هانوفر تئاتر عوض در آثار پس از منطقه کسب و کار صاحبان امضای توافق

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 1:33 PM EDT Jun 18, 2020اردن Ilyes صاحب مک آلیستر هتل آپارتمان در

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

اردن Ilyes صاحب مک آلیستر هتل آپارتمان در هانوفر در یکی دیگر از مرکز شهر پروژه: هانوفر تئاتر است.

"هر نوع ساختمان از فریاد به نام من. ... من دوست دارم قبل و بعد از, این چیزی است که من فقط هیجان در مورد آنچه که من انجام می دهم" Ilyes گفت.

او نمی تواند مقاومت در برابر چالش تئاتر در Frederick Street, به طور رسمی شناخته شده به عنوان دولت تئاتر که نشسته خالی برای بیش از سه دهه است.

"تئاتر بدیهی است یکی از ساختمان های یاد شده از مرکز شهر هانوفر" Ilyes گفت.

Ilyes امضا یک توافق نامه خرید برای تئاتر خود را با شرکای رابرت گادفری و اندرو D'Agenais در ژوئن 11. سه نفر را به پایین $2,000 سپرده برای $از 245.000 ساختمان که برگزار خواهد شد در سپردن در حال بررسی احتمالات خود را تا دسامبر Ilyes گفت.

خود را از احتمالات عبارتند از: تامین مالی, مهندسی, منطقه بندی و پارکینگ موافقت نامه های, او گفت:. ساخت و ساز می تواند شروع در اوایل ژانویه 2021.

بیشتر: جدید مک آلیستر هتل: فضاهای باز 1920 احساس صدا مقاوم در برابر ویندوز و بیشتر

بیشتر: تبر پرتاب کسب و کار باز می شود, فراهم می کند و بزرگسالان بیشتر تفریح در هانوفر

گادفری و D'Agenais هر دو خود را خوش تیپ کابین رستوران در نیویورک و مک آلیستر در نیویورک در مک آلیستر هتل در هانوفر. گادفری در زمینه تئاتر کار داشتن با DreamWrights در نیویورک برای سال های بسیاری D'Agenais امید به تمرکز بر روی طراحی و حفاظت از ساختمان.

"ما فقط احساس می کنید که برای مرکز شهر هانوفر, از آن خواهد شد یک معامله بزرگ از آن خواهد شد قطعا یک لنگر برای مرکز شهر, شبیه به چه رشته ای است که برای نیویورک" گادفری گفت.

آنها امید به آن را چند استفاده از سرگرمی های ساختمان تجاری ، Ilyes گفت: این پروژه می تواند از هزینه 7 تا 10 میلیون دلار است.

"این خواهید بود بسیار تلاش کاملا ریختن پول به هانوفر, اما آن را سزاوار آن به آن نیاز دارد باید آن را جالبترین رویداد و سرگرمی فضای اطراف" Ilyes گفت.

این گروه همچنین در آوردن دبورا کلر برای کمک به بازاریابی و فروش برای غیر انتفاعی است که اجرای تئاتر است.

بیشتر: این طبخ کلیدی برای آشپزخانه نیویورک باکلاس خوش تیپ کابین. و او تنها 17.

بیشتر: Comings & اتفاقات: هنر و صنعت آبجو در شیر سرخ, جدید, مجموعه رستوران برای مک آلیستر هتل

تئاتر افتتاح شد و در سال 1928 به عنوان دولت تئاتر بود و چنین استفاده می شود تا دسامبر سال 1986. ساختمان برای اولین بار به فروش می رسد تبدیل به یک بازار عتیقه اما کسانی که قصد دارد از طریق کاهش یافت.

"این قطعا کار دارد اما آن را قطعا یک الماس در خشن. ... من فکر می کنم به طور کلی برداشت من از هانوفر شهر است که واقعا آن را واقعا فراتر از جذاب, و من فقط می توانید تصویر بزرگ جعبه های مربع با boxwoods و سایبان در ساختمان" D'Agenais گفت.

گادفری گفت: هدف آنها این است که برای اضافه کردن به مرکز شهر هانوفر را به دور از هر چیزی که در حال حاضر وجود دارد.

"آن تعریف خواهد شد. من می دانم که وجود دارد یک باشگاه کمدی, من می دانم که Eichelberger وجود دارد چیزی شبیه به این خواهد تعریف آنچه که در حال حاضر در رفتن و رسم مردم بیشتر به هانوفر منطقه" گادفری گفت.

"این ممکن است اتفاق می افتد': پارکینگ پول می تواند موانع

هنوز هم وجود دارد بسیاری از موانع در راه قبل از این گروه می توانید شروع به ساخت و ساز. یکی از اصلی احتمالات این است که یک پارکینگ.

به هانوفر Borough Council را تایید کرده است یک پارکینگ مطالعه به دنبال در گزینه های پارکینگ گفت: Eric برق, مدیر برنامه ریزی و مهندسی به صورت قصبه.

برق گفت که این مطالعه بر خلاف کسانی که قبل از انجام شده است نه فقط نگاه کنید که چگونه بسیاری از فضاهای پارکینگ وجود دارد اما همچنین نگاهی متر است که در قصبه است و اینکه آیا آنها باید سرمایه گذاری در برق آنهایی که چگونه پتانسیل مرکز رشد تاثیر پارکینگ اگر یک پارکینگ است یک گزینه قابل دوام برای هر پارکینگ مسائل هزینه این سرمایه گذاری ها, در میان چیزهای دیگر.

برق گفت که او امیدوار است که مهندس می تواند داشته باشد این گزارش در اواسط ماه جولای. پس از این گزارش است که در قصبه شورای مورد بحث آن را در یک جلسه عمومی و سپس تصمیم خود را.

برق نیز گفت که مردم نباید مرده در یک پارکینگ. قصبه است که به سادگی به دنبال در گزینه های خود را و تصمیم می گیرید چه بهترین است بر اساس اطلاعات و امور مالی.

"قصبه هیجان زده در مورد این تئاتر دوباره انجام شود و تبدیل شدن به آنچه در اردن گفت:" برق گفت:, و اضافه کرد که آنها لطفا با آنچه که او انجام داده است و با مک آلیستر هتل. در حال حاضر آن را همه چیز در مورد پیدا کردن بهترین گزینه برای قصبه.

بیشتر: "من می دانم چگونه آن را احساس می کند قادر به تحمل مواد غذایی': بوربن کوره صاحب فید همسایه

Ilyes گفت که اگر قصبه نمی توانید پیدا کردن یک راه به صندوق پارکینگ گاراژ او را در نظر همکاری با آنها و یا سعی کنید برای پیدا کردن یک شخص ثالث است.

برق گفت: قصبه نیز نگاه در یک مشارکت عمومی-خصوصی اگر آنها را انتخاب کنید برای انجام این پارکینگ گاراژ.

یکی دیگر از چالش خواهد بود برای بالا بردن پول به صندوق بازسازی خود است.

"اگر ما نمی توانند بفهمند تامین مالی و یا ما نمی پارکینگ آن را نمی ممکن است اتفاق می افتد. ... که به منظور بالا بردن نوع از پول آسان نیست بنابراین ما نیاز به همه در هانوفر به نوعی در پشت آن. امیدوارم ما می توانیم آن را از طریق ما قصد داریم برای انجام بهترین ما" Ilyes گفت.

Ilyes گفت: آنها ندارد و بسیاری از جزئیات بیشتر در مورد چگونه آنها را جمع آوری این پول فقط رتبهدهی نشده است, اما آنها امیدوار به همکاری با بنیادهای برای کمک به پرداخت هزینه برای این پروژه است.

بیشتر: "اگر از شما حمایت چیزی اجازه دهید آن را شناخته شده است': صدها نفر جمع آوری در هانوفر در حمایت از زندگی ماده

چه عوض می تواند مانند نگاه

در حالی که هیچ طراحی شده است و پیش نویس در عین حال این گروه در حال حاضر برخی از ایده های در مورد چگونه آنها می خواهم به عوض کردن ساختمان است.

اول آنها طرح در مسطح کردن سراشیب طبقه است که در بخش اصلی تئاتر است. با انجام این کار آنها امید به ایجاد یکی دیگر از سطح زیر طبقه اول. آنها همچنین برنامه ریزی در گسترش بالکن در سالن اصلی اجازه می دهد تا برای بیشتر صندلی.

نیز وجود دارد دو زیرزمین در حال حاضر در ساختمان آنها که امید به نوبه خود به بیشتر فضای رویداد.

"بالاترین زیرزمین واقع است و بهار در حال اجرا را از طریق آن. در واقع ما را به که و آن را به یک نهر بسیار زیبا و سپس با سنگ و بقیه آن منطقه خواهد بود که یک دخمه محل قبور آن خواهد بود بسیار عالی برای گفتن groomsmen برای عروسی به پایین وجود دارد مانند یک speakeasy نوع احساس" Ilyes گفت.

با تمام فضاهای مختلف این گروه امیدوار است که تئاتر می تواند به عنوان یک محل برای بسیاری از های مختلف همزمان.

بیشتر: چرا بسیاری از سالن در مرکز شهر هانوفر? سبک وزن است.

این گروه همچنین به دنبال حفظ هر گونه ویژگی های آنها می تواند.

"از پله ها بالا رفتن به بالکن زیبا هستند وجود دارد مانند دو لابی بسیاری از آنها واقعا پیچیده گچ کار و فقط جزئیات تمام چیزهای که ما در حال رفتن به قادر به حفظ" Ilyes گفت.

آنها همچنین امید به بازگرداندن جبهه ثبت نام به شکوه سابق خود را.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن