مراقبت های بهداشتی تحت حمله

در همه صداقت, آن را غیر ممکن است برای نگه دارید تا با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ، در سراسر جهان همه گیر او

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

در همه صداقت, آن را غیر ممکن است برای نگه دارید تا با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ، در سراسر جهان همه گیر او را تهدید به جلو و ما از سازمان بهداشت جهانی (WHO) در اخراج یکی دیگر بازرس کل بازرسی دولت او و اعلام کرد او است که مصرف هیدروکسی کلروکین برای COVID-19 حتی اگر جامعه پزشکی توصیه می کند در برابر آن. در حالی که همه از این "تحولات" مهم هستند به شهروندان ایالات متحده آنها نیز حواس او را پرتنه تنها از دولت خود پاسخ ناکافی به همه گیر اما از آنچه که دولت او بی سر و صدا انجام می دهند به آمریکا و مراقبت های بهداشتی.

بیمه بهداشت و درمان اولویت موضوع در سال 2018 انتخابات میان دوره ای. آن را بی وقفه مورد بحث در طول دموکراتیک مقدماتی. رای دهندگان در سال 2020 با توجه به رای گیری را دوباره در نظر بگیرید آن را به یکی از برترین مسائل. چه رای دهندگان نمی توانیم چشم پوشی است که در میان همه گیر نیز آلوده کرده است که بیش از 1.5 میلیون نفر از ما کشته و بیش از 90,000 دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نه تنها همچنان به حمله به قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) بدون جایگزینی است اما دولت او جر و بحث لغو آن را قبل از دادگاه عالی ایالات متحده.

با توجه به شهری, موسسه بین بردن قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) خواهد انصراف از بیمه سلامت برای 21 میلیون آمریکایی. برای 133 میلیون آمریکایی با شرایط موجود (دیابت, سرطان, بارداری و غیره.), لغو خواهد دوباره اجازه می دهد شرکت های بیمه به انکار پوشش با توجه به این شرایط. لغو نیز به معنی از دست دادن پوشش بیمه برای داروهای تجویزی و از دست دادن پوشش برای بیش از 12 میلیون آمریکایی دریافت از طریق پوشش مدیکید گسترش است. بیشتر وجود دارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) در روند promulgating مقررات که تضعیف ACA را در برابر ممنوعیت تبعیض در مراقبت های بهداشتی مبتنی بر جنسيت ، نژاد ، قومیت ، جنسیت ، سن و یا ناتوانی است. تحت ACA آمریکایی ها یک حق قانونی برای نه تنها بیمه سلامت اما نه اینکه تبعیض در به دست آوردن آن است. پیشنهادی حکومت را به عقب ضد تبعیض حمایت از جوامع رنگ, زنان, تجاوز افراد کسانی که با محدود تسلط به زبان انگلیسی و افراد معلول است.

قبل از COVID-19 حمله به ما 160 میلیون آمریکایی تقریبا نیمی از جمعیت دریافت بیمه پزشکی خود را از طریق شغل خود را. اخراج و پناه ناشی از این ویروس را تهدید می کند که پوشش. اگر این بیماری همه گیر در نتیجه 20 درصد بیکاری, محققان پیش بینی می کنند در هر نقطه از 25 میلیون به 43 میلیون نفر می تواند از دست دادن سلامت خود را بیمه. این زوج با مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای لغو ACA بدون جایگزین مراقبت های بهداشتی سیاست امریکا مواجه می شود نه تنها COVID-19 اما اضافی بحران بهداشت مبنی بر عدم بیمه پزشکی.

تحت ACA, دولت فدرال از طریق وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) و مراکز مدیکر و مدیکید خدمات (CMS) می توانید اطلاع رسانی آمریکایی که شغل خود را از دست و بیمه بهداشت و درمان است که آنها واجد شرایط برای درخواست مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی تحت پوشش ACA. این اطلاعات را در دسترس ساخته شده. بدون این کمک رسانی بسیاری از آمریکایی که شغل خود را از دست داده و در نتیجه سلامتی خود را بیمه باقی می ماند غافل که آنها حق دارند به پوشش با ثبت نام در قانون مراقبت مقرون به صرفه. (در کالیفرنیا مردم به تازگی بیکار می توانید درخواست برای تحت پوشش کالیفرنیا برای بیمه بهداشت و درمان.)

این امکان وجود دارد که ما می دانید که آیا دیوان عالی کشور محافظت بهداشتی-پوشش مراقبت های قبل از سال 2020 انتخابات. بدون در نظر گرفتن رای دهندگان نیاز به در نظر گرفتن این حملات به آنها تصمیم می گیرید که برای رای دادن در ماه نوامبر.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن