او اعتراف کرد به پرداخت پول برای رابطه جنسی و نبود شارژ. سپس Pa. دادستان به او مصونیت

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 12:21 PM EDT Jul 28, 2020مرد nonchalantly بستری برای ارتکاب جرم.در د

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

مرد nonchalantly بستری برای ارتکاب جرم.

در داخل یک دادگاه در Cumberland County, مرد شهادت از طریق یک مترجم زبان اشاره آمریکایی است که به او پرداخت می شود 300 دلار برای رابطه جنسی حداقل دو بار در ماه مه. بعد او گفت: این زن به سرقت برده $20,000 است که او نگه داشته در یک کشو. او سپس به ارائه یک بیانیه نوشته شده است در مورد آنچه اتفاق افتاده است به بالا Allen Township, اداره پلیس.

اما مرد بود نه به جرم متهم است. این Cumberland County دفتر دادستان منطقه بعد به او ایمنی. در ضمن زن, تیلور Nunziato, 28, از سانفورد کارولینای شمالی بود به اتهام سرقت و فحشا با اجرای قانون انتشار دستگیری و ارسال او mugshot آنلاین.

بخوانید: "در چه نقطه آنها را متوقف کند؟' تاکتیک در فحشا نیش بالا بردن سوال در بهبهان.

یک کارشناس گفت: اجرای قانون است عادی رفتار خرید و نیاز به تلنگر راه است که آن را به نظر می رسد در این جرم خاص.

"شما مجاز به خرید یکی دیگر از انسان بودن خود لذت جنسی" گفت: شیا رودز از بنیانگذاران و مدیر ویلانووا قانون موسسه به آدرس استثمار جنسی تجاری. "این یک جنایت است."

رودز توصیف فحشا به عنوان خشونت مبتنی بر جنسیت. خرید فیلم نه تنها درایوهای بازار برای بهره برداری جنسی, او گفت:, اما آن را ایجاد شرایط برای قاچاق وجود داشته باشد در وهله اول.

در پنسیلوانیا مقامات در سراسر کشور به اتهام 401 موارد برای فروش جنس در مقایسه با 172 برای خرید آن در سال 2019. جنس خریداران تمام شد با توجه به ویلانووا قانون موسسه به آدرس استثمار جنسی تجاری بهار سال 2020 گزارش.

تصمیم به دادن مصونیت به جنسیت خریدار در Cumberland County, رودز گفت: "منزجر کننده است. او گفت: وجود دارد یک تعادل قدرت وجود دارد که در بین مردم خرید و کسانی که prostituting. زن نیاز به ارائه خدمات — نه جرم او گفت:.

اتمام: 2 ادارات پلیس در نیویورک شهرستان به سیاست های توسعه برای فحشا تحقیقات

بالا Allen Township, رئیس پلیس جیمز آدامز گفت: گروه او تصمیم به اتهام رابطه فروشنده و خریدار. اجرای قانون گفت: لازم نیست به ارائه یک دلیل.

وقتی پرسیده شد که چرا پلیس نمی خواهد اتهام این مرد پس از اعتراف به جرم آدامز پاسخ داد: "پس ما چگونه شارژ فاحشه?"

بعد از آن Adams گفت: یک خبرنگار به حال این فرصت را به خواندن شکایت کیفری و استشهاد از علت احتمالی نگاه آزادی مطبوعات در مورد پرونده شرکت در جلسه مقدماتی و پرسش از دستیار دادستان منطقه.

"من لازم نیست که هر چیزی برای گفتن به شما" آدامز گفت.

Cumberland County District Attorney M. L. "جست و خیز" ایبرت جونیور مرد گفت: دیگر در حال بررسی پرونده های جنایی و دادستان که برنامه را بر او ارائه ایمنی در آنها است.

Nunziato او گفت: "ظاهرا کسی در نیویورک شهرستان به سرقت برده و برخی از مقدار زیادی از پول. تشویق روسپی های سطح پایین جرم و جنایت ،

ایبرت گفت: او یک "مرتب کردن بر اساس یک طرز عمل."

"ما در حال صحبت کردن در مورد فقط نقل قول, فحشا," ایبرت گفت. "وجود دارد یک داستان پشت این از نمونه های جوان و زن روسپی است. این یک راه ملاقات با مردان به دسترسی به مقدار زیادی از پول است."

مردی که شهادت دادند که او به پرداخت برای رابطه جنسی نیست طلسم نام خود را در دادگاه — به نظر می رسد اروپا — و وجود دارد سریع القلم در حال حاضر ساخت یک رکورد از رسیدگی. او شرح داده شده تنها به عنوان "به زودی به صورت قربانی" و "قربانی" در دادگاه اسناد و مدارک.

دفاع وکیل را دریافت نکرده است کشف در این مورد.

قاضی منطقه Mark Martin نمی خواهد آزادی نام خود را یک کارمند دادگاه گفت: چون "او یک قربانی است و او را رها قربانیان نام."

خارج از دادگاه به مرد اظهار داشت: از طریق یک مترجم "من ناشنوا هستم." او سپس به سمت چپ.

دا گفت که او نمی باید املای نام مرد بدون مقدمه و دسترسی فوری به اطلاعات است. رئیس پلیس گفت که او تا به حال نه وقت را به نگاه, و نه هر چیز دیگری برای گفتن در مورد این مورد.

بیشتر: طرفداران تماس برای پایان دادن به "دافعه' تاکتیک در مخفی فحشا نیش در بهبهان.

در طول جلسه مقدماتی جی Whittle, Nunziato را وکیل اعتراض به شهادت در این مورد اشاره کرد که او در مورد به اعتراف تحت سوگند که او مرتکب جرم بدون حضور وکیل.

که زمانی که ارشد دستیار دادستان منطقه کیمبرلی Metzger گفت: "من او ارائه ایمنی خود را افتخار."

در cross-examination Whittle خواست اگر او متوجه شد که او فقط بستری برای عناصر یک جرم جنایی. "آره" مرد پاسخ داد. "من می دانم."

بعد بالا Allen Township, افسر پلیس علامت Sanguinito شهادت در بازجویی که از او مصاحبه که اعتراف به جرم و جنایت. او متهم شده اند.

در خارج از دادگاه Metzger گفت: او نمی بحث در مورد موارد در حال بررسی. Sanguinito گفت: او مجاز به صحبت با مطبوعات است.

در یک ایمیل Metzger بعد توضیح داد که رفتار حرفه ای از قوانین است که محل دقیق محدودیت در آنچه که دادستان می تواند بحث در مورد موارد در حال بررسی.

اما Metzger گفت: او می تواند صحبت در مورد یک قانونی کلی اصل. این است که چگونه وجود چند اشکال ایمنی که هر یک باید دقیق تعریف حقوقی و نتیجه.

"یک نوع مصونیت است آنچه که شما به نظر می رسد با اشاره به توافق هرگز به تعقیب طوری که یک فرد می تواند به شهادت و بدون ترس از پیگرد قانونی" Metzger گفت. "اما این است که نه تنها نوع مصونیت و یک فرد داده می شود 'ایمنی' به ارائه شهادت در یک دادگاه بدون وعده از یک نوار به آینده دادستان است."

همچنین علاقه: قاچاق انسان اتفاق می افتد 'درست در زیر بینی ما' در نیویورک. در اینجا چگونه ما به مبارزه با عقب.

در مصاحبه Whittle گفت: مشتری خود را شدیدا تکذیب این ادعا که او به سرقت برده $20,000 و خواهد بود اقدام به محاکمه.

او گفت: مشتری خود را نه اتهام و نه به جرم سرقت در نیویورک شهرستان. تراشیدن توصیف گزارش آن به عنوان بی اساس است.

مرد شهادت دادند که او به فروش می رساند ریسمان و یخچال و فریزر و رفع چیزها. او گفت که او می خواهم به بررسی کنید که چگونه بسیاری از او تا به حال هر روز و تا به حال که مقدار دقیق. Nunziato او گفت: در زمان اسناد و مدارک که نشان داد جایی که او پول.

Whittle در مقایسه با آنچه اتفاق افتاده است در این مورد به یک مرد در تماس با پلیس گزارش می دهند که خود کرک فروشنده به سرقت پول خود را بدون ارائه مواد مخدر. جامعه گفت: نباید حمایت است که در هر راه.

"این قربانی می دانستم که او مرتکب جرم و جنایت اعتراف به ارتکاب جرم و پس از آن درخواست کمک" او گفت:. "و در عین حال او را به ایمنی توسط مشترک المنافع?"

گفت: Whittle: "این کاملا ظالمانه است."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن