونانی سیستم به ارمغان می آورد و افراد از سراسر جهان با هم به یک گره ،

من را دیده اند دوستان شکوفه های اجتماعی و تبدیل شدن راحت در پوست خود. دانش آموزان بزرگتر در fraternities و sororities به عنوان مربیان از نظر رشد شخصی و پیشرفت تحصیلی. انسان دوستی حوادث غالبا جمع آوری صدها و حتی هزاران دلار نسبت به موسسات خیریه از خانه' انتخاب.

صحبت من شخصا به دست آورده اند خانواده من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم که به عنوان تنها فرزند. از همه چیز این ارتباط عمیق هستند و چه ایستادگی در ذهن من است. من شانه به گریه و من گریه ام به دوش دیگران است. دوستان من و من بدست هر یک از دیگر از طریق سخت ترین زمان و من می دانم که بسیاری از مردم همیشه پشت من.

اما بهترین ارزش است که یک عضو از یونانی زندگی می تواند نگه دارید این است که آگاهی از افت کل سیستم. وجود دارد به طور کلی عدم وجود تنوع ناشی از هزینه های قابل توجه و فرهنگ عدم تحمل اغلب در ارتباط با عضویت. موارد تجاوز جنسی نادر است و روشن است که برخی از برادری خانه تداوم یک فرهنگ است که فاقد احترام به زنان و جوامع به حاشیه رانده شده. این به خوبی شناخته شده مسائل در مورد سیستم است که باید رسیدگی شود.

وجود دارد مقدار زیادی دانش آموزان می توانید به فشار یونانی زندگی در مسیر درست است. برخی از آنچه که من می خواهم برای به انجام رساندن در سال آینده شامل احداث اجباری قبل از استخدام (pre-راش) برنامه نویسی در مورد موضوعات از خشونت و آزار و اذیت جنسی و یا SVSH, اطرافیان مداخله ماده ایمنی و فراگیر; ایجاد یک چارچوب برای کمک به اخوت خود را تغییر دهید داخلی خانه فرهنگ پس از SVSH حوادث و افزایش دسترسی به کمک هزینه تحصیلی به زندگی یونانی دسترسی بیشتر به دانش آموزان در همه زمینه های اقتصادی.

در پایان روز, من هرگز می گویند که زندگی یونانی اصلاحات است که مهم ترین وظیفه برای بهبود زندگی برای دانشجویان در این دانشگاه (در واقع آن را به دور از آن). همه من می توانید بپرسید این است که شما محدود تمامیت زندگی یونانی به یکپارچه.

گویی نه تنها نادرست — با توجه به اینکه دانشگاه برکلی احتمالا یکی از مهمترین و از نظر اقتصادی و اجتماعی متنوع یونانی سیستم در کشور — بلکه ناعادلانه به کسانی که در درون نظام هستند که در تلاش برای انجام دور با جنبه های منفی که اغلب تحت آتش (البته به حق تا!).

تغییر است و نه فقط به نام برای کسانی که در یک برادری یا خواهری بلکه توسط کسانی هستند که بخشی از این جامعه است. این تغییر است که ما نیاز نیست خاموش کردن کل یونانی سیستم; تغییر ما نیاز به اصلاحات داخلی.

یا نه پردیس رسما به رسمیت می شناسد و خانه های یونانی زندگی وجود داشته باشد در بعضی از فرم یا دیگر. به نظر من بهترین کار این است که آن باقی می ماند به رسمیت شناخته شده به عنوان یک نهاد. به عنوان یک مقام رسمی موسسه می توان آن را پاسخگو توسط عوامل خارجی مانند سرب مرکز و همچنین به عنوان مورد نیاز SVSH و ماده, ایمنی, آموزش و پرورش انجام شده در هر ترم.

من تشخیص می دهم که از من تجسم تمام کلیشه ها به طور گسترده ای در ارتباط با زندگی یونانی. من قد بلند و سفید, جنس مخالف, cisgender مرد — چیزی است که من دریافت کرده اند, انتقاد به عنوان یک ASUC سناتور منتخب. در بالا از آن, من از جنوب کالیفرنیا و هرگز تعجب که در آن من ممکن است آن شب خواب یا جایی که من وعده غذایی بعدی خواهد آمد از.

اما من فکر می کنم که اولین گام در ساخت زندگی یونانی در دسترس تر برای همه دانش آموزان است به رسمیت شناختن بخشی از کسانی که مناسب کلاسیک و کلیشه ای که تغییر باید اتفاق می افتد. من تشخیص من امتیاز ذاتی و من نذر به انجام تمام کارهایی که من می توانید کنترل را به خلاص شدن از شر یونانی زندگی از بی احترامی و عدم تحمل با گوش های باز برای ورودی از دانش آموزان هر دو در داخل و خارج از سیستم.

مایکل Savides افزایش کاربر و یک ASUC سناتور منتخب در UC برکلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب