هانوفر هلندی, جشنواره, اسنک شهر Brewfest لغو برای سال 2020 میان COVID-19

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 3:19 PM EDT Jul 22, 2020سالانه هانوفر هلندی جشنواره لغو شده است بر

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

سالانه هانوفر هلندی جشنواره لغو شده است برای اولین بار در 37 سال به دلیل COVID-19. اسنک شهر Brewfest نیز لغو شد.

در یک Facebook پست هانوفر منطقه اتاق بازرگانی که میزبان این حوادث گفت که لغو آنها "خواهد بود یک ضربه عمده به سازمان ما بودجه."

"ما این تصمیم برای ایمنی جامعه ما فروشندگان ما کارکنان و داوطلبان ما. مرور کنونی COVID-19 وضعیت و عدم اطمینان از پنسیلوانیا وزارت بهداشت دستورالعمل های ثابت شده است که کاملا به چالش کشیدن و ما به سادگی نمی تواند برنامه ریزی برای یک رویداد به این بزرگی (از 10 ، 000+ مردم) در حالی که پیوستن به محدودیت های فعلی ، " Facebook پست بخوانید.

این وقایع به طور معمول رخ می دهد در طول تابستان شد اما به عقب رانده چندین بار در این سال در میان COVID-19 بیماری همه گیر. آنها در آخرین ماه سپتامبر برنامه ریزی شده قبل از خود را لغو.

بررسی کنید که چه رویدادهای دیگر لغو شده است و آنهایی که هنوز هم ممکن است اتفاق می افتد این سال است.

بیشتر: اول اسنک شهر Brewfest موفقیت

این سازمان در حال حاضر برنامه ریزی این رویداد برای 2021. در پست های مجلسی گفت: آنها با استفاده از این زمان به وصله پینه کردن این جشنواره است.

فروشندگان که باید اعتباری برای این رویداد این سال خواهد بود مسترد سوالات ارسالی به هیلی بریگز در hbriggs@hanoverchamber.com.

بیشتر: 'ماسک': گرگ Levine می گویند COVID-19 موج بیش نیست در Pa. در طول WellSpan بازدید

بررسی برای به روز رسانی.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب