Harrisburg اعتراض تساوی نزدیک به یک هزار درخواست گرگ به بازگشایی اقتصاد پنسیلوانیا

کیم قوی و نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 2:29 PM EDT مارس 15 سال 2020{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش co

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

شعارهای "باز کردن" و "کار ما" فوران از یک جمعیت جمع آوری شده در مراحل هریسبورگ را کاپیتول ساختمان دقیقه قبل از شروع یک رالی به بازگشایی اقتصاد پنسیلوانیا.

دولت Rep. اهل الماس R-لبنان چراغ خاموش سخنرانان با گفتن این جمعیت او افتخار بود از لبنان County چرا که شهرستان رهبران تا به حال تصمیم به باز کردن اقتصاد هجوم فرماندار stay-at-home سفارشات. وی از فرماندار به "توقف تهدید شهرستانهای استان است."

بیشتر: کروناویروس در Pa: نیویورک Co. در حال حرکت به زرد مرحله از بازگشایی طرح گرگ اعلام

جمعیت در حدود یک هزار معترض تشویق او در برخی از لباس های میهنی دنده بسیاری با نشانه های, برخی از گردان کنگره آمریکا در اتومبیل ها و کامیون ها در بوق پشتیبانی می کند. سنگر به نگه داشتن مردم از رسیدن به بالای کاپیتول مراحل نادیده گرفته شد. معترضان سوی سخنرانان و ایستاده در مناطق مسدود شده.

الماس و یکی دیگر از سخنران خواستار استعفای دکتر راشل Levine دولت وزیر بهداشت ، جمعیت شعار می دادند "قفل و او!" و "استیضاح گرگ!"

مرحله نهایی مسابقات در این تجمع بین رژیم صهیونیستی است. تام گرگ و معترضان بر این باورند که حقوق خود را دور گرفته شده اند. گرگ یک دموکرات بوده است آهسته به بازگشایی بخش هایی از ایالت پنسیلوانیا پس از یکی از دقیقترین stay-at-home سفارشات در کشور است. یک هفته پیش حدود یک سوم از پنسیلوانیا 67 شهرستان نقل مکان کرد به یک به روز رسانی که در آن محدود کسب و کار می تواند انجام گیرد.

یک سازمان از این رویداد به یاد جمعیت که گرگ است و قفل شده است و دولت برای 70 روز "از دیکتاتوری به حکومت است."

"در سکته مغزی از قلم او تصمیم گرفت که برخی از کسب و کار ضروری هستند و برخی نیستند" سناتور ایالت. مایک ریگان, R-نیویورک Cumberland به جمعیت گفت که او را احاطه در همه طرف با وجود موانع در مراحل. "من خوشحالم که شما با هجوم به سنگر به خاطر این است که زمین های خود را."

علامت Newell یک کمپ هیل ساکن وارد در این تجمع بر موتور سیکلت خود را, ورزشی و نشانه هایی از: "پایان دادن به خاموش کردن" و "گرگ حملات خانواده است."

او نگران است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک نمی خواهد برای زنده ماندن.

بیشتر: درخواست برای استیضاح رئیس رژیم صهیونیستی است. تام گرگ خواستار بازگشایی اقتصاد

"این خیلی ناعادلانه به کسب و کارهای کوچک را تعطیل هنگام خارج شده و کول و همه این جاها باز" گفت: Newell, 63, یک حسابدار. روز مراقبت در کلیسا تعطیل است. با PPP وام آن را به حال $3,000 درآمد در ماه آوریل و $46,000 در هزینه. "شما می دانید هزینه های آن پایان ندارد."

Harrisburg است که پاک شده است برای کسب و کار به بازگشایی دارای چندین رستوران با "باز" نشانه هایی در خود ویندوز ارائه مواد غذایی برای جمعیت. یک مارس 20 تجمع در مراحل جذب حدود 2000 نفر از معترضان برخی از ماندن در اتومبیل های خود را.

فرد وگنر, 67, سفر از Jonestown در لبنان شهرستان برای این تجمع است. یک بازنشسته ارتش و گارد ملی کهنه با حضور او در اولین تجمع در مارس هر چند او را به یک صندلی که در زمان او به شوخی.

برای ونگر نیاز به بازگشایی boils پایین به ساده آزادی و حصول اطمینان از کسب و کار زنده بماند.

"من فکر نمی کنم آمریکایی ها باید در مستند تنها زندانیان," او گفت:. "فکر می کنم در حال حاضر به طور کلی حقوق ما در حال زیر پا گذاشته است."

نرم-صحبت های ونگر حمل در اطراف یک جیب کپی از قانون اساسی آمریکا و منشور حقوق چیزی او را برداشت در پاییز گذشته. او می داند که او می تواند یک کمی لجوج و اذعان می کند در زمان او کمی ساینده وقتی کسی یک نظر متفاوت اما آن چیزی است که او کار بر روی, او گفت:.

تظاهرات شبیه به این مهم به او را – ورزش متمم اول قانون اساسی حقوق حیاتی است, او گفت:. جزئی با یک پارچه سفید دستمال ماسک, چند رهگذران به او بگویید که به او نیاز ندارد ،

او شانه ای بالا انداخت و گفت: "خوب نیست فقط برای من. ما قرار است برای محافظت از یکدیگر است."

یکی از رهگذران نانسی از Chester County (او کاهش یافته است به نام خانوادگی او را برای این مقاله) دارای "من نمی پوشیدن یک ماسک دیگر."

نانسی گفت: او یک پرستار است. او همچنین دیابتی و دچار فشار خون بالا است. او اذعان می کند با توجه به نگرانی های بهداشتی است که او برای اولین بار عینک ماسک هنگام coronavirus را شکست اما در حال حاضر او احساس می کند آن است که وزن و محدودیت.

"من نمی ترسم از هر گونه ویروس. من می ترسم برای کشور ما است. این است همه چیز در مورد کنترل است."

یک پلیس حضور داشت به شدت احساس در هریسبورگ برای این تجمع است. وسایل نقلیه پلیس و مأموران اجرای قانون با سگ منتقل شد به سومین خیابان در هریسبورگ.

بیشتر: Central Pa. شروع به شورش علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ خاموش شدن سفارشات

بیشتر: 'ما رو گرگ در طناب,' Rep. مایک جونز می گوید یک جمعیت 150+ maskless مردم در Wisehaven

بیشتر: ببینید چه هریسبورگ در اعتراض به پنسیلوانیا اقامت در خانه سفارش شبیه

اعضای بازگشایی فلسطینی و ساکنان نیوکاسل برابر بیش از حد قرنطینه سازمان رویداد. آنها می خواهند گرگ به بازگشایی دولت در اقتصاد به سرعت.

"به عنوان اعداد نوع, نشان می دهد, پیش بینی و مدل سازی دمیده شد و راه خروج از دین. من فکر نمی کنم واکنش correctionary اقدامات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی است. گرگ شده اند عادلانه به بسیاری از مردم که رنج می برند در حال حاضر گفت:" تجمع برگزار کریس Dorr. "آنچه که من دوست دارم برای دیدن ... است خواه قفقاز واقعا جسورانه در مورد عبور سنا قطعنامه 323 یا خانه قطعنامه 836 و آوردن این به قانونی نزدیک به عنوان به سرعت به عنوان لازم است."

Dorr ایجاد Facebook گروه ساکنان نیوکاسل برابر بیش از حد قرنطینه که 96,000 اعضا از امروز. بازگشایی PA 93,000 اعضای.

در اوایل ورود به این تجمع بودند Teri برونر و دخترش, Danielle Wattunen از ژنو, اوهایو, فروش تهمت پرچم و دیگر متعلقات برای یک فروشنده که سفر میان دولت تظاهرات.

"من شده است به بسیاری از, بسیاری از, بسیاری از تظاهرات گفت:" برونر شده است که کار کردن با فروشنده به ایجاد برخی از پول اضافی در حالی که او در مرخصی درمانی پس از جراحی است. "من شده است به Texas, Missouri, می سی سی پی, لوئیزیانا, فلوریدا, مین, ورمونت, New Hampshire — بیش از همه است."

او گفت: در مورد تظاهرات: "شما هرگز نمی دانید چه می خواهی هستید اما همیشه هیجان انگیز است."

امروز یک SUV با #StopTheShutdown در آن درب کشیده واگن با "کسانی که امر را ضروری آزادی به خرید کمی موقت ایمنی سزاوار نه آزادی یا امنیت."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب