هانوفر خلاق باعث می شود relatable ویدئوها از بی دست و پا کار برخورد میان coronavirus

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 7:00 PM EDT 26 مه سال 2020برای پنج سال, برایان شیا برد هنر بداهه ن

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

برای پنج سال, برایان شیا برد هنر بداهه نوازی.

زمانی که COVID-19 اجتماعی فاصله محدودیت در راه خود خروجی خلاق او تصمیم گرفت به نگاه راههای مختلف اقدام و کمدی.

"من ساخته شده یک شوخی من فکر می کنم در توییتر اگر کسی می خواست به زوم در برای بی دست و پا گفتگو با همکار من آن را انجام دهد و یکی از برادرزاده من messaged من برگشت و گفت: شما باید به ما نشان دهد چقدر بد خواهد بود, چگونه بی دست و پا از آن خواهد شد'" شیا گفت. "من فقط یکی فقط به عنوان یک شوخی و سپس من بود که سرگرم کننده بود."

بیش از 17,000 views بعد شیا از هانوفر قصبه تولید کرده است دو ماه ارزش روزانه بی دست و پا در محل کار برخورد در رسانه های اجتماعی.

"آن بوده است تا سرد" شیا گفت. "من دوست دارم آنچه من انجام می دهند و من با داشتن مقدار زیادی از سرگرم کننده انجام آن است."

بیشتر: عکس: هنرمندان محلی به افتخار فارغ التحصیلی کلاس 2020 با نقاشی دیواری

و او نه تنها یکی شیا گفت که بسیاری از هنرپیشه دوستان با استفاده از این زمان برای پیدا کردن, خلاق, رسانه های آنلاین.

"همه برخورد با این در راه خود را, و من فکر نمی کنم هر کس می اوری انرژی برای انجام کاری فوق العاده خلاق اما مردم که می تواند من فقط به دیدن آنچه که آنها انجام می دهند و طول های مختلف آنها در حال رفتن به دیگر مردم را به خنده و سعی کنید و افرادی که با داشتن مشکل با این کار شاید چند لحظات خوب" شیا گفت.

Heather Carlson, چه کسی می داند شیا اگر بالتیمور تریک گروه, یکی از این معماران و طراحان است. پس از او دیگر نمی تواند پریفورم در تئاتر و یا با باله شرکت او شده است با استفاده از این زمان برای کشف خلاق دیگر رسانه ها.

یکی از محبوب ترین ویدئوها که کارلسون گفت: نشان می دهد غلتکی coaster از احساسات پشت همه گیر را دریافت کرده است بیش از یک میلیون بازدید در Tik Tok و حتی به اشتراک گذاشته شده توسط مستند ساز فیلم Michael J. Moore.

"این به ما می دهد یک فرصت برای نوع بیان خود را آنلاین و اجازه دهید دیگران نوع نیز در پیوستن به کسی که ممکن است قادر به آن را ببینید که آیا آن را از سراسر جهان و یا در سمت راست درب بعدی و یا آنچه را که شما" گفت: کارلسون, از, Baltimore, Maryland. "این به ما می دهد همه کسانی که فرصت های به اشتراک گذاری و لذت ببرید و بخندید."

بیشتر: عکس: جشن سالمندان دبیرستان در نیویورک و شهرستان Adams

فیلم های ساخته شده از یک قطعه کوچک از حقیقت'

شیا ویدئوها در حال حاضر بسیاری از مشترک برخوردهای بی دست و پا از یک دفتر در یک راه جالب است.

"وقتی می شنوم کسی می گویند مانند," اوه, من کسی را می خواهم که در دفتر من "من مانند آره همه ما" شیا گفت. "بسیاری از این کشیده از حداقل یک قطعه کوچک از حقیقت است."

شیا کار کرده است در بسیاری از دفاتر کار خود را از اتاق های خبر به روابط عمومی و ارتباطات مواضع در دانشگاه ها.

این ویدئوها در محدوده تجارب از بسیاری از مشکلات کار تلوان ماشین با صدای بلند co-worker بر روی گوشی و اجتناب ناپذیر بلیط پارکینگ.

کارلسون گفت: هنگامی که او را دیدم ویدئوها او فکر می کردند که "نقطه" برای درخت روغن قلم.

"آنها بسیار سرگرم کننده و من احساس می کنم آنها خیلی relatable ... من فکر می کنم این فوق العاده است که او انجام می دهند که" کارلسون گفت. "به خصوص اگر شما فقط از پیمایش و شما به ارمغان می آورد, دوباره, دیگر نور روز و یا آوردن خنده به حتی فقط یک لحظه در زندگی خود را و یا یک لحظه در روز خود را با وجود آنچه شما ممکن است رفتن را از طریق."

بیشتر: دولت دستورالعمل های صادر شده برای تفریح تابستان اردوگاه و استخر

شیا گفت: قسمت های مورد علاقه یکی در مورد تداخل اواخر کار و مواجهه با تمیز کردن خدمه. در این ویدئو حاوی دیده می شود اواخر کار و دیدن فرد تمیز کردن, بازی های برگزار شده توسط ماریا شیا. او به تشریح سلام بی دست و پا و احساس ناراحت کننده از تلاش برای کار در حالی که کسی جارو در میز کار خود را.

"من آخرین کار من خواهد بود در اواخر دفتر قبل از من تا به حال یک نمایش و یا یک کلاس و من فقط احساس بی دست و پا" هنگامی که او را می شنوید تمیز کردن مرد آینده شیا گفت. "او به نظر می رسید مانند پسر بهترین و ما فقط می گویند سلام و آنچه, اما من هنوز هم احساس خیلی عجیب و غریب بودن در (خود) در فضا."

او اعتبار خود را از 25 سال برای ظریف هوش و ذکاوت از فیلم های او را در ظاهر ،

"او فقط بسیار خنده دار و او می داند که من حس شوخ طبعی خوبی ... من پرتاب کردن یک ایده و او خواهید بود به خوبی اگر شما کار را انجام داد و من گفتم: اوه آره که خوب" شیا گفت.

"من دوست دارم که بخشی از چیزی مشترک از یک تیم است و من باید بگویم هی این امر می تواند خنده دار به یک کهنه چسبیده از جیب عقب شلوار خود را و او می دانست که می تواند خنده دار باشد. او نمی گویند هر چیزی او را نمی کند با توجه به آن او فقط آن را انجام داد و من حتی متوجه نیست که ما فیلمبرداری شد که او آن را انجام داد و من در حال ویرایش و من بود که خیلی خوب بود," او گفت:.

شیا همچنین با استفاده از این ویدئوها به گسترش خود را ویرایش و دانش است.

"من سعی می کنم برای یادگیری چیزهای جدید در همه زمان ها من فقط عجیب و غریب که در راه" حاوی گفت.

به نگه دارید تا با شیا روزانه بی دست و پا در محل کار برخورد ویدئوها که عمدتا کمتر از یک دقیقه اتمام کانال یوتیوب و یا Instagram page @brianjshea.

کارلسون محتوا دیده می شود در Tik Tok @heathercarlson, Facebook page @heathermaricarlson و Instagram @heathercarlson_.

مجازی تریک را نشان می دهد

به طور معمول حاوی صرف حدود سه یا چهار بار در هفته با بالتیمور تریک ،

"این چیزی است که من در تیم های متعدد و در نظر گرفتن کلاس و مربیگری تیم های دیگر پس از آن بخش بزرگی از هفته-به-هفته وجود و داشتن آن رفته بود به من گفت: من فقط نیاز به برخی از راه برای گرفتن انرژی و رانندگی همسر و دختر دیوانه," او گفت:.

تریک چیزی است که شیا گفت: او دوست داشت خود را از طبقه اول است. "همانطور که شما بیشتر به آن شما پیدا کردن چه مقدار از آن را و را و شما در حال کار با هم با مردم و افراد همفکر و برای پیدا کردن واقعا خنده دار دیوانه چیزهایی به انجام است."

در حالی که او برای اولین بار شروع به ساخت فیلم برای پر کردن جای خالی شیا گفت: این گروه در حال حاضر در بر داشت راه های جایگزین برای اتصال با انجام زوم را نشان می دهد زندگی می کنند جریان بر روی یوتیوب. حاوی بخشی از مهم پیچ هارولد تریک تیم و کارلسون بخشی از Red Rover هارولد تریک تیم.

بیشتر: کروناویروس در Pa: حرکت گرگ نیویورک شهرستان به زرد مرحله از بازگشایی طرح

"در کوچک و عجیب و غریب تریک جهان وجود دارد بسیاری از بحث بر سر اینکه آیا تریک بیش از زوم و یا هر پلت فرم های دیگر است و حتی ارزش کار" شیا گفت. "من فکر می کنم به این دلیل است که من قادر به صرف زمان بیشتری را با دوستان وجود دارد برخی از نشان می دهد که آنها در حال انجام است فقط تصادفی مجموعه ای از افرادی که من معمولا نمی کنید برای انجام با به طوری که همیشه سرگرم کننده است."

شیا در حال کار بر روی نشان می دهد مانند یک فیلم ترسناک از طریق زوم و حتی بین المللی نشان می دهد با اجرا در شهر تورنتو ژاپن و نیوزیلند.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن