باید COVID شرایط تحت تاثیر قرار زباله?

از پزشکی ماسک برای پلاستیک, takeout, ظروف متخصصان پزشکی و رهبران شهر در حال کار برای کاهش زباله های ایجاد شده

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

از پزشکی ماسک برای پلاستیک, takeout, ظروف متخصصان پزشکی و رهبران شهر در حال کار برای کاهش زباله های ایجاد شده توسط COVID-19 در شهرستان سانتا باربارا.

در کلبه بیمارستان 3,400 N95 ماسک شده اند استریل در محل و ذخیره شده برای استفاده مجدد در صورت نیاز در آینده با توجه به ماریا Zate مدیر روابط عمومی در کلبه سلامت. "پزشکی زباله به کار گرفته شده است با توجه به مراکز کنترل بیماری دستورالعمل. شخصی ترین تجهیزات حفاظتی [PPE] باید دور انداخته شود اما پلاستیک محافظ و ماسک می توان به استریل و مورد استفاده مجدد قرار" Zate گفت. کلبه نیز بازیافت شده نزدیک به نیمی از صترلزرس که آن را خریداری و آن را بازیافت و کمپوست برنامه های در محل برای منحرف کردن زباله از محل های دفن زباله.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


پس از شروع سال 2020 کلبه منحرف شده است و به طور متوسط 37 درصد از آن از محل های دفن زباله هر ماه. "به طور کلی ضایعات افزایش یافته است" Zate گفت: از جمله از این دنده محافظ مورد نیاز برای محافظت از کسانی که مشغول به کار در اطراف بیماران آلوده. "ما در طول COVID-19 پاسخ به برنامه های غیر ضروری روش شده است کاهش می یابد به طور متناوب به عنوان ما به نظارت بر معیارهای جامعه انتقال و لوازم. این تغییر افست اضافی استفاده از PPE مربوط به COVID احتیاطی."

در جای دیگر در این شهر و مقامات محلی در مدیریت پسماند و حفاظت از محیط زیست در برخورد با یک چشم انداز مثبت در littering و غیر قانونی آزادسازی takeout, ظروف و زباله های دیگر.

شهر نصب شده تا 44 بیشتر زباله و بازیافت ظروف توسط اسکله برای مدیریت رایانه سرریز با توجه به برایان Latchford اطلاعات عمومی و افسر برای شهر سانتا باربارا در پایداری و انعطاف پذیری در برنامه. این شهر همچنین اضافه کرده است حدود 600 نشانه هایی در سراسر شهر است که آموزش مردم برای جلوگیری از دور انداختن زباله خود را در سرشار ظروف.

"قرار دادن آن در نزدیکی و یا در اطراف ظروف است که در واقع فقط آزادسازی و littering" Latchford گفت و توضیح داد که سطل آشغال سرریز اجازه می دهد تا پرندگان به حذف سطل زباله که پس از آن به پایان می رسد تا در ساحل با توجه به وزش باد.

Kathi پادشاه مدیر توسعه و آموزش و پرورش در جامعه و محیط زیست شورای (CEC) معتقد است که افزایش اعتماد پلاستیک takeout ظروف در صنایع غذایی به شمار بزرگتر مشکل فراتر از سطل آشغال سرریز.

"صنعت پلاستیک است که به دنبال رشد" پادشاه گفت:. به عنوان صنعت نفت و مبارزات در مناطق دیگر مانند انرژی و حمل و نقل و پلاستیکی — روغن محصول — تبدیل به یک فرصت برای رشد و سود او گفت:.

"آنها دیدم همه گیر به عنوان یک گوه موضوع که در آن آنها می تواند گسترش اطلاعات غلط در مورد نیاز به افزایش وابستگی ما به تک-استفاده از پلاستیک است که ثابت کرده است که نمی تواند درست باشد و یا لازم است" پادشاه گفت:. CDC اظهار داشت: چند ماه پیش که از فرد به فرد انتقال مراتب نگرانی بیشتر از سطح-به-فرد گسترش یافته است.

"حتی زمانی که شما در حال ناهار خوری [رستوران] هنوز هم با تکیه بیشتر بر روی انژکتور و کانکشنها که علم است و گفت که آنها نمی نیاز به انجام است که:" پادشاه گفت: "نشان می دهد که فشار اقتصادی و کوتاه کارکنان خدمه ممکن است نقش بازی کند. "در کافی شاپ جایی که من به, من به تازگی گفت:" زمانی که شما در حال رفتن به برای-در اینجا لیوان?' و پاسخ این است که من " خوب پس من باید به استخدام یک ماشین ظرفشویی بازگشت.'"

در طرح بزرگ از چیزهایی که این افزایش در انواع خاصی از زباله های ایجاد شده توسط COVID که آیا آن را از بایگانی اطلاعات پزشکی یا دنده فوق العاده کوچک نسبت به کلی ضایعات تولید. این چشم انداز مثبت در پلاستیک زباله لغو شده است توسط این واقعیت است که مردم مصرف و هدر رفتن مقدار زیادی کمتر در مناطق دیگر گفت: Carlyle جانستون, رهبر پروژه در شهرستان بازیابی منابع و مدیریت پسماند را بدست آورد.

جانستون نیز اشاره کرد که زباله تولید نشان دهنده وضعیت اقتصاد از رکود اقتصادی سال 2008 شاهد کاهش اتلاف چون مردم هزینه و مصرف بسیار کمتر و COVID-19 است که با داشتن همان اثر.

Latchford توافق کردند که COVID را تحت تاثیر قرار نشده تولید زباله: "آن نشده نهفته سیستم در همه به دلیل آن تا بینهایت کوچک."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب