کمک به دانش آموزان ما بازگشت به مدرسه

سطح عدم اطمینان و اضطراب در جامعه ما بالاتر است ما همیشه می توانید به یاد داشته باشید. در جولای 24, 35 Califor

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

سطح عدم اطمینان و اضطراب در جامعه ما بالاتر است ما همیشه می توانید به یاد داشته باشید. در جولای 24, 35 California counties (94 درصد از کشور ما جمعیت) در لیست سازمان دیده بان و سانتا باربارا شهرستان گنجانده شده است که در این آمار نگران کننده برای بیش از یک ماه است. در ضمن این اواخر جولای و همه افکار را تبدیل به مدارس دوباره باز کردن. پس از همه آنها بسته شده اند پس مارس 13; تر از همیشه کودکان سزاوار معنی دقیق علمی آموزش و پرورش, و آنها به شدت نیاز به تعامل اجتماعی را در یک محیط امن و مراقبت از محیط زیست است. با این وجود آموزش از راه دور شروع خواهد شد در ماه آینده و مدارس ما خواهد بود توقیف تا اطلاع ثانوی. به عبارت دیگر تا زمانی که ما — به عنوان یک جامعه شروع به دریافت این ویروس دوباره تحت کنترل است.

با صدها نامه و نظرات در مورد بازگشایی مدارس است که ما دریافت کرده اند در دو هفته گذشته روشن است که در حالی که دیدگاه های متفاوت ما همه متحد قوی باور است که کودکان و نوجوانان تعلق دارند در کلاس درس. این است که ما آرزو می کنم که این انگیزه مشترک ثابت خواهد کرد که انگیزه قوی جامعه ما نیاز به معکوس ما عفونت نرخ. که به معنی ساخت کوتاه مدت فداکاری و تغییر رفتارهای راه ما را در ماه آوریل است. به تازگی مراکز کنترل بیماری تخمین زده است که اگر هر کس در ایالات متحده عینک ماسک و تمرین های اجتماعی فاصله برای صرفا یک تا دو ماه ما را متوقف خواهد کرد این ویروس در آهنگ های خود را. مطمئن شوید که اعداد در شمال شهرستان بالاتر است اما فقط به اطراف نگاه ما جامعه است. برخی از مردم با پوشیدن ماسک, اما بسیاری از آنها نه. برخی از مردم در حال تمرین های اجتماعی فاصله اما بسیاری از آنها نه. و ما رهبران محلی هنوز به اجرای ایالت ماسک مورد نیاز است.

رهبران منطقه معلمان و کارکنان بدون شک بهترین کار خود را برای ایجاد برنامه آموزش از راه دور است که جذاب جامع معقول و حتی سرگرم کننده است. پدر و مادر بدون شک انجام بهترین خود را برای حمایت از معلمان و فرزندان خود را با موفقیت و با وجود بسیار زیاد و حرفه ای و شخصی موانع است که بسیاری از چهره. در حال حاضر هر کس دیگری نیز باید انجام بهترین خود را فقط برای چند هفته. هیچ چیز واقعا طول می کشد محل مدرسه پس بیایید نگه داشتن چشم ما که جایزه. لطفا با پوشیدن ماسک تمرین های اجتماعی فاصله و حد خود را جمع آوری در گروه. شهر و شهرستان رهبران لطفا کمک به ما باز مدارس با استفاده از هر ابزار شما باید از جمله اجرای پوشیدن ماسک. از آن خواهد شد خوب برای شهرستان ما و از آن خواهد شد فوق العاده برای کودکان.

لورا Capps رئیس سانتا باربارا Unified School District امنا; کیت فورد عضو SBUSD هیئت مدیره.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن