روز سبز در شهرستان نیویورک: سالن مو خوش آمدید اولین مشتریان در 13 هفته

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 12:31 PM EDT Jun 12, 2020لی Heagy نشسته در صندلی در سالن Downunder و گ

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

لی Heagy نشسته در صندلی در سالن Downunder و گفت: "این در حالی است."

آن بوده است بیش از سه ماه از او قادر به دیدن او متخصص مد مو جاش اسمیت. دیگر حتی. او تا به حال شده است در سالن پس از فوریه.

قرار ملاقات خود را در ماه مارس لغو شد که باغ بهار شهرستان سالن تعطیل در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. او موکول به صورت مارس که قرار ملاقات لغو شد رژیم صهیونیستی است. تام گرگ اضطراری سفارش باقی مانده در اثر.

در نهایت زمانی که او شنیده نیویورک شهرستان خواهد بود ورود به "سبز" فاز بازگشایی – که مجاز سالن مو و شخصی دیگر کسب و کار خدمات به بازگشایی – او از مادرش پرسید: به تماس اسمیت و او را ملاقات.

صبح روز جمعه به عنوان شهرستان نیویورک رفت "سبز" او ساخته شده درایو از خانه اش در شیر سرخ به سالن در کوه گل رز خیابان بود و مشتری برای اولین بار به پیاده روی را از طریق درب از مارس 17. او هیجان زده می شود. "این همه قهوه ای است و قرار نیست به قهوه ای می شود" گفت: Heagy در حال اجرا انگشتان خود را از طریق مو خود را. "از آن قرار است به بور."

او خندید یادآوری الگوی رفتاری است که تا به حال منتشر شده در رسانه های اجتماعی زود هنگام shutdown: "ما حدود سه هفته دور از دانستن همه درست رنگ مو."

"من خیلی هیجان زده" Heagy یک زن 39 ساله مادر دو نوجوانان گفت. "شما هیچ نظری ندارم."

اگر او هیجان زده, سالن مالک Vivienne Mcilvain نشئه بود. و عصبی است. آن را به حال شده است 13 هفته پس از او و 12 سبک است که کار در سالن کار کرده بود. آنها اضطراب به عقب بر گردیم بلکه عصبی چطور جدید عادی کار می کنند.

"این رفتن به یک روز شلوغ" Mcilvain گفت.

بیشتر: کروناویروس در Pa.: مغازه ها صرفه جویی ایجاد تنظیمات برای اهدای فرآیندهای

بیشتر: فوتبال کالج ها و COVID-19: Penn State بازیکنان آماده به برخی از فداکاری'

اما حتی اگر شهرستان رفته "سبز" چیزهایی هستند که به هر چه طبیعی بود قبل از coronavirus آمد به سواحل ما و ایجاد اغتشاش ویران کردن با سیستم مراقبت های بهداشتی آلوده بیش از دو میلیون کشته و بیش از 115,000 مردم.

از صبح روز جمعه پنسیلوانیا ثبت بیش از 77,000 مورد تأیید و 6,113 مرگ و میر. شهرستان نیویورک گزارش داد بیش از 1100 موارد و 30 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت.

مردم هنوز هم به شدت توصیه به پوشیدن ماسک و اکثر کسب و کار نیاز به آن را فقط به عنوان آنها شما نیاز به پوشیدن پیراهن و کفش. پلکسی گلاس موانع ساخته شده اند در شمارنده وارسی در خرده فروشان به عنوان آنها استقبال مشتریان بازگشت.

رستوران ها یک بار دیگر می تواند در خدمت خود را در اتاق ناهار خوری اما در 50 درصد ظرفیت و حفظ اجتماعی فاصله و دیگر کاهش پروتکل های.

در سالن Downunder همه کسانی که وارد کنید باید ماسک می پوشند. آنها باید درجه حرارت خود را چک در درب. مبل و صندلی در پذیرش منطقه در حال ضبط کردن مجله حذف شده است. کاربران در حال خواسته به تماس زمانی که آنها می رسند و صبر در ماشین خود را تا زمانی که یک سالن کارمند اسکورت آنها را در. موانع ساخته شد بین صندلی.

سالن بسته شده هفته قبل از گرگ صادر شده خود را اضطراری اعلام سفارش غیر-زندگی-تداوم کسب و کار ، Mcilvain گفت که او تصمیم به انجام این کار برای یک زن و شوهر از دلایل. برای یک, او مطمئن بود که نظم را در نیروی. دیگر او تا به حال برخی از پیش هشدار در مورد آنچه در آینده شد.

Mcilvain مهاجرت به ایالات متحده از ملبورن استرالیا در سال 1984 اقامت در نیویورک است که در آن او بود ، او هنوز خانواده در استرالیا و سه هفته قبل از همه گیر گریبانگیر امریکا و خواهر او به او گفت که این ویروس در حال تاخت و تاز استرالیا و دولت بود و گرفتن سریع و قاطع اقدامات لازم برای کاهش اثرات آن اساسا بسته شدن این کشور به پایین و به شدت محدود کردن سفر است.

این اقدامات موثر بوده است که ملت را به وزارت بهداشت گزارش شده و در مجموع 7,290 موارد و 102 مرگ و میر.

هنگامی که او خاموش او سالن Mcilvain اعتقاد خاموش خواهد گذشته فقط دو هفته است. "ذهنیت ما بود از ما می تواند از آن برای دو هفته," او گفت:. "در اینجا ما 13 هفته بعد."

"مالی آن بوده است یک ضربه بزرگ" او گفت:. "است که پول ما در حال رفتن به جبران. هیچ دوره نقاهت است."

او و شوهرش, مک او گفت: "معقول" وقتی که می آید به امور مالی و نگه داشتن بودجه و آنها خوب است. این سبک که کار کرد – 10 از 12 کارکنان – اکثرا خوب قادر به جمع آوری بیکاری تا Mcilvain قادر به تضمین حقوق و دستمزد برنامه حفاظت بخشایش وام از PeoplesBank به پرداخت کارکنان خود را.

"این سخت بوده است," او گفت:. "اکثر مردم در شهرستان نیویورک زندگی می کنند به چک چک. بسیاری از کارکنان من زنده به چک چک."

مشتریان و کسانی که از سبک او بیمار شد و سخاوتمندانه او گفت: بسیاری از ارسال های خود را سبک پول به آنها را از طریق. Mcilvain برنامه ریزی شده به اعتباری مشتریان خود مقدار پول آنها ارسال می شود.

در حالی که او تعطیل Mcilvain نگه زبانه ها در چه می گذرد و تلاش برای یادگیری آنچه که او می خواهم به انجام به قادر به بازگشایی هنگامی که او قادر است.

او مشاوره و فروش در دستیابی به تجهیزات حفاظت شخصی از یک دوست است که یک فروشگاه در گرجستان که لغو محدودیت های اعمال شده در سالن مو در ماه آوریل است. او همچنین به بررسی دستورالعمل های ارسال شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"گذشته 13 هفته," او گفت:, او و مدیر سالن میشل هنری "نیست و کار متوقف شد."

صبح روز جمعه او گفت: "ما در حال آماده به راک اند رول."

بیشتر: بیش از 5000 شکایت از قیمت سنگ آهن در بازار طی پاندمی

بیشتر: 8 به بالا توصیه هایی برای حرکت York County رو به جلو از این بیماری همه گیر

سالن محدود خواهد شد و تعداد مشتریان آن را می توانید ببینید و قرار ملاقات است که معمولا آخرین گفتن نیم ساعت رزرو برای یک ساعت اجازه می دهد تا به صورت بهداشتی بین مشتریان, او گفت:.

همچنین در این سالن ارائه خواهد شد خانه تماس به مشتریان است که شرایط پزشکی که محل آنها را در معرض خطر بالاتری از بیماری های جدی و یا مرگ باید آنها قرارداد این ویروس Mcilvain گفت.

سبک او مشتاق بودند برای بازگشت به کار, اما عصبی در مورد آن بیش از حد. آنها فقط می خواستم به دوباره زمانی که آنها می توانید مطمئن باشید که همه چیز در حال انجام به نگه داشتن آنها و مشتریان خود را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است.

آنها از دست رفته مشتریان خود Mcilvain گفت و روابط است که تا به حال ساخته شده در طول سال. "من فقط می خواهم به آغوش همه," او گفت: "اما من نمی توانم."

Heagy را sytlist اسمیت گفت که او هیجان زده می شود اما کمی عصبی بیش از حد. "ما شده اند برای مدت طولانی," او گفت:.

اما به عنوان مشتریان آغاز شده و در آینده عصبانیت ذوب دور.

"من خیلی خوشحال هستم" Mcilvain گفت. "این یک روز بزرگ است."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب