Greencastle قصبه مرد بازداشت برای کودک فیلم جدید آکسفورد, پلیس می گویند

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 4:18 PM EDT Jun 5, 2020یک Greencastle قصبه مرد زندگی در آکسفورد اس

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

یک Greencastle قصبه مرد زندگی در آکسفورد است که در مواجهه با اتهام در اختیار داشتن و انتشار پورنوگرافی کودکان با توجه به انتشار اخبار از Adams County دفتر دادستان منطقه.

دیوید آنتونی Valenca دوم 22 دستگیر شد در روز پنج شنبه و قادر به ارسال خود را از $25,000 وثیقه با توجه به اسناد دادگاه. او رو به سه اتهام پورنوگرافی کودکان یکی از اتهام های جنایی با استفاده از امکانات ارتباطی و دو نفر به اتهام انتشار عکس/فیلم جنسی به کودکان عمل می کند.

در فوریه. 25 کارگاه, Eric B. Beyer دریافت گزارش از اسنپ چت حاکی از این است که یک کاربر در حال آپلود تصاویر سه پورنوگرافی کودکان و یک تصویر از کودک عاشقانه در طول یک چت. پلیس با بررسی تصاویر که شامل دختران زیر سن 13 با توجه به انتشار.

Beyer با استفاده از آدرس IP مرتبط با حساب Snapchat برای پیدا کردن آنچه در سرویس اینترنت استفاده شد و Comcast Cable Communications. از طریق Comcast Beyer قادر به یاد بگیرند که خدمات آدرس از کاربر اولین بلوک از Hampshire درایو جدید آکسفورد انتشار متحده است.

بیشتر: اذعان می کند به تکان دادن او 15 ماه-جوان درگذشت یکشنبه, پلیس می گویند

بیر سپس کشف کرد که دو نفر از دریافت ایمیل در آدرس یکی از آنها بود Valenca. او در همان تاریخ تولد ذکر شده برای کاربر گزارش شده توسط Snapchat انتشار متحده است.

در مارس 10, پلیس در خدمت یک جستجو در حکم اقامت و مصاحبه Valenca در کار خود را در شمال هانوفر بازار. در این مصاحبه وی به استفاده از تلفن خود را برای به اشتراک گذاشتن پورنو کودکان که به او دسترسی از طریق Dropbox به انتشار متحده است. Valenca در ادامه می گویند که او با استفاده از این فرزند پورنو برای ارضاء جنسی.

پلیس 225 آزار جنسی در یک بررسی Valenca تلفن که به تصویر کشیده شده کودکان به عنوان جوان به عنوان نوزادان یا کودکان نو پا. یکی دیگر از 182 تصاویر پورنو کودکان موجود در این گوشی تا به حال تصاویری از کودکان با سن کمتر از 13 انتشار متحده است.

بیشتر: مریلند بازداشت و پس از مصرف بیش از حد مرگ از 24 سال Conewago Twp, مرد, پلیس می گویند

در مارس 13, پلیس خدمت جستجو در حکم یک حساب Dropbox مرتبط با Valenca تلفن و حساب Snapchat انتشار متحده است.

بیر دریافت مطالب از Dropbox on May 22 یافت و 10 کودک رابطه جنسی با دختران کمتر از 13 و تصاویر منتشر شده توسط Snapchat. در 18 مه او دریافت مطالب از حساب اسنپ چت که شامل شش تصاویر پورنو کودکان از جمله آنهایی که گزارش شده توسط Snapchat انتشار متحده است.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن