Heatwave چه heatwave? نیویورک به نظر می رسد به صورت کامل درخت کریسمس به نمایش در آن میدان

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 11:19 AM EDT Jul 19, 2020شهرستان نیویورک می یابد خود را در میان یک heatwave —

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399

شهرستان نیویورک می یابد خود را در میان یک heatwave — که به معنی آن را به زمان مناسب برای شروع به فکر کردن در مورد شهر نیویورک جستجو برای درخت کامل به نمایش در قاره مربع است.

در اخیر انتشار اخبار شهرستان است که به درخواست مردمی که ممکن است یک صنوبر درخت بیش از 30 فوت قد که آنها بر این باورند خواهد بود ایده آل برای, لطفا تماس با کارول گادفری در 717-845-9351 خود را با نام و آدرس و شماره تلفن. درخت حذف خواهد شد بدون هیچ هزینه به صاحب ملک.

"درخت قرار داده خواهد شد در قاره مربع در مرکز شهر نیویورک که در آن روز شنبه, نوامبر 28th, روشنایی از درخت به شروع فصل تعطیلات برگزار خواهد شد به عنوان بخشی از نیویورک سالانه نور تا نیویورک جشن" انتشار متحده است.

En Espanol: (15 de julio de 2020) York PA — La ciudad de نیویورک está buscando el árbol perfecto para colocar, en la plaza de la ciudad para la temporada de vacaciones de este año.

Si tiene un abeto de más de 30 pies de altura que cree que sería ایده آل comuníquese باهم کارول گادفری al (717) 845-9351 con su nombre, dirección y número de teléfono. El árbol será eliminado گناه para el costo dueño de la propiedad.

El árbol se colocará en la Plaza قاره en el centro de York, donde el sábado 28 de noviembre, لا iluminación del árbol para comenzar la temporada navideña se llevará a cabo, como parte de la celebración anual de نور تا نیویورک.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن