هنری Estrada: 1936-2020

یکی از چیزهایی که جدا از یک نوازنده خوب از یکی از بزرگ است که قابلیت لمسی شنوندگان با صدای اصلی. این است که به

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

یکی از چیزهایی که جدا از یک نوازنده خوب از یکی از بزرگ است که قابلیت لمسی شنوندگان با صدای اصلی. این است که به طور کلی ریشه در نه تنها خود را ماهر نوازندگی اما ناشی از روح خود و توانایی به شما خوش آمد در درب. تن به زیبایی بازی ساز همراه با ساعت تمرین و نظم و انضباط. با این حال پیدایش است که استعداد متولد شده است از یک منطقه عمیق تر از روح است. آن را لمس و شما می توانید آن را به شما حرکت می کند. می توانید آن را شما می خوانم, حتی گریه.

که لمسی است و چه خارج از نوازنده ساکسیفون هنری Estrada. این نیز بخشی از DNA مخلوط با عشق عمیقی برای موسیقی جاز. به عنوان یک عضو موسس افسانه ای Estrada برادران هنری Estrada حک شده جای خود را در جهان از موسیقی لاتین و در حال حاضر گرفته شده است که روح و لمس به یک محل که در آن موسیقی نوابغ هستند برای همیشه دوست داشتم و به یاد.

هنری Ortiz Estrada متولد شد و در 25 ژوئیه سال 1936 در شهرستان ونتورا و گذشت در 10 مه سال 2020 در کاماریلو. هنری مطرح شد و با حضور در مدرسه نورآباد با هشت برادر و دو خواهر. پدر و مادر خود لوئیس و Jesusita, مهاجرت از چیهواهوا, مکزیک به افزایش رو به رشد خود را در بارور غرب شهرستان ونتورا. پدر او انجام ویولونیست حرفه ای پیشرو خود, ارکستر, ارائه موسیقی کلاسیک پایه و اساس است که رهبری فرزندان خود را به دانه دهه از بهترین موسیقی این منطقه از کالیفرنیا تا به حال تولید شده است.

آن را قدیمی ترین برادر لوئیس جونیور که اصرار برادران یادگیری یک ساز پس از بازگشت به خانه از جنگ جهانی دوم است. هنری برادر کوچکتر فرشته آنها را gigging در اواسط دههی 50 بازی پاپ استانداردهای محله احزاب دبیرستان رقص و عروسی و پذیرایی. شروع کردن در, سازهای کوبه ای, نوجوان هنری شروع به توجه نزدیک به موسیقی جاز و bebop مایل به سوئیچ بیش به ساکسیفون اما گروه برادران اصرار داشت او به خاطر بازی سازهای کوبه ای. خوشبختانه مادر او در زمان اطلاع و خریداری شده خود را برای اولین بار شاخ affording او این فرصت را به صدای خود استعداد موسیقی و راه اندازی حرفه ای از اجرای برنامه و ضبط شده است که هفت دهه به طول انجامید.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد

بالاتر از همه, هنری بود که یک مرد خانواده با همسرش لیدیا و کودکان Gigi هنری جونیور (کلاف) و سرجیو. او ساخته شده است یک تیم حرفه ای به عنوان معتبر hairstylist برای حمایت از خانواده خود را در حالی که حرفه ای Estrada برادران به طور همزمان در زمان شکل خارج از صحنه موسیقی محلی با توجه به برادر عزیزم روبن را شدید استعداد موسیقی به عنوان یک بسیار ماهر و چند نوازنده. گروه مخلوط خود را کلاسیک مکزیکی تربیت با جاز و ریتم های لاتین و به عنوان افراد در صنعت موسیقی در زمان اطلاع برادران ساخته شده و آگاهانه تصمیم به ماندن در خانه و جلوگیری از مظاهر زندگی در جاده ها است.

این به ویژه مهم برای هنری با وجود توسعه خود را به عنوان یک کلاس جهانی نوازنده. او تصمیم گرفت زندگی بودن گرد و فرد و قرار دادن خانواده قبل از موسیقی است. او در زندگی فلسفی و از طریق یک لنز از معنویت درک است که به عنوان یک شوهر و پدر بود, به مراتب مهم تر است. خانواده شخصی و صمیمی اما برای او زندگی می کردند در مرحله استادانه بازیکن انتقال او ساکسیفون و فلوت به قلب طرفداران بالا و پایین سواحل غرب است.

از کسانی که در اوایل نوجوانی کنسرتهایی در 1950s تا از طریق ضبط جلسات برای جاز در سراسر جهان فانتزی/نقطه عطف برچسب در اواسط 1990s هنری و برادران خود شد رفتن به مورد علاقه های شما برای فقط در مورد هر نوع عملکرد قابل تصور است. اگر شرق لس آنجلس بود Los Lobos سپس اخنرد تا به حال Estrada برادران. توسط 1980s به Estradas شد بصورتی پایدار و محکم به خود اختصاص Latin jazz با هنری و روبن جلو و مرکز. برادران و بابی منتقل شده بود اما این گروه در حال حاضر لنگر توسط روبن را ولخرج نوجوان, پسر بچه با طبل. در طول سال های Estrada برادران مشترک مرحله با امثال Dave Brubeck Stan Getz, Tito Puente, پانچو سانچز و کال Tjader. آنها خود را توسعه پیچیده صدا ساخته شده در اطراف روبن ستارگان پرنیان بازی و هنری گردد licks jazz.

اگر شما گوش دادن به ضبط از "Ya No Me Quieres," هنری بازدید شما سخت با او عاشقانه تنور به عنوان مثال از بسیاری از شب را صرف تسلی این brokenhearted با رفتار مسالمت آمیز. همچنین توصیه می شود برای گوش دادن به نسخه خود را از "ماه آبی" و اجازه دهید هنری شما را در یک سوار با او رابطه جنسی با شناور از طریق سنگین شیار است که تاسیس خود, خانواده, عنوان پادشاهان از سواحل غرب جاز لاتین صدا.

اینکه یک نوازنده و یک مسئول پدر و شوهر در همان زمان کار آسانی نیست. شانس چیده تا در برابر شما به دلیل یکی باید تقریبا مافوق انسانی آن را بکشد. شما باید به اختصاص داده شده به هنر و صنعت خود را دریافت کنید تا در هر صبح و مسافت لب به لب خود را به کار ارائه کیفیت زمان برای خانواده و هنوز هم آن را به فرفره است. خوب از طریق فیض خدا که چه هنری استرادا در زندگی انجام: 50 به علاوه موسیقی و خانواده با هدیه ای فوق العاده و استعداد به ارتباط با مردم را با روح خود. بدون شک هنری متعلق در همان نفس به عنوان Stan Getz و پل دزموند به عنوان پیشگام در سواحل غرب جاز صدا. اما میراث او این است که از تنها بودن فروتن گربه که می تواند با هر کسی اما عاقلانه تصمیم به مطمئن شوید که خانواده اش برای اولین بار آمد.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب