HandiGuru را کرم های ضد آفتاب و ضد عفونی کننده راه حل

هر دو چک ترکیبی از چیزهایی که قبل از خروج از خانه اما معمول همراه کلید و کیف پول در حال حاضر پیوست ماسک صورت و

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399

هر دو چک ترکیبی از چیزهایی که قبل از خروج از خانه اما معمول همراه کلید و کیف پول در حال حاضر پیوست ماسک صورت و ضد عفونی کننده دست. اضافات جدید آن را غیر ممکن به تناسب همه چیز را در جیب عقب خود را نمی, اما بنیامین اندرسون سانتا باربارا هنرمند برای 20 سال گذشته اختراع یک راه حل برای ما سبب گلایه.

عکس: Daniel DreifussHandguru یک پوشیدنی ضد عفونی کننده دست دوا.

HandiGuru قابل تعویض بند است که نگه می دارد و کنار می گذارد مایعات مانند ضد عفونی کننده دست, کرم های ضد آفتاب اشکال دفع و بیشتر. مچبند قابل بازیافت ساخته شده با سیلیکون و آمد در خاکستری و آبی و سیاه و سفید. کل محصول از جمله فشار بطری و اپلیکاتور نکته کاملا BPA رایگان. به عنوان یک بیشتر feelgood جایزه HandiGuru است مطابق با اول 2,500 مچبند به فروش می رسد با اهدای که بسیاری به سانتا باربارا سازمان در نیاز از جمله دختران, Inc., که در حال حاضر با بهره گیری از حسن نیت.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


متولد در تمپا, فلوریدا, اندرسون می آید از یک خانواده از هنرمندان که به او منتقل شده به سانتا باربارا زمانی که او 4 ساله بود. پس از آموزش در فلورانس ایتالیا و در آکادمی هنر در سان فرانسیسکو بازگشت اندرسون به سانتا باربارا برای شروع خانواده خود و به دنبال یک نقاشی حرفه ای است. با این بیماری همه گیر در حال تغییر عادات ما اندرسون می خواستم برای اطمینان از ماندن و عاری از میکروب ها آسان بود برای خانواده اش است.

"من نیاز به چیزی است که من می توانم با خانواده ام که می تواند ما را در خارج" گفت: اندرسون. "آن آغاز شده که تلاش برای پیدا کردن چیزی برای نگه داشتن خانواده من امن است."

در حال حرکت از ایجاد هنر به اختراع یک محصول او صرف چهار ماه گذشته یادگیری چگونه به حرکت کسب و کار جهان است. از طراحی محصول به پیدا کردن امکانات تولید HandiGuru آوردن اندرسون به تمام جهان جدید است. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را با کیفیت بنابراین ما تا به حال به مطمئن شوید که آن همه مورد تایید FDA و hypoallergenic و...." او توضیح داد. "چیزهای که راه سمت چپ میدان برای من است." با توزیع در حال حرکت به آفریقای جنوبی و استرالیا HandiGuru دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به یک محصول است که به طبیعت دوم برای افرادی که از آن استفاده کنید.

عکس: Daniel DreifussHandguru یک پوشیدنی ضد عفونی کننده دست دوا.

بیشتر تعجب آور به اندرسون? پاسخ از مردم و تمایل برای یک محصول شبیه به این. "آن را بر اساس وضعیت فعلی ما است که مردم می خواهند که نوع آسان حفاظت" او توضیح داد. "پاسخ بود واقعا لذت بخش و تعجب آور است."

ببینید handiguru.com.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن