به عنوان یک دلاور ساحل برای یادبود روز ؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد بازگشایی

Maddy لوریا و تیلور Goebel دلاور اخبار مجلهمنتشر شده 7:08 AM EDT 22 مه سال 2020با شروع در 5 p. m. روز شنبه, دو

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

با شروع در 5 p. m. روز شنبه, دوستداران ساحل خوش آمدید به ضربه دلاور شنی سواحل برای لذت بردن از هوا نمک و strolls همراه مرور.

اما با کروناویروس مورد اعداد هنوز صعود در حالت اول اجتماعی فاصله محدودیت در محل باقی می ماند. در اینجا یک بررسی سریع از آنچه شما نیاز به دانستن:

از سواحل باز ؟

بله سواحل در طول دلاور ساحل باز برای ورزش حمام آفتاب و شنا از 5 p. m. on May 22. مردم تشویق می شوند اما نیاز به پوشیدن ماسک صورت در ساحل. پلیس محلی ممکن است اجرای 6-پا فواصل بین گروه های مختلف.

تعداد بازدید کننده ممکن است محدود در Delaware State Park سواحل است.

ماسک صورت مورد نیاز خواهد بود در تفریحگاه ساحلی در ساحل آماتور شخص ساده و بتنی ساحل و همچنین سایر فضاهای عمومی که در آن اجتماعی فاصله ممکن است دشوار باشد.

می تواند به مردم شنا ؟ وجود دارد خواهد بود نجات غریق?

مردم مجاز به شنا بروید اما با درجه حرارت آب به سختی ضربه 60 درجه آن را نمی ممکن است که لذت بخش و بدون یک دست کت و شلوار.

نیز وجود دارد یک فرصت است که از گشت و گذار و جدی rip زمان خطرات هدف قرار دادن منطقه در این هفته می تواند معطل به آخر هفته. خطر تبدیل زمان هشدار بود در اثر نیوجرسی و دلاور سواحل اقیانوس اطلس تا 11 p. m. دوشنبه.

نجات غریق در وظیفه می شود در اکثر سواحل از جمله لوس, ساحل آماتور شخص ساده و دیویی و مردم باید با بررسی و آنها را در خطرات بالقوه قبل از پریدن در.

آیا من مجبور به پرداخت برای پارکینگ ؟

این بستگی دارد که ساحل شما را به.

لوس' ساحل پارکینگ متر خواهد بود که در اثر این آخر هفته اما مرکز شهر پارکینگ متر نمی تواند فعال شود تا ژوئن 1, مقامات گفت.

متر و پارکینگ مجوز مورد نیاز در Rehoboth Beach هستند به حالت تعلیق تا زمانی که حداقل مارس 29 بنابراین مردم می توانند از پارک وجود دارد به صورت رایگان در این آخر هفته.

متر و/یا پارکینگ مجوز مورد نیاز بوده است در اثر دیویی در ساحل پس از مه 15. همان می رود برای جزیره فنویک.

دلاور پارک دولت همچنین در حال حاضر نیاز به مردم را به پرداخت هزینه های ورودی.

در حال رستوران هنوز تحت محدودیت ؟

برای آخر هفته روز یادبود رستوران هنوز هم محدود به را خارج و تحویل و منظقه انتخاب کنید تا تنها.

دلاور برنامه ریزی فاز اول آن از بازگشایی شروع به ژوئن 1, اجازه می دهد که انواع زیر را از کسب و کار برای باز کردن با شرایط سخت: هنر امکانات فروشگاه های خرده فروشی و مراکز آرایشگری و سالن های ورزش و امکانات سالن های برنزه قمار و racetracks و مواد غذایی/نوشیدنی موسسات.

منحصر به فرد نوار خدمات مجاز نیست اما این بار از یک رستوران می تواند به آماده سازی نوشیدنی را به مراجعان در جداول خود را.

کسانی که کسب و کار را به حد ظرفیت به 30 درصد از آتش کد اشغال به استثنای کارکنان دولتی جان کارنی را هدایت می گوید.

آیا من می توانم اجاره یک اتاق یا ساحل ؟

دلاور ممنوعیت اجاره کوتاه مدت باقی می ماند در اثر اما ساکنان در دولت که رزرو اجاره کوتاه مدت قبل از دولت اضطراری را هنوز هم مجاز به ماندن گفت: پاتریشیا اندرسون با Sussex County انجمن از Realtors.

مرتبط با: کوتاه مدت اجاره هنوز هم ممنوع دلاور مردم ترس و بازدید کنندگان را ترک جدید سواحل

او گفت: اجاره کوتاه مدت خارج از کشور مقیم هستند مجاز نیست.

خارج از کشور بازدید کنندگان که تصمیم به آمدن به دلاور هنوز هم باید قرنطینه برای 14 روز قبل از جسارت کردن.

من از دولت دیگر. آیا من می توانم بازدید از سواحل برای تعطیلات آخر هفته ؟

Delaware State Police خواهد گشت معمولا سفر در مسیرهای خارج از دولت رانندگان به اجرای دلاور خود قرنطینه مورد نیاز است. مسافران متوقف خواهد شد خواسته برخی از سوالات و اطلاعات داده شده در مورد 14 روز در قرنطینه.

اگر شما از دلاور و نقض اضطراری سفارش شما می تواند به اتهام یک جرم جنایی.

غیر Delawareans که تحت قرنطینه در دلاور به مدت حداقل 14 روز خواهد بود و مجاز به استفاده از این سواحل است.

چه چیز دیگری باز خواهد شد ؟

کسب و کار به آرامی بازگشایی با کشت و محدودیت بیشتر تنها ارائه منظقه انتخاب کنید تا. فروشگاه های خرده فروشی مجاز به نمایش آیتم ها و یا اجازه دهید مردم مرور بنابراین پیش تماس بگیرید برای پیدا کردن آنچه در دسترس در فرد خرده فروش.

جامعه استخر نیز بازگشایی در 5 بعد از ظهر, مارس 22 اگر چه آنها محدود خواهد شد تا 20 درصد از ظرفیت عادی.

بستنی فروشگاه ها و کامیون ها نیز اجازه داده شد به بازگشایی را-و منظقه گزینه های در اواسط ماه مه.

چه آب و هوا خواهد بود?

خدمات ملی آب و هوا پیش بینی را نشان می دهد و باحال آخر هفته روز یادبود در فروشگاه.

پیش بینی برای Rehoboth Beach نشان می دهد که 70 تا 80 درصد احتمال بارش باران جمعه با نزدیک به 66 درجه است. دوش ادامه انتظار می رود روز شنبه با 60 درصد احتمال بارش باران و بالا از 69 درجه است.

یکشنبه آسمان روشن اما افت درجه حرارت. یکشنبه را باید تا حدودی آفتابی آسمان با 62 درجه است. دوشنبه بسیار مشابه با رگبار و هوا و نزدیک به 63 درجه است.

بیشتر سوالات در مورد دلاور سواحل ؟ تماس با خبرنگار Maddy لوریا در (302) 345-0608, mlauria@delawareonline.com و یا در توییتر @MaddyinMilford. تماس با خبرنگار تیلور Goebel در 302-332-0370 یا ایمیل tgoebel@delmaranow.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن